Chapter 129+130+131+132(Zawgyi)

158 5 0
                                    

Chapter 129 : The Great Governor of the Five Thunder Legion ...
မိုးႀကိဳးစစ္တပ္၊ တပ္ရင္း(၅)၏
တပ္ဦးစီးခ်ဳပ္...

ဦးေလး လိတ္ရမ္ ထြက္သြားသည္ႏွင့္ လန္ေကာ ဖာ့ဟြားဖက္ျပန္လွည့္ၿပီး မယဥ္ေက်းေသာ အမူအရာတစ္ခုကို လုပ္ျပတယ္ ...

ဖာ့ဟြား က လန္ေကာရဲ့ ကေလးဆန္မွုကို အာ႐ုံမထားေနပဲ -
"မင္းရဲ့ ဦးေလး နဲ႔ မင္း က ဆက္ဆံေရး မေကာင္းဖူးလား?"

"ဘာလို႔လဲ?? ငါတို႔ၾကားက ဆက္ဆံေရး က ေကာင္းပါတယ္.. သူက ပါးအယုံၾကည္ရဆုံး အမ်ိဳးထဲကတစ္ေယာက္ပဲ..."

"ေတာ္ေနက မင္းရဲ့ပူေဆြးမွုကို သူႏွစ္သိမ့္သြားတဲ့ပုံက သိပ္ၿပီး အသက္မပါေနလို႔"

လန္ေကာ ေရွာခ့္ရသြားၿပီး မ်က္လုံးေတြက ျပန္ရီေဝလာလ်က္ -
"...အခ်ိန္ေတြၾကာလာေတာ့... ေမ့ေပ်ာက္သြားၾကတာမ်ိဳး ျဖစ္ေလာက္မွာပါ..."

"သူ႔ရဲ့ စြမ္းအင္အေျခအေနက? မင္းတို႔ ပညာဖလွယ္ခဲ့ဖူးလား?"

လန္ေကာ ခါးသီးစြါျဖင့္ -
"အဲ့လိုေတြ မရွိခဲ့ဖူးဘူး... ၾကားမိသေလာက္ သူက အဆင့္-၈ ... အခ်ိန္တခ်ိဳ႕ၾကာခဲ့ၿပီဆိုေတာ့ အဆင့္-၉ ကို တက္နိုင္ခဲ့ၿပီလားေတာ့ မသိနိုင္ဖူး... သူက ေတာ္ဝင္မိသားစုပဲဆိုေတာ့ ဒီေန႔ၿပိဳင္ပြဲက မိုးႀကိဳးၿမိဳ႕အရွင္ ေရြးဖို႔အတြက္ဆိုတာ ႀကိဳသိထားမွာပဲ ... ဒါဆို သူ႔အမူအရာေျပာင္းေနတာက..."

ဖာ့ဟြား က -
"ျဖစ္နိုင္တယ္ ... မင္းအခု ၿပိဳင္ဖက္ေတြနဲ႔ ေတြ႕ရေတာ့မွာ ၊ ေပါ့ေပါ့ဆဆမေနနဲ႔ .. မိုးႀကိဳးၿမိဳ႕အရွင္ ဆိုတဲ့ ေနရာကို အရယူမယ္လို႔ ဆုံးျဖတ္ထားရင္ ရင္ထဲက ဝမါးနဲမွုေတြကို ခဏေဖ်ာက္ထား... အထူးသျဖင့္ ဒီပြဲက ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္လုံး ပါရမဲ့ ပြဲမဟုတ္ဖူး.. မင္းရဲ့တစ္ကိုယ္ေတာ္ပြဲ."

"အင္း.."
လန္ေကာ ေခါင္းၿငိမ့္နာခံၿပီး ရင္ထဲက ဝမ္းနဲပူေဆြးမွုေတြကို ခၽြန္းအုပ္ထိန္းထားလိုက္၏...
တကယ္ေတာ့ သူက ဖာ့ဟြားဆီက အႀကံေပးစကား ၊ ႏွစ္သိမ့္စကား ၊ ဆူပူစကား ေတြကို ၾကားလိုက္ရတိုင္း ဝမ္းနဲမွုက နဲပါးသြားခဲ့ၿပီးသား...

ထိုအခ်ိန္ စင္ျမင့္ေပၚကို လူတစ္ေယာက္တက္လာ၏ ... ထိုသူက မိုးႀကိဳးၿမိဳ႕ေတာ္၏ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ၊ လန္ရွင္း ၏ ညာလက္႐ုံး ..

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz