Chapter 133+134+135(ZawGyi)

154 3 0
                                    

Chapter 133 : The Law...
စြမ္းအင္ဥပေဒ...

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္အေစာပိုင္းမွာတင္ နန္းေတာ္ရင္ျပင္မွာ လူေတြႀကိတ္ႀကိတ္တိုးလို႔ေနၿပီ ...
ဒီေန႔ ဖိုင္နယ္ပြဲကို ၾကည့္ရဖို႔အားသန္ေနၾကတာျဖစ္သလိူ ၊ ေလာင္းေၾကးထပ္ေနၾကျခင္းလည္းျဖစ္တယ္...
အရင္ပြဲစဥ္ေတြရဲ့ တြက္ခ်က္မွုအရ ... လန္ေကာ နိုင္မည့္ဖက္ကေလာင္းသူက - ၁၀၀ မွာ ၃၀ ..
နံပါတ္ ၅၈ ဖက္က ေလာင္းသူ က ၁၀၀ မွာ ၈၈ ေယာက္ ...
ေလာင္းကစားဒိုင္အေျခအေနကိုၾကည့္႐ုံႏွင့္ လန္ေကာ ႏွင့္ နံပါတ္-၅၈ ၾကားက ကြာဟမွုက ေပၚလြင္ေန၏..
ေလာင္းကစားဒိုင္အေျခအေန အခုလိုျဖစ္ေနရျခင္းက သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ အရင္တိုက္ပြဲေတြအေျခအေန ၊ ၿပိဳင္ဖက္ ျဖစ္ခဲ့သူေတြကို အင္တာဗ်ဴးေမးထားရာမွ ရခဲ့သည့္ အခ်က္အလက္ေတြ ေၾကာင့္မို႔လည္း ပါတယ္...

ဥပမာ - လိတ္မင္းယန္ ကိူ အင္တာဗ်ဴးၾကည့္ေတာ့ - "နံပါတ္ ၅၈ က နတ္ဘုရားအဆင့္ေတာင္ ျဖစ္နိုင္ေလာက္သည္" ဟု ေျဖၾကားခဲ့သလို ၊
တစ္ဖက္မွာ အႀကီးအကဲအဖိုးကို ေမးၾကည့္ခဲ့ေတာ့ - "လန္ေကာ က အဆင့္-၉ ကို ေရာက္ထားတာ မၾကာေသးဖူး" ဟု ဆိုလာသည္...

ဒါေၾကာင့္ နံပါတ္-၅၈ ဖက္ကေန ေလာင္းေၾကးထပ္သူေတြမ်ားေနတာ မဆန္း ..
ဒီပြဲမွာ အဆင့္-၉ က်င့္ႀကံသူ ၊ လန္ေကာ အပါအဝင္ စုစုေပါင္း ၅ေယာက္ပါခဲ့ၿပီး လိတ္မင္းယန္ ႏွင့္ က်န္ (၂)ေယာက္ ကို နံပါတ္-၅၈ တစ္ေယာက္တည္းကပဲ ရွင္းခဲ့သည္ ... ၿပီးေတာ့ ထိုပြဲစဥ္ေတြက တိုက္ခိုက္ခ်ိန္လည္း မၾကာခဲ့ဖူး ...
လန္ေကာ က အဆင့္တက္ျမန္ၿပီး ထူးခၽြန္တဲ့လူငယ္တစ္ေယာက္ဆိုတာ မွန္ေပမဲ့ သူက အဆင့္တက္ထားတာ မၾကာေသးသည့္အျပင္ ၊ အဆင့္တူ သန္မာသည့္ စီနီယာ ေတြနဲ႔ မတိုက္ဖူးေသးဖူး ...

အေျခအေနက လယ္ကြင္းမွာ ဆင္ ဆင္းသြားသလို ထင္ရွားလွ၏ .
နံပါတ္-၅၈ က ၿပိဳင္ဖက္ အဆင့္-၉ ျဖစ္ေနလည္း အနိုင္တိုက္နိုင္ေၾကာင္း ၃ႀကိမ္တိတိ သက္ေသျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ေပမဲ့ လန္ေကာ ကေတာ့ တစ္ႀကိမ္ေလးေတာင္ သက္ေသမျပနိုင္ေသးဖူး..

"ငါ့ရဲ့ နိုင္ နိုင္ေခ် က အဲ့ေလာက္ေတာင္ ဆိုးေနတာလား?? ငါ့ဖက္က ေလာင္းရင္ ေလ်ာ္ေၾကးအဆပိုရမွာကို  '."
ေလာင္းကစားဝိုင္းရဲ့ အေလ်ာ္အစားႏွုန္း ကို လန္ေကာ ၾကားမိၿပီး အစာမေၾကေတြျဖစ္ေနတယ္..

The Land of Miracles ((အံ့ဖွယ်များနှင့် နယ်မြေ))Donde viven las historias. Descúbrelo ahora