Chapter 123+124+125(Zawgyi)

151 3 0
                                    

Chapter 123 : Chasing Soldiers

အသံတိတ္က်သြားသည့္ ဖာ့ဟြားႏွင့္လန္ေကာ ေၾကာင့္ အနီေရာင္ဘုရင္မ က စိတ္ခ်င္းဆက္သြယ္ထားရာကေနပဲ -
"တခ်ိဳ႕ကိစၥေတြကို မင္းတို႔အခုခ်ိန္ မသိေသးတာ ပိုေကာင္းမယ္... မင္းတို႔ကို ငါက အရမ္းေတြ ကယ္တင္ခ်င္ေနတယ္မ်ား ထင္ေနလား? တစ္ခါတစ္ေလမွာ ႀကိဳမျမင္နိုင္ေသးတဲ့ အနာဂတ္အတြက္ တစ္စုံတစ္ခုအေပၚယုံၾကည္လိုက္ၿပီး ေလာင္းကစားလုပ္ၾကည့္လိုက္ဖို႔တန္ပါတယ္...
အထူးသျဖင့္ မင္းတို႔ကို ကာကြယ္ေပးဖို႔ႀကိဳးစားေနတဲ့ မင္းတို႔ရဲ့ဘိုးေဘးေတြကို ေက်းဇူးတင္သင့္တယ္"
အနီေရာင္ဘုရင္မ က တိတိက်က်ႀကီးေျပာခ်လိုက္တာမ်ိဳးမဟုတ္ေပမဲ့ ၊
ဖာ့ဟြားႏွင့္လန္ေကာ ရဲ့ အေတြးထဲကို တန္းဝင္လာသည္က - တုႏွိုင္းမဲ့ပုလဲ !

တုႏွိုင္းမဲ့ပုလဲ ကလြဲၿပီး တျခားအေၾကာင္းအရာကိုလည္း စဥ္းစားလို႔မရ ..
တုႏွိုင္းမဲ့ပုလဲ အနီေရာင္ဘုရင္မ ကို အသက္ကယ္ေပးခဲ့သည့္ေန႔က ဘုရင္မႏွင့္ပုလဲၾကား တစ္ခုခု ျဖစ္သြားခဲ့ပုံရသည္...

"ဘုရင္မ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ အေတြးေတြထဲကို အျမဲ ဝင္နားေထာင္လို႔ရေနတာမ်ိဳးလား?"
လန္ေကာ တကယ္သိခ်င္လွသည္!!
အေနအထားႀကီးက သူစိမ္းေရွ႕မွာ ကိုယ္တုံးလုံးခၽြတ္ျပေနရသလိုပဲ!
ပုရြတ္ဆိတ္သလင္းနီနယ္ေျမထဲမွာ ဘုရင္မႏွင့္တိုက္ခိုက္ခဲ့ၾကတုန္းက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္စိတ္ခ်င္းဆက္သြယ္ၿပီး တိုက္ကြက္ေတြအေၾကာင္း ၊ တျခားအရည္မရအဖတ္မရေတြပါ ေအာက်င္းေသာက်င္း ေျပာခဲ့ၾကသည္ေလ!!!

ဘုရင္မက သက္ေသာင့္သက္သာနဲ႔ပင္ -
"၃မီတာ ပတ္လည္မွာဆို ငါၾကားရတယ္"

၃မီတာ??

"တကယ္ႀကီး!!?"

ဘုရင္မက လန္ေကာကို 'ငတုံး' ဟု အဓိပၸါယ္ရသည့္အၾကည့္ေတြျဖင့္ ငုံ႔ၾကည့္ၿပီးသာ တုံ႔ျပန္လာတယ္..
လန္ေကာ အေနနဲ႔လည္း ဘုရင္မက သူတို႔ကိူ ညာေျပာစရာ ဘာအေၾကာင္းမွ မရွိမွန္း သတိျပန္ရကာ ကိုယ့္အျပစ္ႏွင့္ကိုယ္ ၿငိမ္ေနလိုက္ေတာ့၏...
၃မီတာ ပဲဆိုေတာ့ မဆိုးပါဖူး!
ဘာပဲေျပာေျပာ ဒီဆက္ႏြယ္မွုက ဖာ့ဟြားနဲ႔သူ႔ၾကားရွိဆက္ႏြယ္မွုေလာက္ မနီးစပ္ေသးပါဖူးေလ..
အမ္??

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Where stories live. Discover now