Üç Kişilik Bir Aile (Özel Bölüm)

786 37 10
                                    

"Benim güzel bebeğimin canı limonata çeker de kocası ona elleriyle limonata yapmaz mı?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Benim güzel bebeğimin canı limonata çeker de kocası ona elleriyle limonata yapmaz mı?"

Atlas aşka geldi arkadaşlar! Beni fazla şımartması bir yana o bir kadının hayatında olabilecek en mükemmel adam. Gözlerimi kırpıştırarak, "Bizim canımız bir de tatlı çekti," dedim bir yandan da yusyuvarlak olan karnımı göstererek.

Atlas uzanıp yanağımdan uzunca öptü ve "Şimdi senin için hem limonata hem de tatlı yapacağım bebeğim," dedi.

"Limonata tamam da tatlı konusunda pek emin değilim Atlas Serez."

"Sen o işi bana bırak bebeğim. Kocan şimdi sana çikolatalı enfes bir tatlı hazırlayacak. En sevdiğinden!"

"Kocamı ne kadar çok sevdiğimi söylemiş miydim?"

"Sanırım bir kez daha duymamda fayda var."

Kıkırdadım. Artık doğuma yaklaşık bir hafta kaldığından devasa bir boyuta ulaşmış olan karnımda kıkırtımla birlikte titreşmeye başladı. Elimi karnıma yerleştirip mutfakta Atlas'ın yanındaki yerimi aldım. Çünkü doğum öncesi yeni bir limonata faciasını daha kaldıramazdım.

Atlas büyük bir ciddiyetle mutfak önlüğünü üzerine geçirdi. Bir adam basit bir mutfak önlüğüyle bile nasıl bu kadar yakışıklı görünebilir? Aklım almıyor! Ona hayran hayran bakarken birden gözleri beni buldu. Her zamanki gibi etkileyici gülümsemesiyle beni saniyesinde saf dışı bıraktı Atlas Serez.

"Şimdi bebeğimize de önlüğünü giydirelim," dedi Atlas gülümseyerek. Askıdan benim için mutfak önlüğü alıp boynumdan geçirdi. Daha sonra kuşağını arkadan bağlayıp bana sarıldı. Elleri karnımdaydı. Bundan bir hafta sonra kucağımızda bir bebek olacağı gerçeğini düşündükçe içim kıpır kıpır oluyordu. Atlas'ın çok iyi bir baba olacağını biliyordum ve bu beni çok mutlu ediyordu.

Atlas, "Bebeğimiz sana benzesin," diye fısıldadı.

"Senden bir tane daha olursa işte o zaman bu dünyadaki en şanslı adam ben olurum."

"Ben seninle ne yapacağım Atlas Serez?"

"Sadece seni çok seviyorum kocacım desen yeterli Ada Serez."

"O zaman seni çok seviyorum kocacım. Hem de çok!"

Atlas ile aramızdaki koca karın farkına rağmen birbirimize sarılmıştık ki, "Sende bir an önce doğsan iyi olur. Bu şekilde annenle arama giriyorsun," dedi karnıma bakarak. Kendimi tutmadım. Beni kendi doğmamış bebeğimizden kıskanmış olamaz öyle değil mi? Olabilir. Söz konusu Atlas ise her şey mümkündür. Bunu aradan geçen onca zamandan sonra daha iyi anladım.

Kahkahalarım onun her ne kadar sinirlerini bozsa da kendileri bana limonata daha doğrusu Atlas rüzgarından yapıyordu. Bana da sadece bu görsel şöleni izlemek düştü. Mutfakta bir adet Atlas Serez var ve ara ara bana bakıyor! Şunun yakışıklılığının yasadışı olduğu konusunda hem fikir miyiz?

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin