22. Bölüm: İllegal

688 35 2
                                    

(Atlas'tan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Atlas'tan...)

Evet sayın seyirciler! Hazırsanız tiyatro gösterimiz birazdan başlıyor! Yerlerinizi almayı ve gösterimizin tadını çıkarmayı unutmayınız! Alkışlar tufanı ve şimdi gösteri başlıyor! Koyu kırmızı perdemiz aralanıyor ve bilin bakalım sahneye ilk hangi karakterimiz çıkıyor? Tabii ki de Gargamel Metehan! Sevimsiz başrolümüz Şirinler köyünü yok etmeye pek de meraklı. Şimdi yanına gelen şu güzelliğe bir bakın. İsmi Şirine. Bir başka değişle Ada ya da benim değişimle bebeğim!

Nasıl da kuğu gibi süzülüyor görüyor musunuz? Ah benim güzel bebeğim! Sen bu çirkin Gargamel ile muhatap olacak seviyede misin Allah aşkına? Senin yanın güçlü şirinin yanıyken ne işin var şimdi şu tipini şey ettiğimin Gargamel'inin yanında? Gel yanıma. Boş ver Gargamel'i. Bırak şirinler köyünün meymenetsiz halkı istediği gibi atıp tutsun. Biz seninle kendi köyümüzü kurarız. Sen yeter ki iste güzelim!

"Atlas benim Metehan ile konuşmam gerek," dedi benim güzel bebeğim. Onun bu sözüyle gösterimizi sonlandırıyoruz arkadaşlar. İzlediğiniz için teşekkürler. Gözlerimi nursuz Gargamel bozuntusundan alıp benim Şirineme benim biricik bebeğime çevirdim. Gözlüklerinin üzerinden nasıl da çipil çipil bakıyor öyle. O gözlerine kalbimi veririm bebeğim ama seni o cibilliyetsiz ile baş başa asla bırakmam. Tabii sen bu küçük detayı bilmesen de olur!

Bebeğime gülümseyerek, "Tamam bebeğim. Sen Metehan ile konuşup onu programa çıkmaya ikna ederken bende sizin yanınızda uslu uslu durur çayımı yudumlarım," dedim. Metehan'ın adını söylerken kusmamak için o kadar çok çabaladım ki karın kaslarıma bir yenisi daha eklendi. Bebeğim gözlüklerinin üzerinden delici bakışlarını bana yöneltmekte gecikmedi. Hoşnutsuz ifadesine karşılık otuz iki diş sırıtmakla yetindim. Tabii bu yaptığım onu daha da sinir etti. Şu yüze bir bakın. Sinirlenince gözlerinde çakan şimşeklere bir bakın. Bu haliyle bana her zamankinden daha da çekici geldiğini söylemeden edemeyeceğim.

"Atlas," dedi dişlerini sıkarak. Bu onun dilinde 'Sabrımı zorlama istersen' demek oluyordu. Of bebeğim! Ben şimdi seni o itin sana aşık olduğunu bile bile nasıl göndereceğim? Bana bunun cevabını bi ver önce. Uzaktan bakınca kavata falan mı benziyorum acaba? Tamam zamanında yaptığım çapkınlıklarımla sınırlarımı aşıp milletin sevgilisine sulandığım için dayak yediğim olmuştu. Ama bunu bilmediğimden yapmıştım. Tamam tamam anladım. Karma diyorsunuz! İlahi adalet diyorsunuz! Keşke öleydim de böyle bir karmaya denk gelmeyeydim! Aman Allah'ım! Ben bunu hak edecek ne yaptım?

Kafama yıldırım çakma ihtimaline karşılık sesimi kesmek durumunda kaldım. Dehşet dolu bakışlarımla, "Seni onunla yalnız bırakamam bebeğim. Canımı iste ama benden bunu isteme," dedim ondan halime acımasını bekleyerek. Tabii ki de acımadı! Vur dedim öldürdü. Zalim bebek ne olacak!

Ada, "Ben Metehan ile konuşmaya gidiyorum. Sende işinin başına dönüyorsun Atlas Serez," dedi tehditkar bir bakışla birlikte işaret parmağını gözümün önünde sallarken. Onun arabadan inişiyle kendimi kör kuyulara atasım gelmedi desem yalan olur. Bebeğim salına salına o pis Metehan'a doğru adımlarken söyler misiniz bana ben nasıl rahat edeceğim? Asla edemem! Bu mümkün değil! Gerekirse bebeğim tarafından katlime ferman çıkarırım ama asla onları tek bırakamam! Asla! Atlas Serez güneş gözlüklerini taktı artık! Gerisini onlar düşünsün!

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin