"Senin yüzünden bu işkenceye katlandığıma inanamıyorum Gotik!"
"Kapa çeneni Mierda!"
Feyza'nın düğün stresini almak adına Atlas, Nil ve Aslı ile beraber gelin odasında şişe çevirmece oynuyorduk. Atlas'ın böyle tepki vermesinin sebebi ise benim ona soracağım sorudan ölümüne korkmasıydı. Şişenin bizi buluşuyla şeytani bir kahkaha atmadan edemedim. Şimdi elime düştün kocacım. Soracağım soruya hazır olsan iyi edersin. Çünkü ben bu sorunun cevabını cidden çok merak ediyorum!
Dudaklarımda ürkütücü bir gülümseme eşliğinde, "Yıllar önce sana sinirlenip yoluma bakmadığım için denize düşmüştüm. Sende o dönem yüzme bilmediğine göre beni nasıl kurtardığını anlatmanın vakti sence de gelmedi mi kocacım?" diye sordum.
Atlas sanki bu soruyu soracağımı hissetmiş gibi gürültülü bir şekilde yutkundu ve delici bakışlarını hemen solunda oturan gelinlikli gotike çevirdi. "Tüm bunlar senin başının altından çıkıyor cici gelin. Şu an bütün büyüyü senin yüzünden bozmak zorundayım," dedi Atlas sinir bozukluğuyla.
"Aman ne büyü," dedi Feyza gözlerini devirerek.
Atlas ise benim beklenti dolu bakışlarımdan sonra otuz iki diş sırıttı. Bu hikayede eksik bir şeyin olduğunu hep biliyordum ama onu bu derece strese sokacak ne gibi bir şey olduğunu anlayabilmiş değildim. Bana baktı ve, "Aslında o olay şöyle oldu," diyerek konuya gergin bir giriş yaptı Atlas Serez.
"Şimdi sen aniden denize düştün ya."
"Evet," dedim beklentiyle.
"Bende bi baktım dayının teki seni kurtarmaya atlıyor. Bende şalterler attı tabii. Atladım suya."
"Yani beni sen kurtarmadın mı?"
"Aslında ikimizi de o dayı kurtardı bebeğim."
Ben Atlas'a şok içinde bakarken, "Senin bilincin kapalıydı. Benimki açıktı ve ben o an korkudan ne yapacağımı bilemedim. Sende kendine geldiğinde beni kahraman ilan edince bende bozmadım. Sonuç olarak sana dayıların, amcaların ve hatta erkek sineğin dokunma ihtimalini ortadan kaldırmak için de yüzmeyi öğrenmeyi kendime vazife edindim karıcım. Tüm her şey senin için," diyerek tamamladı sözlerini.
"Enişteme bak be," diyerek alkış tuttu Aslı ve Nil.
"Kısacası dayının emeklerine konmuşsun Mierda. Tam da senden beklenecek hareket," dedi Feyza kıs kıs gülerek.
"Sen hiç konuşma gotik. Aşk için neler yaptığını hepimiz görüyoruz," dedi Atlas imayla.
"Ne yapmışım?" diye sordu Feyza donuk bir ifadeyle.
Atlas, "Sırf sarı kafaya olan aşkından senden beklediğimiz vampir düğünü konseptini yapmayıp beyaz bir gelinlik tercih ettin. Hatta kaplan pençesi gibi uzun cehennem karası tırnaklarını bugüne özel sedefli cici gelin tırnaklarla değiştirdin. Gelinlikle tezatlık yaratmasın diye ilkel kabile töreni sembollerine benzeyen dövmelerini kuaförde kapattırdın. Üstüne konukları kara büyüyle uyutup zindan gibi tabutlara kapatmak yerine burada bizimle şişe çevirmece oynamanı saymıyorum bile," dedi Feyza'ya tiksinerek bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senle Ben
Chick-LitAda büyük bir organizasyon firmasında cinsiyet partilerinin aranan yüzüdür. Onun görevi bebek kostümü giyip cici anne ve baba adaylarının kollarına koşarak bebeklerinin kız olacağını göstermekti. Her zaman yaptığı bu işi kaderin çelmesinin bozacağın...