Sizlere annemle Bedroşu resmen evlendireceğim bir sabahtan pozitif enerji gönderiyorum dostlarım! Günaydınlar efendim! Güne Seda Sayan ablamız gibi başlamama on üzerinden kaç puan veriyorsunuz bakalım? Hadi ama biraz insaflı olun! O kadar güzel enerji gönderdim!
Atlas, "Bebeğim geç kalıyoruz," dedi takımının yakasındaki papyonu aynanın karşısında son bir kez düzeltirken. O kadar heyecanlıydım ki kendimi bir türlü hazır hissetmiyordum. Sanki üzerimdeki elbise bu düğüne uygun değilmiş gibi geliyordu. Halbuki bu elbiseyi Talya'nın butiğinden bayıla bayıla almıştım. Şimdi ise aynadan kendime baktıkça stresten saçlarımı yolasım geliyordu.
Düğünün mükemmel olmasını ve annemin mutlu olmasını istiyordum. Bir aksilik çıkacak diye ödüm kopuyordu. Elbisemin yakasını belki de milyonuncu kez çekiştirerek düzeltirken Atlas arkamda durmuş, "Güzelliğinle düğünü iptal ettirmek mi istiyorsun?" diye sormuştu. Gülümsedim. Şu adam da olmasa şimdiye kadar gerginlikten çoktan ölmüştüm. Şaka yapmıyorum. Cidden ölmüştüm!
Ona dönüp kollarımı boynuna doladım. "Aksilik çıkacak diye çok korkuyorum kocacım," dedim dudak bükerek. Minik bir veletten farkım olmadığı doğrudur! Tabii kocamın da eline geçen hiçbir fırsatı kaçırmadığını söylemeden edemeyeceğim!
Atlas büktüğüm dudakları öpmekle kalmamış rujumu mahvetmişti. Ondan ayrıldığımda dudaklarına bulaşan pembe rujla kendimi tutamayıp kahkaha attım. Atlas Serez'i pespembe dudaklarla görmek de varmış kaderimizde!
Atlas dudağına bulaşan ruju çıkardı. Bense yeniden ruj sürmek üzere yeniden aynanın karşısına geçtim. "Geç kalacağız," dedim panikle rujumu sürerken. Çantamı milyon kere kontrol ettim ve en sonunda kocamı koluma takıp aşağıya indim.
Evde kimsecikler yoktu. Teyzem cinlik yapıp annemi kuaföre götürmüştü. Annem ise onca zamandan sonra evden istemeye istemeye de olsa çıkmıştı. Acaba şu an kendi düğününe hazırlandığını bilse ne tepki verirdi? "Hadi gidelim karıcım. Best kayınvalidemle Bedroşumun düğününü kaçırmak istemeyiz," dedi Atlas gülerek.
Evden çıktık. Arkasında arabada bebek var yazan uzay mekiğimiz de tamirden geldiğine göre artık düğüne gidebiliriz. Atlas arabayı çalıştırdı. Güneş gözlüklerini takmış takım elbiseyle yeterince yakışıklı değilmiş gibi karizmasıyla beni mahvetmişti. Sana yakışıklı olmayı yasaklıyorum Atlas Serez! Daha doğrusu sadece benim yanımda yakışıklı olabilirsin!
"Bi ablamı arayalım bakalım," dedi Atlas. Telefonunu tutacağa yerleştirmiş Talya'yı arıyordu. Talya telefonu açar açmaz çığlığı bastı.
"Kuaförde olduğumu hatırlaman için çığlık atmam mı gerekiyor? Beni neden rahatsız ediyorsun?"
"Bende seni çok seviyorum canım ablam."
"Ne var?"
"Biz Ada ile şimdi çıktık. Eğer hala hazırlanamadıysan Bülent Ersoy gibi kuaförde sabahlayacaksan yeğenimi alabilirim diyecektim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senle Ben
ChickLitAda büyük bir organizasyon firmasında cinsiyet partilerinin aranan yüzüdür. Onun görevi bebek kostümü giyip cici anne ve baba adaylarının kollarına koşarak bebeklerinin kız olacağını göstermekti. Her zaman yaptığı bu işi kaderin çelmesinin bozacağın...