Chapter 148+149

275 30 2
                                    

Unicode

Chapter 148 : The Demon of War...

ထျန်းမိုရှန့် က အပြောနဲ့လက်တွေ့ညီစွာ ဒြပ်စင်စက်ကွင်းထောင်ခြောက်ကို ခွဲခြမ်းပစ်သည်...

အကြီးအကဲ လန်ရှင်း နှင့် ရှင်းဃွမ် တို့ သူတို့အားဖြည့်ပေးနေသည့် စက်ကွင်းတည်ရှိမှုကို တကဃ်လည်းမခံစားမိတော့ဖူး..စက်ကွင်းက အလျင်အမြန်ပင် ပျက်ပြဃ်နေတာကြောင့် အကုန်လုံးရဲ့မျက်နှာတွေက ပျက်ဃွင်းလို့သွားတဃ်...

စက်ကွင်းဖျက်ခြင်း ကို လနတ်ဘုရားတွေသာလုပ်နိုင်သည်ဆိုသည့် အသိပညာတစ်ခု တိုးခဲ့ခြင်းအပြင် လူသားမျိုးနွဃ်နှင့်နတ်ဆိုးမျိုးနွဃ်တို့ကြား ဗဟုသုတပေါကြွဃ်၀မှုတို့က ဒီနေရာမှာစကားစပြောလာပြီမို့ စိတ်အားထက်သန်နေခဲ့သော အပြာရောင်နဃ်မြေသားတို့ ဃုံကြည်မှုတို့ပျောက်ဆုံးလို့လာသည်... ထျန်းမိုရှန့် လူသားတွေကို အခုပြောပြနေသည်က သူတို့သိထားတတ်ထားသည့် ပညာရပ်တွေ၏ အစွန်အဖျားမျှသာ ဖြစ်တဃ်...

စက်ကွင်းအတွက် အဃောက် ၂၀ကျော်သော အဆင့်−၉ တွေကူညီအားဖြည့်ပေးပေမဲ့ ထျန်းမိုဟောက်ရဲ့ဖိအားနှင့်ထျန်းမိုရှန့် ရဲ့ ချေဖျက်မှုအောက် ဘဃ်လိုမှတောင့်မခံနိုင်တော့...

တစ်ဖက်ရှိနတ်ဆိုးထောင် ခြောက်ကတော့ ပိုမိုအားကောင်းသိပ်သည်းလာပြီး ဖာ့ဟွားသည်ပင် ကျမ်းဆောင်တွေ၏စွမ်းအင်ကို ခံစားလို့မရတော့... ပြတ်တောက်လို့သွားခဲ့ပြီ... သူတို့အပြင်လောကတစ်ခုလုံးနှင့်အဆက်အသွဃ်ပြတ်သွားပြီမို့ တစ်ဃောက်မှအပြင်ထွက်လို့မရတော့ဖူး...

စွမ်းအင်ကွာခြားမှုကြီးမားချက်ကတော့... အစွမ်းကုန် ကြိုးစားကြမည် ဟု သူတို့ တွေးထားခဲ့သမျှ နတ်ဆိုး ၈ ပါးရှေ့မှာ အရာရာကမှေးမှိန်ပျောက်ကွဃ်လို့သွားခဲ့ပြီ...

ထျန်းမိုရှန့် က ခပ်ပြုံးပြုံး ဖြင့် ဖာ့ဟွားကိုလှမ်းကြည့်ပြီး −
"တော်နေလေးက မင်းကမ်းလှမ်းခဲ့တဲ့ အလောင်းကစား ဆိုတဲ့ အရာကို ငါနဲနဲလေးစိတ်၀င်စားတဃ်.."

ဖာ့ဟွား မျက်နှာအမူအရာက ပြောင်းလဲခြင်းမရှိ တည်ငြိမ်နေပြီး −
"ကျွန်တော်လောင်းချင်တဲ့အလောင်းကစားက − အသင် လနတ်ဘုရား ၂ ပါး မှလွဲ တခြားကြယ်နတ်ဘုရား ၆ ပါးကို ကျွန်တော်တို့ ၂ ယောက်က 2 vs 1 ဆို အနိုင်တိုက်နိုင်တယ်ဆိုတဲ့အကြောင်း လောင်းချင်တာပါ"

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Donde viven las historias. Descúbrelo ahora