Uzun uğraşlar sonucu kocamı daha ilk geceden koltuğa def etmeyi başarmakla birlikte bebekler gibi bir uykudan uyanmıştım. Odadan çıktığımda Atlas ile Metehan'ın birlikte kahvaltı hazırladıklarını gördüm. İlk başta bu gördüklerime inanmakta zorlandım. Fakat hayal görmemekle birlikte ikisi gerçekten de canla başla kahvaltı hazırlıyordu.
Atlas benim geldiğimi görünce, "Günaydın bebeğim," dedi gülerek. Anlaşılan gece koltukta yatmayı sorun etmemişti. İkisine bakıp bu duruma bir anlam vermeye çalışırken Atlas beni itekleyerek sofraya oturttu. Başımdan öptü ve, "Bebeğimi beslemeliyim," dedi kıkırdayarak.
Atlas'ın bıcır bıcır bir adam olması normal mi? Pekala sanırım evli olduğumuzu varsayarsak normal denebilir. "Günaydın," diyerek yanımıza geldi Feyza. Anlaşılan gece Metehan'ın omzunda uyuduğunun farkında değildi. Her zamanki donuk ifadesiyle yanımdaki sandalyeye geçti ve ağzına rastgele bir şeyler tıkıştırmaya başladı. Tabii çaysız bir an durmadığını da belirtmek isterim.
Atlas, "Aslı, Nil, Okan ve ablam birazdan buraya gelecek," dedi karşımdaki sandalyeye geçmeden hemen önce. Ortadaki tabaktan çatalımla bir parça salatalık alıp ağzıma attım. Salatalığı zar zor yuttuğumu ve bunun sebebinin Atlas'ın dirseklerini masaya dayamış yüzünü avuçlarının arasına alarak bana hayran hayran bakmasından kaynaklı olduğunu da söylemeden edemeyeceğim. İçimden tanıştığımız ilk zamandaki gibi alnına elimi yapıştırıp ateşine bakmak gelmişti ki, "Bu arada Ercüment, Aysun, Utku ve Kubilay da yolda," diyerek eksikleri sıralayan kişi de Metehan oldu.
Feyza, "Çok afedersiniz ama göt kadar eve nasıl sığacağımızı söyler misiniz? Bi babamlar eksik," dedi gözlerini devirerek. Onun sözlerini gayet umursamaz bir tavırla söylemesi bir yana üçümüz de şok içinde ona bakıyorduk. Ta ki Atlas beni beslemeye karar verene kadar...
"Senin kadar tatlı olmasa da," diyerek bal sürdüğü ekmeği dudaklarıma götürdü Atlas. İster istemez kıkırdadım. Ballı ekmeğimi yediğim sırada kapı çaldı.
Atlas iyi bir ev beyi olarak kapıyı açmaya koştu. Feyza sinirle çayının dibinde kalan son yudumu içti ve Metehan ise her ne kadar fark ettirmemeye çalışsa da Feyza'yı dikizliyordu. Ulan Metehan! Bizim kızdan hoşlandın demek! Bu çöpü Talya ile beraber çatmayı da çok iyi bilirim. Tabii kankalarımın yardımını da alacağımı söylemeden edemeyeceğim.
"Biz geldik!" diye şakıdı Talya kucağında bebeği ile birlikte içeri girerken. Hemen peşinden Okan, Aslı, Nil ve Aysun girdi. Hepimiz sofradan kalktık. Bizimkilerle kucaklaştık ve sonradan aramıza dahil olan Ercüment, Kubilay ve Utku'nun da gelişiyle plan yapmak üzere toplandık. Bir yandan da sofradan otlanmaya devam ettik.
Atlas, "Şimdi ilk hedefimiz Bulut Kaleli'yi ikna etmek. Kendisi tam bir geri zekalı olduğundan onu ikna etmek sandığımızdan daha zor olacak," dedi gözlerini bir tur çevirerek.
Feyza bir köşede demliğin dibini getirmekle meşguldü. Atlas'ı dinlemek yerine Metehan ile sohbet etmeye başlamıştı. Aysun bilgisayardan finansal bir ton rapor ve daha adını bile bilmediğim grafikler ve birtakım tablolar gösterdi. Atlas ile Okan raporları incelemekle meşguldü. Talya kızlarla beraber bebeği ile ilgileniyordu. Kubilay ile Utku ise hala benim kankalarıyla evlenmiş olduğum gerçeğini sindirmeye çalışıyordu. Sanırım kankalarını eve kapatıp onlarla görüştürmeyeceğimden korkuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senle Ben
ChickLitAda büyük bir organizasyon firmasında cinsiyet partilerinin aranan yüzüdür. Onun görevi bebek kostümü giyip cici anne ve baba adaylarının kollarına koşarak bebeklerinin kız olacağını göstermekti. Her zaman yaptığı bu işi kaderin çelmesinin bozacağın...