Chapter 65+66

361 40 0
                                    

Chapter 65 : Horror Green Abyss...
စိမ်းလန်းသောနယ်မြေရဲ့ ကပ်ဆိုး...

"လွိ့ယွင်းက သဘာဝနဲ့တစ်သားတည်းဖြစ်နေတယ်.. သေချာဂရုစိုက်"
လန်ကော စိတ်ချင်းဆက်သွယ်ပြီး ဖာ့ဟွား ကို သတိပေးတယ်...
လေး ကိုင်ထားသည့် လွိ့ယွင်း ဘယ်ဖက်လက်က မြောက်တတ်သွားပြီး လေးကြိုးမှာ အစိမ်းရောင်အလင်းတန်းတစ်ခုပေါ်လာကာ ...
ဝှစ်ခနဲဆိုသလို ထိုအစိမ်းရောင်အလင်းတန်းက ဖာ့ဟွားနှင့်လန်ကော မျက်စိရှေ့မှောက်ရောက်လာ၏!

လွိ့ယွင်း လေးကိုင်လက်ကိူ မြောက်လိုက်ကတည်းက လန်ကောရှေ့မှာ ဖာ့ဟွား ကွယ်ရပ်ပြီး ဖြစ်ကာ ၊ ကျမ်းစာအုပ်သည်လည်း ပထမစာမျက်နှာကို လှန်နေပြီး ဖြစ်သည်...

//အုံး//

မြားတစ်စင်းသဏ္ဍာန် အစိမ်းရောင်အလင်းတန်းနှင့် ဖာ့ဟွားရဲ့ အကာအကွယ်စည်းတို့ ထိခတ်မိချိန် ကျယ်လောင် သော ပေါက်ကွဲသံကြီး !!
အစိမ်းရောင်အလင်းတန်းက ပျောက်ကွယ်သွားခြင်းမဟုတ်ပဲ အလင်းတန်းသေးသေး ၊ မြားသေးသေးလေးတွေ အသွင်အဖြစ် ကွဲထွက်သွားကာ ဖာ့ဟွားကို ကွေ့ပတ်ကျော်ပြီး အနောက်မှာရှိနေသည့် လန်ကော ထံ ထပ်မံတိုက်ခိုက်တယ် !

ဖာ့ဟွားနှင့်လန်ကော ... အံ့အားမသင့်ပဲကို မနေနိုင်!
ဒါက ဘယ်လို လေးအတတ်မျိုး လဲ???
အတော့်ကိုထူးခြားဆန်းကြယ်တယ်!!

ဒြပ်စင်ထိန်းချုပ်နိုင်သူဖြစ်သည့် လန်ကော အနေနဲ့ အနီးအနားရှိ ရေတွေကို ဆင့်ခေါ်ကာ ရေတံတိုင်းပြုလုပ်လိုက်ပြီး ပြေးဝင်လာသည့် မြားအစိမ်းလေးတွေကို တားဆီးနိုင်ခဲ့သည်...

လွိ့ယွင်းက ဖာ့ဟွား ၊ လန်ကော တို့နှင့် မြားတစ်ပစ်စာ အကွာအဝေးမှာရှိနေတာဖြစ်ပေမဲ့ ဖာ့ဟွား သူ့ရဲ့မြားကို တားဆီးလိုက်နိုင်ပုံကို မြင်လိုက်ရသည်က အတော်လေး အံ့အားသင့်ဖွယ်ပဲ ...
သူပစ်လွှတ်ခဲ့တဲ့ မြားရဲ့ အရှိန်အဟုန် နဲ့ ထဲ့လိုက်တဲ့ စွမ်းအားက သာမာန်မှမဟုတ်ပဲလေ !
အံ့အားသင့်မိပေမဲ့ လွိ့ယွင်းရဲ့ ရှေ့ဆက်ချီတက်လာမှုက နဲနဲလေးမှတောင် အရှိန်မလျော့သွားခဲ့ ...
အရှိန်နဲ့ ကွေ့ပတ်ပြေးနေရင်ပင် လေးကို ထပ်မြောက်ကာ ထပ်ပစ်လွှတ်လိုက်၏ ... အစိမ်းရောင် အလင်းတန်း ၃ ခု ...

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Où les histoires vivent. Découvrez maintenant