8. Bölüm: Birtakım Kahreden Gelişmeler

1.6K 91 11
                                    

(Ada'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ada'dan...)

Her şey çok kısa bir zaman diliminde olup bitmişti. Domuz patronumun beni zorla Koray Bey'in yanına magazincilerin kameralarının önüne yollaması, bana yöneltilen sorunun bendeki etkisini aşamadan kalabalığın arasından bir anda Atlas'ın belirmesi ve ben daha onu görmüş olduğumu kendi içimde idrak edene kadar onun Koray Bey'e yumruk atıp beni oradan çekip alması sadece on saniye sürmüştü.

Atlas magazin muhabirlerinin beni çekmesine izin vermedi. Elimden tutup beni arabasına doğru götürürken önüme siper olmuştu. Arkamda duruyor oluşu bile kendimi bir nebze olsun iyi hissettirmişti. Magazincilere restorandakiler dışında tek bir kare fotoğraf vermeden arabaya geçebilmiştim.

Atlas kapımı örttüğünde siyah filmle kaplı camdan dışarıya baktım. Tabii camıma doğru patlayıp duran flaşlar yüzünden kafamı çevirmek zorunda kalmıştım. Az önce olanlar takılmış plak misali kafamın içinde dönüp duruyordu. Özellikle de magazin muhabirinin sorduğu soru durmadan zihnimde yankılanıyordu.

"Siz Atlas Serez'in hastaneye götürdüğü bayan değil misiniz?"

Cevabı evet olan ama altında taşıdığı imalardan dolayı cevap veremeden donup kalmama sebep olan soru buydu. Gözlerimi yumup kafamdan olanları silmeye çalışırken ön koltuktan birinin dönüp bana baktığını fark ettim. "Sonunda seninle tanışabildim," dediğinde gözlerim şişkin karnına kaydı. Bu kadın Atlas'ın ablası aynı zamanda da cinsiyet partisini mahvettiğim kadındı.

"Ben Talya," dediğinde göz kırpmış içtenlikle gülümsemişti. İçeride olanlardan haberinin olmadığı çok belliydi. Tabii Atlas kendi koltuğuna oturacağı sırada ortalığı inletecek kadar yüksek çıkan polis sirenlerinin sesiyle bende olayın ciddiyetinin farkında değildim. En azından henüz...

Talya panikle karnını tutup "Neler oluyor?" diye sordu. Onun hamile ve stres yapmaması gerektiğini hatırladım. Ona doğru yaklaşıp elini tuttum. Bu yaptığıma ilk başta şaşırsa da sonrasında içtenlikle parmaklarımı sıkmıştı.

"Korkacak bir şey yok. Sakin ol ve derin bir nefes al."

Talya dediğimi yaparak derin derin nefesler alırken polis aracının hemen dibimizde durması da bir olmuştu. Kadını tam sakinleştirmeye başlamışken bunun sırası mıydı şimdi? "Polisler neden burada?" diye sordu Talya. Sesinden onun bu belirsizlik konusunda ne kadar gergin olduğunu anlayabiliyordum. Parmaklarımın arasındaki elini biraz daha sıktığım sırada polisin Atlas'ı arabasına bindirişini görmüştüm. Koray Bey mekanından çıktığımız gibi peşimize polis takmıştı. İnanılır gibi değil!

"Ada, Atlas'ı götürüyorlar," dedi Talya ağlamaklı bir sesle. İşte şimdi iyice panik olmaya başladım. Durumu ona nasıl anlatacağımı düşünürken aptal magazin muhabirlerinin patlattığı flaşlar yüzünden polislerden biri şimdi de bizim arabaya doğru geliyordu. Benim kapım aralanmış "Ada Tözün," diyen polis memuruyla dizilerdeki çiftler kadar uzun bir bakışma anına girmiştim. Acaba Kuzey Güney dizisindeki Simay karakterinin evden kaçışını gerçeğe mi dönüştürsem diye bi an düşünmedim değil.

Senle Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin