Chapter 120+121+122(ZawGyi)

171 4 0
                                    

Chapter 120 : Divide the autumn color equally...

ပထမ - ပုရြတ္ဆိတ္႐ုပ္ထု ႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာ သလင္းနီနယ္ေျမ
ဒုတိယ - က်ား႐ုပ္ထု ႏွင့္ သက္ဆိုင္ရာနယ္ေၿမ
အေတြ႕အၾကဳံ (၂) ခု အရ ဘိုးဘြားနန္းေဆာင္ထဲရွိ သူတို႔ျမင္ခဲ့ေသာ သားရဲ႐ုပ္ထုေတြအကုန္ သူတို႔ႏွင့္သက္ဆိုင္ရာ နယ္ေျမေတြရွိၾကသည့္ပုံပါပဲ ...
မိစၧာေတြက အင္မတန္ကို အင္အားႀကီးခဲ့ၾကတယ္ ... ကပ္ေဘးမွာ ေသဆုံးသြားခဲ့ၿပီျဖစ္တာေတာင္ သူတို႔ရဲ့မ်ိဳးဆက္သစ္ေတြအတြက္ အက်ိဳးျပဳေပးေနတုန္းပဲ !

// ေဝါင္း //
က်ားဟိန္းသံႏွင့္အတူ ဟူ႐ုံ႐ုံ ထုတ္လႊတ္လိုက္တဲ့ ေရႊေရာင္က်ားလက္သည္း ပုံရိပ္ေယာင္တစ္စုံက ဖာ့ဟြားကို လွမ္းကုတ္ျခစ္ဖို႔ ႀကိဳးစားေပမဲ့ ဖာ့ဟြားက်မ္းစာအုပ္ ၊ ဒုတိယစာမ်က္ႏွာ ၊ ဥာဏ္ပညာဒိုင္းကို ဆင့္ေခၚၿပီးသြက္လက္စြါ ခုခံလိုက္၏ !

// ထ်န္း //
က်ားလက္သည္းႏွင့္ဒိုင္း ထိခတ္သံတို႔က ပဲ့တင္ထြက္လာေပမဲ့ ၊ ခုခံသူ ဖာ့ဟြား ေျခတစ္လွမ္းပင္ ေနာက္ေရြ႕မသြားခဲ့တာေၾကာင့္ ဟူ႐ုံ႐ုံ အံ့အားသင့္ေနမိတယ္ !
သူတို႔ေနာက္ဆုံးေတြ႕ခဲ့တာ လတခ်ိဳ႕ပဲ ရွိေသးေပမဲ့ ၊ ဖာ့ဟြားရဲ့အစြမ္းက နဲနဲေလးေတာင္ မဟုတ္ပဲ အမ်ားႀကီးတက္လာခဲ့တယ္ !
ဒါတင္မက ဖာ့ဟြားရဲ့ ဒိုင္းက ၆ခု ပြါးထြက္လာၿပီး သူမပတ္ပတ္လည္ကို ပိတ္ဆို႔လာဝန္းရံ႐ုံမက ၊ ဖာ့ဟြားရဲ့လက္တစ္ဖက္မွာလည္း ဓါးတစ္ေခ်ာင္းေပၚလာတာကို သူမေတြ႕လိုက္တယ္ ...
ဖာ့ဟြားရဲ့ဓါး သူမရဲ့ ေရႊေရာင္ပုံရိပ္ေယာင္လက္သည္းကို ထိုးစိုက္လိုက္ခ်ိန္ ၊ လက္သည္းပုံရိပ္ တေျဖးေျဖးႏွင့္အားနည္းလာၿပီး ဖာ့ဟြားရဲ့ဓါးအရြယ္အစား ပိုပိုႀကီးလာတာကို သတိထားမိလိုက္တယ္ ...
ဓါးက သူမရဲ့ စြမ္းအင္ေတြကို စုပ္ယူေနျခင္း !!
လက္သည္းေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္ႏွင့္ ဓါးက ဟူ႐ုံ႐ုံ ထံတဲ့တဲ့ဝင္လာမည္ျဖစ္ကာ အေျခအေနမဟန္တာကို ခ်က္ခ်င္းသတိထားမိတာမို႔ ေရႊေရာင္ပုံရိပ္ေယာင္က်ားေခါင္းတစ္ခုကိုအျမန္ ဖန္တီးလ်က္ ဓါးကို ကိုက္ခဲေစၿပီး ေျခေတြ လက္ေတြျဖင့္ ဒိုင္းေတြကို တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ရိုက္ခ်ဖယ္ရွားပစ္ကာ အေနာက္ကို ခုန္ဆုတ္လိုက္ရတယ္...

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon