Chapter 156+157

290 33 0
                                    

(Unicode)

Chapter 156 : Your heart is so big...
မင့်နှလုံးသားက အတော်ကြီးတာပဲ !

"ဖွီး"
ဖာ့ဟွား ပါးစပ်အပြည့်သွေးတစ်ပျစ် ကို ထွေးထုတ်ပစ်လိုက်သည်...
မဟုတ်သေးဖူး ... ဒီအချိန်မှာ လန်ကော က သူ့ခန္ဓာကိုယ်ထဲကနေခွဲထွက်လာပြီး သူပါ သွေးတစ်ပျစ်ထွေးထုတ်လိုက်သည်မို့ ... သူတို့နှစ်ယောက်ပေါင်း ထပ်တူ အတွင်းဒဏ် ထိသွားတာ သွေးနှစ်အန်စာ ..

လန်ကောရဲ့ပေါင်းစပ်ပါဝင်မှုကြောင့်သာ ဖာ့ဟွား က အဆင့်-၁၀ ယာယီဖြစ်သွားပြီး ဥာဏ်ပညာကျမ်း ကိူ ဆင့်ခေါ် အသုံးပြုနိုင်ခဲ့တာ .. တကယ့်တကယ်မှာ သူက အဆင့်-၁၀ နတ်ဘုရားတစ်ပါး မှ မဟုတ်ပဲ .. ကျမ်းရဲ့စွမ်းအင် တန်ပြန်မှုဒဏ်ကို သူအတော်ခံလိုက်ရသည် ...
ဖျက်ဆီးခြင်းဥပဒေ ကို အချိန်တချို့ကြာသည့်အထိ လန်ကော ထပ်မသုံးနိုင်တော့သလို ၊ သူသည်လည်း ဥာဏ်ပညာကျမ်း ဆင့်ခေါ်မှုကို အချိန်တချို့ထိ ထပ်မလုပ်နိုင်တော့ဖူး ...

သို့သော်လည်း သူတို့ရဲ့ ရောင်ဝါက နဲနဲလေးတောင် မကျ ... တိုက်ပွဲ ၃ပွဲ ... (၃)ပွဲ စလုံး နိုင်ခဲ့တဲ့ အောင်နိုင်သူတွေ !
အဆင့်-၉ သာရှိသေးပြီး ကျိုးပဲ့ပျက်စီးလွယ်တဲ့လူသားခန္ဓာကိုယ်တွေနဲ့ဖြစ်နေတာတောင်မှ သူတို့က ကောင်းကင်နတ်ဆိုးမျိုးနွယ် ကြယ်နတ်ဘုရား(၃)ပါး ကို ဆက်တိုက် အနိုင်တိုက်နိုင်ခဲ့တယ်!
ဒါက လူသားမျိုးနွယ်အတွက် ဂုဏ်ယူဖွယ် စံချိန်သစ်ကို ချိုးလိုက်နိုင်ခြင်းပဲ !

ဖာ့ဟွားနှင့်လန်ကော တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်လှည့်ကြည့်ပြီး လက်ချင်းဆုပ်ကိုင်လိုက်သည်နှင့် .. ဖျက်ခနဲဆိုသလို ပျောက်သွားတော့သည်...

ထျန်းမိုရှန့် မျက်လုံးတွေ မှေးကျဉ်းလျက် -
"ထွက်ပြေးသွားကြတာလား?"

"ရှန့် ကော ... ဒီနှစ်ယောက်ကို ကော အလွတ်မပေးသင့်တော့ဖူး"
ထျန်းမိုဟောက် စိတ်ချင်းဆက်သွယ်ပြီး ထျန်းမိုရှန့် ကို ပြောတော့ ၊ ထျန်းမိုရှန့် ဖြေးညင်းစွါ ခေါင်းပြန်ငြိမ့်ပြတယ်...
ဒီနေ့မှာ ပျော့ညံ့လှသော ၊ ကျွန်သာသာအဆင့်သာရှိပါသော လူသားမျိုးနွယ်တွေက သူ့ကို အံ့အားသင့်အောင်လုပ်ပြနိုင်ခဲ့သည် ... သေးနုပ်တဲ့လူသားမျိုးနွယ်တွေထဲမှာ ထူးချွန်ပြောင်မြောက်တဲ့မျိုးဆက်ရှိလာလိမ့်မယ်လို့ ထင်တောင်မထင်ထားခဲ့... ကြယ်နတ်ဘုရားအဆင့် နတ်ဆိုး(၃)ပါးကို တစ်ဆက်တည်း အနိုင်တိုက်နိုင်ခဲ့တာ လုံးဝပေါ့သေးသေးမဟုတ် ...
တုနှိုင်းမဲ့ပုလဲက ဤမျှထိ စွမ်းသတဲ့လား?

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Where stories live. Discover now