5. Bölüm: Nikah

564 25 3
                                    

"Bakıyorum da partime gecelerin aranan ismi gelmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bakıyorum da partime gecelerin aranan ismi gelmiş. Hem de garson olarak!"

Bulut'un ölmeden önceki son cümleleriydi bunlar. Atlas ev sahibine herkesin içinde yumruğu çakmıştı. Etrafta çığlık sesleri yankılandı. O kafamı ütüleyen lanet olasıca müzik sesi de bu sayede susmuştu. Bulut yüzüne yediği yumruktan sonra geriye sendelese de çok geçmeden aramıza katılmıştı. O da Atlas'a doğru uçarcasına yaklaştığından araya girmek durumunda kaldım. Şimdi Yaprak Dökümü Hayriye olarak üzerime düşeni yapacağım. Aman ağzımızın tadı bozulmasın Ali Rıza Bey! Yetiş Ali Rıza! Yetiş!

Araya girdim ve "İkinizde bu saçmalığa derhal bir son verin!" diye bağırdım. İkisi de kalakaldı. Özellikle de Bulut benim yürek yemiş falan olabileceğimi düşündü. Tabii bu cümbüşe Aslı, Nil ve Feyza'nın da dahil olduğunu söylemeden edemeyeceğim.

Feyza, "Voy a joder con lo que estás haciendo," dedi sinirle. Ne dediğini merak etsemde en sonunda Nil'in sorusuyla Feyza söylediği şeyi, "Sizin yapacağınız işe sıçayım," diyerek tercüme etti.

Bulut, "Seni garson yapan hayat bize neler yapmaz Atlas Serez?" dedi kıkırdayarak. Atlas'ı bilmem ama benim bile bu adama kafa göz dalasım geliyor. İnsanın o gevşek gevşek sırıtan ağzını torba diye büzesi gelmiyor desem sadece yalan söylemekle kalmam aynı zamanda çarpılırım.

Atlas, "En azından ben garson oldum. Sen adam bile olamamışsın," demesin mi? Statda taraftarlar coşuyor! Atlas 1 Bulut 0. Bunun üzerine Bulut da durur mu? Durmaz tabii ki de! O da, "Sende haklısın. Koskoca şirketi yönetene adam sıfatı yetersiz kalıyor," dedi ve durumu beraberliğe taşıdı. İki playboyun arasında put gibi kalmamsa apayrı bir konuydu. Atlas elimden tutup beni kendine çektiği sırada Bulut efendi de diğer elimi tutmasın mı? Yetiş Ali Rıza Bey yetiş! Hanımın elden gidiyor! Koş lan koş!

Atlas kriz geçirmenin eşiğindeydi. Beni tuttuğu gibi kendine çekti. Yakışıklımla son derece romantik olabilecek bu an Bulut yüzünden ürkütücü bir hal almıştı. Resmen iki adamın arasında kaldım! Çok korkunç! Acilen biri beni bu saçma durumdan kurtarsın yoksa herkesi havuza dökmek durumunda kalacağım! Söylemedi demeyin sakın!

"Hemen buradan gidiyoruz bebeğim," dedi Atlas sinirle. Elimden tutup beni bahçenin dışına çıkardı. Bana baktı ve sinirli hali yavaşça yumuşadı. Dışarıdan bakınca tipimi az çok hayal edebiliyordum. Saçlarım inek yalamış gibiydi. Kıyafetlerimse o kalem etek yeterince rahat değilmiş gibi bir de bacaklarıma yapışmıştı. Gerçekten acınacak haldeydim.

"İyi misin bebeğim?" diye sordu Atlas. Yüzümü avuçlarının arasına alıp gülümsedi. Tam o sırada bizimkiler çıkageldi. Feyza o kadar çok küfür ediyordu ki bir ara dil değiştirme modunun yerini şiveye bırakmıştı.

"Mierda babam arıyor!"

Feyza aniden telefonun ekranında yanıp sönen baba yazısıyla paniklemeye başladı. Atlas ise gayet rahat bir tavırla, "Donut Mehmet'e selamları iletirsin gotik. Ben bebeğimi evine bırakacağım," dedi. Tabii tam o sırada onun telefonu da çalmasın mı? Atilla Serez yazısı ekranda yanıp sönmesin mi? İşte asıl gösteri şimdi başlıyor!

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin