စာကြွင်း နှင့် More Info

939 57 23
                                    

(Unicode)

Shenlan Qiyu : Wushuangzhu
深蓝戚玉武双珠
(ရှန်းလန်ချီးယွီ ဝူရွှမ်းကျူး)
Land of Miracles : Unparalleled Pearl
((အံ့ဖွယ်များနှင့်နယ်မြေ : တုနှိုင်းမဲ့ပုလဲ))

စပြောရမယ်ဆိုရင် .. နတ်ဘုရားပုတီးစေ့ (၇) လုံး(7 beads) ရှိတာကနေ စကြမယ်ပေါ့ ..
ပုလဲ (၇)လုံးရှိတယ် ၊ ပုလဲတွေကို အသုံးပြုနိုင်သူ-ပိုင်ရှင်သခင် (Masters) တွေသည် လူသား တွေသာဖြစ်မည်ဖြစ်ပြီး သခင်တွေတိုင်းမှာ ကံကြမ္မာကရွေးချယ်ပေးထားတဲ့ အစောင့်အရှောက် (Guardian) တွေပါ ရှိတယ် ...
ဒီပုလဲ (၇) လုံး ပိုင်ရှင် (၇)/(၈) ယောက် စုပြီးမှ လူသားတွေသည် နတ်ဆိုး/မိစ္ဆာ လူသားမျိုးနွယ်ကို အန္တရာယ်ပြုလာမည့်/အန္တရာယ်ပြုနေသည့် ရန်သူတွေကိူ ပြန်တွန်းလှန်နိုင်မယ်လို့ ဟောစတမ်းရှိခဲ့တယ် ...

ဆိုတော့ကာ - ဒီဇာတ်အိမ်ကြီးတစ်ခုလုံးက ပုလဲတစ်လုံးစီအတွက် သူတို့နဲ့ဆိုင်ရာ ပိုင်ရှင် သခင် + အစောင့်အရှောက် တွေအကြောင်း သီးသန့်စီတစ်အုပ်ချင်းရေးပေးထားတဲ့ ၊ စာအုပ် (၇) အုပ် ဆိုပြီးထွက်လာခဲ့တယ် ...
ကိုယ်တွေက ဖာ့ဟွား နှင့် လန်ကော ကို Anime/Donghua ကြည့်ရင်းချစ်မိသွားကြလို့ သူတို့နှစ်ယောက်အဓိကဇာတ်လိုက်ဖြစ်တဲ့ -
'ဝူရွှမ်းကျူး-တုနှိုင်းမဲ့ပုလဲ'
Novel series ထဲက ပထမဆုံးစာအုပ်လေးကို ရွေးဖတ်လိုက်ကြတာပဲ ...
နောက် ၆ အုပ်ကျ သူတို့နှစ်ယောက်ပါဝင်မှုက လုံးဝ နဲသွားပြီ ... (အထူးသဖြင့် bl/bromance ဆိုလို့ ဖာ့ကော တို့ပဲရှိတာ ၊ ကျန်တာ boyXgirl အတွဲတွေချည်းပဲလို့ သိရ🥲 အဲ့ဒါကြောင့် ကျန်စာအုပ်တွေ ဘာသာပြန်ဖို့ စိတ်မပါပေါ့နော်😌)
စာရေးဆရာသည်လည်း စာအုပ်(၇)အုပ်မှာ (၅)အုပ်ကို ရေးပြီးပြီ ၊ နောက်ဆုံး ပုလဲ ၂ လုံးအတွက် ရေးနေဆဲလို့ သတင်းရသည်ပေါ့ ...

ကိုယ်တွေ စောင့်ကြည့်ရမှာက အဆုံးသတ် ပုလဲ(၇)လုံး ပိုင်ရှင်တွေအကုန်ဆုံ ၊ တိုက်ပွဲကြီးဖြစ်မဲ့အကြောင်းပဲ !
အဲ့ဒါက လုံးဝ epic ဖြစ်လောက်မှာ!
((Final စာအုပ်ထွက်လာတာနဲ့ ကိုယ်ဒီမှာ အကျဉ်းချုံး လာ ဘာသာပြန် ၊ ပြောပြပေးပါ့မယ်😋))

လောလောဆယ် နတ်ဘုရားပုတီးစေ့ (၇) လုံး နဲ့ ပိုင်ရှင်သခင် ၊ အစောင့်အရှောက် တွေကိူ ဗဟုသုတအနေနဲ့ ပြောပြပေးခဲ့မယ်🖤 စာအုပ်ထွက်လာတဲ့ အစဉ်လိုက်အတိုင်း စီပေးထားတယ် :

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Donde viven las historias. Descúbrelo ahora