7. Bölüm: Kriz Anı

439 26 3
                                    

Atlas ile birlikte romantik gecemizi bölen telefonun sahibi Feyza'ydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Atlas ile birlikte romantik gecemizi bölen telefonun sahibi Feyza'ydı. Kendileri Metehan ile birlikte bar bölümünde kör kütük sarhoş olduğundan beni aramıştı. "O gotikle sarı kafaya bu gecenin bedelini ödeteceğim," dedi Atlas sinirle. Huysuz şempanzemin elinden tutmuş bar bölümüne doğru koşturuyordum. Allah bilir ne halt yemeye bu kadar içtiler!

Bar bölümüne girdik. Atlas ile bizim bitirim ikiliyi arıyorduk ki Feyza ile Metehan'ı bar taburelerinde oturmuş kahkaha atarken bulduk. Atlas ile yanlarına gittik. Metehan, "Neden beni daha önce Feyza ile tanıştırmadınız?" diyerek kahkahayı patlatıverdi. Feyza da, "Bende aynısını senin için soracaktım Meti," dedi kıkırdayarak.

Atlas, "Allah'ım neden ben?" diyerek hayatı sorgularken bense bu işin içinden nasıl kazasız belasız sıyrılabileceğimizi düşünüyordum. Metehan birden Feyza'ya, "Seninle de ben evleneyim mi?" demesin mi? Vallaha aynen böyle söyledi. İnanmıyorsanız sinirden kuduran kocama sorabilirsiniz. Size izin veriyorum.

Feyza kahkahalarla gülmeye başladı. "İlahi Met! Evliliğe ve aşka inansaydım kesin seninle evlenirdim!" diyerek gülmekten neredeyse yerlere yattı Feyza. Anlaşıldı. Bunlar bizi cümle aleme rezil rüsva etmeden rahat durmayacak. Acilen bir şeyler yapmamız gerek. Göz ucuyla yakışıklı prensime baktım. Kendileri elinde olsa bizim ikilinin kafalarını yumurta tokuşturur gibi tokuşturacaktı ki, "Sen Metehan'ı al. Bende Feyza'yı alayım. Onları bizim otel odasına atalım," dedim gerginlikle.

Atlas önerimi hiç beğenmemişti. Balayımızı yapacağımız odayı bu iki sarhoşa vermektense ölmeyi tercih ederdi. Başını sallayarak, "Hayatta olmaz," dedi.

"Peki onları ne yapacağız?"

Sorum karşısında Atlas bir süre düşündü ve bir süre sonra, "Onlara farklı bir oda açtıralım. Atalım içeri. Ne halleri varsa görsünler," dedi pis pis sırıtarak. Gözlerimi devirdim.

"Öyle bir şey olmayacak Atlas Serez. Onları bu halde bırakamayız. Mecbur ayıltmamız gerek."

Atlas sinirden neredeyse ağlayacaktı. Mükemmel gecemizi kurtarmak için son çare olarak, "Onlar burada sızıp kalsın. Biz odamıza gidelim bebeğim," dedi dudak bükerek. Bana bakarken bi yalvarmadığı kalmıştı. O an Feyza'ya baktım. Kahkaha atmaktan çenesinin çıkmasına ramak kalmış gibi görünüyordu.

"Onları burada bu şekilde bırakamayız," dedim en sonunda. Atlas'ın morali eksi sınırlara çekilmişti ki ona sarıldım ve, "Bizim daha birlikte geçireceğimiz çok zamanımız olacak kocacım," dedim olabildiğinde şirin görünmeye çalışarak.

Atlas ilk başta dirense de galip gelen taraf benim şirinliğim olmuştu. Dudaklarıma tutkulu bir öpücük bıraktı ve, "Hadi birlikte bu beladan da kurtulalım karıcım," dedi Atlas. Karı koca daha şimdiden belalara koşuyoruz!

Atlas Metehan'ın bende Feyza'nın kolunun altına girdim. Amacımız onları asansöre kadar taşımaktı. Sonra geriye bir de odamızı bulmak kalıyordu. İşimizin hiç kolay olmayacağının farkındaydım. Sıkıntılı bir nefes vermemin ardından Feyza'yı barın çıkışına doğru sürüklemeye başladım. Arada bir kahkaha atıyordu. Sonrasında modu birden düşüyor ölü balık gibi etrafa bakıyordu.

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin