Chapter 61+62

339 40 1
                                    

Chapter 61 : Inland Sea, Outer Sea...
အတွင်းပင်လယ် ၊ အပြင်ပင်လယ်

တစ်ခါတစ်ရံမှာ မိတ်ဆွေဖွဲ့နိုင်မှုက ရုတ်တရက်ဖြစ်ပေါ်လာပြီး အကျိုးရလဒ်တွေလည်းရှိလာတတ်ပြီး
တချို့များဆို တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် အကြည့်ချင်းဆုံမိတာနဲ့ ခင်မင်ချင်စိတ်တွေတဖွားဖွားပေါ်ပေါက်လာတာမျိုးတွေတောင်ရှိကြတယ်...
ဖာ့ဟွားနှင့်လန်ကော ... ရှုဟိုင်မျိုးနွယ်စုရဲ့ ဂုဏ်သရေရှိမိတ်ဆွေတွေအဖြစ် အသိအမှတ်ပြုခံလိုက်ရခြင်းဟာ အချိန်ကိုက်ပဲ !

အကြီးအကဲ ရှူရွှမ်း ရဲ့ကြေညာသံအဆုံး ပတ်ပတ်လည်ရှိ ရှူဟိုင်မျိုးနွယ်တွေဝိုင်းဝန်းဩဘာပေး ချီးမြှောက်ကြတယ် ...
ကလေးငယ်ကိစ္စနှင့်ပတ်သက်ပြီး အပြင်သူစိမ်းဖြစ်သည့် လန်ကော နှင့် ဖာ့ဟွား ကို ရန်လိုနေခဲ့သည့် အဖွဲ့သည် ပြေပြေလည်လည်ပဲ ထောက်ခံပေးကြသည့်အပြင် ဒေါသအကြီးဆုံးရှူဟိုင်အမျိုးသားသည် ရှက်ရွံ့နေသည့်ဟန် ခရင်းခွတွေနှင့်သူ့နားရွက်ကို ခပ်ဖွဖွပွတ်နေရင်း -
"ကျေးဇူးတင်ပါတယ်... ကျွန်တော်တကယ်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်...ရှောင်ရှူလင်လေးက ကျွန်တော့်သားလေးမို့... ကူညီပေးတာ ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်...ဟို ... ဒါနဲ့လေ ... အကြီးအကဲ ရှူရွှမ်းခဗျ ...ဟီဟီး ... ကျွန်တော့်သားလေးက ဒီအရွယ်နဲ့ အဆင့်-၂ ရောက်သွားပြီဆိုတော့ သူက ပါရမီရှင်ကလေးတစ်ယောက်ဖြစ်ပြီမဟုတ်လား? ဟဲဟဲ"
ရှူဟိုင်အမျိုးသားသည် ပါးစပ်နှင့်နားရွက်တက်ချိတ်မတတ် တဟီးဟီး တဟဲဟဲ နှင့် အူမြူးနေတော့သည်...

အကြီးအကဲရှူရွှမ်းက -
"အမှန်ပဲပေါ့ ... ဒါက လူလုပ်ဖန်တီးလိုက်တဲ့အရာဖြစ်တာမို့ ရှောင်ရှူလင်လေးက ဖန်တီးခံ ပါရမီရှင်လေး ပေါ့... ရှေ့လျှောက် ငါတို့ရှူဟိုင်မျိုးနွယ်ရဲ့ ကလေးတွေကို ဒီက ဂုဏ်သရေရှိဧည့်သည်တော်နှစ်ယောက်သာ ဆက်ကူညီပေးနိုင်ရင် ဖန်တီးခံ ပါရမီရှင်လေးတွေ တန်းစီ ထွက်လာပြီပဲ!"

"ဟားဟားဟား"
ရှူဟိုင်အမျိုးသားသည် အားပါးတရအော်ရီရုံမျှမက ကပါကလိုက်သေး၏...

ဖာ့ဟွားနှင့်လန်ကော အတွက်တော့ - ရှောင်ရှူလင်လေး က ဘာကြောင့် ပါရမီရှင်ကလေးတစ်ယောက် ဖြစ်သွားရတာလဲဆိုတာ နားမလည်နိုင်ကြပေမဲ့ ... ဒီအခြေအနေကသူတို့အတွက်ကောင်းဖို့ ဖြစ်လာတာမို့ အသံတိတ်နေလိုက်ကြသည်...

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang