Chapter 126+127+128(Zawgyi)

162 5 0
                                    

Chapter 126 : I'm Courage...
ငါက ရဲစြမ္းသတၱိ ...

ဟုတ္ပါတယ္ ... အနီေရာင္က်မ္းစာအုပ္ဟာ ေမွာ္နယ္ေၿမ ပိုင္ဆိုင္သည့္ က်မ္းစာအုပ္ (၁၂)အုပ္ထဲမွ 'ရဲစြမ္းသတၱိရွိျခင္း' ျဖစ္သည္...
က်မ္းစာအုပ္ဆီကေန အနီေရာင္အလင္းတန္းေတြက ပုံမွန္ထြက္ေနရာမွ ႐ုတ္တရက္ ထင္းလင္းစြါစူးကနဲထြက္လာေတာ့ မ်က္စိမွိတ္ကာ တရားက်င့္ေနသည့္ အမ်ိဳးသားရဲ့ မ်က္လုံးေတြ ပြင့္လို႔လာတယ္...
မ်က္လုံးေတြထဲမွာ အံ့အားသင့္မွုတို႔က အထင္းသား ...
အနီေရာင္က်မ္းစာအုပ္ရဲ့ မူမမွန္မွုကို စိုက္ၾကည့္ေနရင္း ေက်နပ္အားရစြါျဖင့္ -
"နတ္ဘုရားေတြ ေကာင္းခ်ီးေပးၿပီ!!"

ထိုသူလက္တစ္ဖက္ကို ဆန့္ထုတ္လိုက္သည္ႏွင့္ အနီေရာင္စာအုပ္က လက္ထဲကို ေရာက္လာၿပီး ပထမစာမ်က္ႏွာကို လွန္သြားကာ ၊ ေပၚလာသည့္ ႐ုပ္ထုက်မ္းစြမ္းအင္အဆင့္သည္ကား...
ပထမစာမ်က္ႏွာ အဆင့္-၁၂!

အမွန္ပါပဲ ! က်မ္းစာအုပ္အနီရဲ့ပိုင္ရွင္ သက္လတ္ပိုင္းအမ်ိဳးသားသည္ လက္ရွိအမိန့္နိုင္ငံေတာ္တြင္ တစ္ဦးတည္းေသာ မူရင္းက်မ္းစာအုပ္ပိုင္ရွင္ ၊ တိတိက်က်ေျပာရရင္ ရဲစြမ္းသတၱိ က်မ္းစာအုပ္ ၏ ပိုင္ရွင္ ပင္ျဖစ္သည္..

ရဲစြမ္းသတၱိက်မ္းစာအုပ္(က်မ္းနီ)ရဲ့ အရွင္သခင္ က က်မ္းစာအုပ္ကို စိုက္ၾကည့္ေနရင္း အံ့အားသင့္စြါျဖင့္ -
"ဥာဏ္ပညာက်မ္းစာအုပ္က အရွင္သခင္ ကို ေရြးခ်ယ္လိုက္ၿပီ?? ဟားဟားဟား !! ေမွာ္နယ္ေျမကို နတ္ဘုရားေတြေကာင္းခ်ီးေပးၿပီ!! လူသားမ်ိဳးႏြယ္ကို နတ္ဘုရားေတြ ေကာင္းခ်ီးေပးၿပီ!! ဟားဟားဟား..."

က်မ္းနီအရွင္သခင္ သည္ ဂုဏ္သေရ သိကၡာအျပည့္ႏွင့္ တည္ၿငိမ္စြါေနေလ့ရွိသူျဖစ္ေပမဲ့ ၊ ဒီတစ္ခါမွာေတာ့ သူျပင္းျပင္းပ်ပ်ကို စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ေနလ်က္ အက်ယ္ႀကီး ရီေမာေနခဲ့သည္...
အနီေရာင္ဖ်က္ကနဲလက္သြားၿပီး က်မ္းနီအရွင္သခင္ႏွင့္ က်မ္းစာအုပ္ ေနရာကေန ေပ်ာက္လို႔သြားတယ္...

ဥာဏ္ပညာၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ >>

ဖာ့ဟြားရဲ့ကိုယ္ေပၚမွာက်ေရာက္ေနသည့္ ေရႊေရာင္ေရာင္ျခည္ေတြက ပို၍ ပို၍ သိပ္သည္းလာ၏...
ေရႊေရာင္ေရာင္ျခည္ေတြကို ေငးေမာၾကည့္ေနသည့္ ျပည္သူေတြပါ ေႏြးေထြးလာသည့္အျပင္ ဥာဏ္အလင္းေတြပြင့္လာသည္ကိုပါ ခံစားမိၾကသည္..

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Where stories live. Discover now