13. Bölüm: Uçur Beni!

395 24 0
                                    

"Gaye!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gaye!"

Bunu söyleyen ben değildim. Bulut da değildi. Bunu söyleyen Atlas'tı ve ben hala onun Gaye'yi nereden tanıdığının daha doğrusu tanışık olmalarının şokunu üzerimden atmaya çalışıyordum. Gözlerim bi Gaye'nin bi Atlas'ın arasında gidip gelirken, "Madem burada eski defterleri aralıyoruz o halde Gaye'nin de burada olması gerektiğini düşündüm," dedi Bulut.

Onun sözleriyle tüm taşlar yerli yerine oturdu. Bulut ile Atlas'ın arasının açılmasına sebep olan hatta Atlas'ın peşini bir türlü bırakmadığı kadın Gaye'nin ta kendisiydi. Atlas, "Bu saçmalığa tahammül etmek zorunda değilim. Biz gidiyoruz," dedi elimden tutup beni götürmeye çalışmadan hemen önce. O an onun elimi tutmasına izin vermedim.

"Hayatım ne yapıyorsun?" diye sordu Atlas bu yaptığıma inanamazken. Kafamdaki düşünceleri susturmakta zorlanıyordum. Bir yanım Atlas'ın uğruna dost kaybedecek kadar çok aşık olduğu kadının yanında olduğumu bana acı bir şekilde hatırlatırken diğer yanımsa tüm bunların arasında kaldığımı ve kendimi bu durumdan kurtarmam gerektiğini söylüyordu. Ne yapmalıyım?

Atlas'a baktım. İçimden şu an içinde bulunduğum duruma isyan etsem de onun yanında olmaya kararlıydım ve her ne olursa olsun o Bulut'a pabuç bırakmayacağım! Bu da böyle bilinsin!

Atlas'ın elini tuttum. "Madem buraya kadar geldik. O zaman yemeğimizi yerken bunları konuşsak daha doğru olur," dedim fısıltıyla. Atlas söylediğim şeye inanamadı. Haksız da sayılmaz! Ben bile bunu başkası söylemiş gibi hissetmiştim! Kaderde spor hocamızın kocamızın uğruna dostunu sattığı ex aşkı çıkması da varmış be Ada! Bugüne kadar bildiğiniz tüm eski sevgili karşılaşmalarını unutun! Çünkü böylesi görülmedi!

"Ada hayatım sen neler söylüyorsun?"

Atlas'ı bir köşeye çektim. Duyulmayacağımızdan emin olduğum bir tonda, "Bulut'un amacı da bu. Senin karşına o kadını bilerek çıkarttı. Senden intikam almaya çalışıyor ve ben buna izin vermeyeceğim. Şimdi onlara nasıl bir çift olduğumuzu gösterelim kocacım," dedim.

Atlas ilk başta söylediklerime şaşırsa da sonrasında elimden tutup beni Bulut ile Gaye'nin yanına kadar götürmüştü. Bulut'a imalı bir gülümseme eşliğinde, "Yemeğe geçmiyor muyuz?" diye sordum. Sırıttı ve bizi masaya buyur etti. Gösteri asıl şimdi başlıyor! Tabak çanak fırlatırsam şaşırmayın! Her an içimdeki fesatı ininden çıkarabilirim! Söylemedi demeyin sakın!

Atlas ile yan yana oturduk. Benim karşımda Gaye onun karşısında ise Bulut vardı. Savaş boyalarımızı da sürdüğümüze göre et bıçağını ilk hangisine fırlatayım siz seçin! "Görüşmeyeli nasılsın Atlascım?" dedi Bulut kestiği et parçasını keyifle dudaklarına götürürken. Size benim bulunduğum ortamda kimsenin kocamla uğraşamayacağını söylemiş miydim? Söylemediysem şimdi söylüyorum dostlarım.

"Atlas çok iyi de sen pek iyi görünmüyorsun Bulut. Geçen gece yediğin yumruğun izi hala geçmemiş bakıyorum."

Trübünler nerede? Alkışlarınızı ve tezahüratlarınızı bekliyorum. İlk golümüzü attığımıza göre devam edebilirim. Salatadan bir çatal ağzıma atıp keyifle çiğnedim. Gaye, "Bu arada kusura bakma Adacım. Bugün seninle tanıştığımda kim olduğumu tam olarak söylemek gibi bir fırsatım olmamıştı," dedi yapmacık bir üzüntüyle. Şimdi o beni üzebileceğini sanıyor ya ben onu çok fena üzeceğim. Ama önce güç toplamak adına biraz et yiyelim!

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin