Chapter 90 : The Tough Princess...
ၾကမ္းတမ္းလြန္းေသာ မင္းသမီးေတြ...အသားျဖဴျဖဴ ေသးေသးညက္ညက္ ေကာင္ငယ္ေလးက အသံတိုးဖို႔ လက္ဟန္ေျခဟန္ေတြျဖင့္ ျပာျပာသလဲ လုပ္ျပၿပီး -
"အိုင္းယား ... အသံတိုးၾကပါ ညီအစ္ကိုတို႔ရယ္ ... ျပန္ေပးဆြဲခံရတာသာ မဟုတ္ရင္ ဘယ္သူမွ ဒီၾကင္ယာေရြးပြဲကို လာမၿပိဳင္ဖူးဗ်! ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြက လူသားလိုပဲ အလွအပခံစားတတ္တယ္... ၿပီးက် ဒါႀကီးက ဟန္ၿပ ၾကင္ယာမိတ္ဖက္ေရြးပြဲႀကီး!""အာ?? ၾကင္ယာေရြးပြဲ အစစ္မဟုတ္ဖူး?? ဒါဆို ဘာအတြက္လဲ??"
ဖာ့ဟြား လိုလူေတာင္ စပ္စုခ်င္လာသည္..."အဟမ္း ... ပထမဆုံး ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ အရင္မိတ္ဆက္ေပးအူးမယ္ ... ကၽြန္ေတာ္က ထ်န္းရီရန္ ေတာင္ က တူးမ်ိဳးႏြယ္ပဲ ..
ဒီက ညီအစ္ကိုတို႔ကိုၾကည့္ရတာ ဒီနယ္ေျမသားေတြဟုတ္ဟန္မရွိဖူး.. ဘယ္က လာခဲ့ၾကတာလဲဗ်?"ေတာင္ေပၚသား?? တူးမ်ိဳးႏြယ္??
လန္ေကာ က -
"အမွန္ပဲ.. ငါတို႔က တျခားနယ္ေျမသားေတြ ... ေတာ္ေနေလးကမွ မိစၧာရိုင္းၿနိဳ႕ေတာ္ ကို ေရာက္လာခဲ့တာ..""ထင္ပါတယ္ ... ဒါေၾကာင့္မို႔ ဒီၿမိဳ႕ေတာ္ထဲကအေၾကာင္းေတြမသိေနတာ .. ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပမယ္ - စင္ေပၚက မင္းသမီးႏွစ္ပါးက မိစၧာရိုင္းၿမိဳ႕ေတာ္မွာ နာမည္ႀကီးေတြ... ပန္းအဝါေရာင္ပန္ထားတဲ့တစ္ေယာက္က - ဟူေက်ာင္းေက်ာင္း လို႔ေခၚတယ္ .. ပန္းေရာင္ နဲ႔ တစ္ေယာက္က ဟူ႐ုံ႐ုံ .. ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္/ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ့မိစၧာဘုရင္ႀကီး သူ႔သမီးေတာ္ေတြကို နာမည္ေပးတဲ့အခ်ိန္ သူ႔မွာလည္း သူ႔စိတ္ကူးနဲ႔သူရွိခဲ့မွာေပါ့ ... ႀကီးလာမွ နာမည္ေတြနဲ႔ ပုံစံေတြနဲ႔ လြဲေနတာေတာ့ ဘယ္တတ္နိုင္ပါ့မလဲေလ..."
ေတာင္ေပၚသား ေကာင္ငယ္ေလးက ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက စကားေျပာေဖာ္ ငတ္ေနခဲ့သည္မသိ .. ပါးစပ္ဟၿပီးသည္ႏွင့္ စကားေတြ မရပ္မနားကို ေျပာေတာ့သည္ ...
"မင္းသမီးေတြက သူတို႔ ဖခမည္းေတာ္ မိစၧာဘုရင္ႀကီးရဲ့ ေသြးသန့္အေမြအႏွစ္ေတြကို ျပည့္စုံစြါဆက္ခံနိုင္ခဲ့တယ္.. ေျပာရမယ္ဆိုရင္ က်ားမိစၧာမ်ိဳးႏြယ္ထဲမွာ အေကာင္းဆုံးေရႊေရာင္ေသြးမ်ိဳးဆက္ ကို ဆက္ခံနိုင္ခဲ့တဲ့ မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြေပါ့ ... သူမတို႔ အသက္(၆)ႏွစ္မွာကို လမ္းမေပၚေတြတက္ၿပီး ဓါးၿပ တက္တိုက္ေနၿပီ .. သူမတို႔ဖခမည္းေတာ္ မုန့္ဖိုးေပးတာ မေလာက္လို႔တဲ့ေလ!! အသက္ (၈) ႏွစ္မွာ ကိုယ္ရံေတာ္ေတြကို စိန္ေခၚၿပီး ခ်ခဲ့တယ္ ! အသက္ (၁၂) ႏွစ္မွာ မိစၧာရိုင္းတစ္ၿမိဳ႕လုံး သူမတို႔ မခ်ဖူးတဲ့လူမရွိ ျဖစ္ေနၿပီ !
သူမတို႔ ဘယ္သြားသြား ရန္ပြဲေတြနဲ႔ခ်ည္းပဲ ပြက္ေလာရိုက္အဆုံးသတ္ခဲ့တယ္ ... ဘုရင္ႀကီးက သူ႔သမီးေတာ္ေတြကို ပညာသင္ယူဖို႔ တျခားၿမိဳ႕ေတာ္ေတြဆီ ပို႔ဖို႔ႀကိဳးစားခဲ့ပါေသးတယ္... ဒါေပမဲ့ ဘယ္ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ပညာေတာ္သင္သြားခဲ့ သြားခဲ့ ၊ တစ္လပဲၾကာၿပီး မိစၧာရိုင္းၿမိဳ႕ေတာ္ကို ျပန္ပို႔ခံရတယ္ ... ဘာေၾကာင့္ဆိုတာ ညီအစ္ကိုတို႔ မွန္းနိုင္ရဲ့ မဟုတ္လား?"
YOU ARE READING
The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))
FantasyTwo young men Encounter the Destiny. Can they break their fate or ??? Magic & Fantasy ((Both Unicode & Zawgyi Available)) ကံကြမ္မာ၏ စီမံမှုဖြင့် အလိုဆန္ဒမပါပဲ တစ်ဦးနှင့်တစ်ဦး နှစ်ကိုယ့်တစ်စိတ်လို ချည်နှောင်မိချိန် ... ကျိန်စာလား ? အကျိုးပြုစေမဲ့ ချ...