Chapter 19+20

482 57 1
                                    

Chapter 19 : The Competition
((ပြိုင်ပွဲ...))

မြေစိုက်တဲက နှစ်ယောက်အိပ်တဲ ဖြစ်သည့်အပြင် အတွင်းထဲမှာ မွေ့ယာပါးလေးတစ်ခုတောင်ထဲ့ပေးထားသေးသည် ... ကွင်းပြင်မှာ တဲထိုးပြီးနေခြင်းက လန်ကောအတွက် ပထမဆုံးအတွေ့အကြုံမို့ သူစိတ်ဝင်တစားဖြစ်လို့နေတယ်...
တဲကို သေချာဆောက် ၊ အတွင်းထဲမှာ သေချာပြင်ဆင် ခင်းကျင်းပြီးသည့်နောက် နှစ်ယောက်အိပ်တဲကြီးကို မော့ကြည့်ပြီး လန်ကော သဘောတွေ့နေမိတယ် ... သူ့ဘေးမှာ ရပ်နေသော ဖာ့ဟွားကို တစ်ချက်ငဲ့ကြည့်ပြီး ခေါင်းမော့ ရင်ကော့ ဂုဏ်မြှောက်စွါ တဲထဲသို့ ဝင်ခဲ့၏ ...

ဖာ့ဟွား က ဘာစကားတစ်ခွန်းမှ မဆိုပဲ တဲနှင့်မလှမ်းမကမ်းရှိ သစ်ပင်ကြီးတစ်ပင်အောက်သွားကာ တရားထိုင်တယ်..

လန်ကော တဲထဲကနေ ခေါင်းအသာပြူထွက်လိုက်ပြီး အသံကျယ်ကျယ်ဖြင့် -
"အိုး ... တဲထဲမှာ နေရတာ အရမ်းဇိမ်ကျတာပဲ!! လေဒဏ် မိုးဒဏ် ကနေလည်း ကာကွယ်ပေးလို့ သက်သောင့်သက်သာအိပ်စက်နိုင်တယ်...တချို့ တချို့တွေများကျတော့ သစ်ပင်အောက်မှာပဲ ချို့ချို့ငဲ့ငဲ့နေကြရရှာတယ်... ကျွတ် ကျွတ် ... သနားဖို့ကောင်းလိုက်တာ..."

လန်ကော က ဖာ့ဟွားကို လှမ်းရန်စပြီးပြောနေတာဖြစ်ပေမဲ့ ဖာ့ဟွားပြန်ရန်တွေ့လာမည့် အသံကိုမကြားချင်တာမို့ သူက နားကို လက်နှစ်ဖက်နဲ့ပိတ်ထားတယ် ... ဒါပေမဲ့ ...

"အရူး"

ဆိုသည့် ဖာ့ဟွားရဲ့အသံကို သူ့ခေါင်းထဲမှာ ထင်ထင်ရှားရှားကြီးကို ကြားလိုက်ရ၏...

လန်ကော မွေ့ယာပေါ် လှဲအိပ်နေရာမှ ဖာ့ဟွားရှိရာဆီ ခေါင်းထောင်ကြည့်လိုက်တော့ ... ဖာ့ဟွားက ရွှေရောင်သင်္ကေတကို ဆင့်ခေါ်ထားပြီး သူ့လက်တစ်ဖက်က အရှေ့မှာပေါ်နေတဲ့ ရွှေရောင် သင်္ကေတ ကို ထိထားကာ လန်ကောကို စိတ်ချင်းလှမ်းဆက်သွယ် ပြောလိုက်ခြင်းဖြစ်ကြောင်း သိလိုက်ရသည်...
လန်ကော ရဲ့ အရှေ့မှာလည်း ရွှေရောင်သင်္ကေတ လာပေါ်နေတာဖြစ်ပေမဲ့ သူက မျက်စိပိတ် နားပိတ် အော်နေလို့ မသိခဲ့ခြင်းသာ ...

"ငါ ..."
လန်ကော သူ့ကိုယ်သူ နဲနဲတုံးတယ်လို့ လက်ခံမိသွားတယ်... သူနဲ့ဖာ့ဟွားကြား တုနှိုင်းမဲ့ပုလဲ ဆက်သွယ်မှုရှိနေတာကို မေ့ပြီး နားပိတ် မျက်စိပိတ် ပြီး ရန်တွေ့ခဲ့မိတယ်...

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ