Cehennemin Kor Alevi

5.7K 219 12
                                    

BU  BÖLÜM  CANIM  ARKADAŞIM  SENA'YA  İTHFEN   YAZILMIŞTIR. BÖLÜMLER  NASIL  OLUYOR  UMAY’DA  İTİRAF  ETTİ.  BEĞENİYOR  MUSUNUZ  HİKAYEYİ YORUMLARINIZA AÇIĞIM.

BERFU’NUN  AĞZINDAN
Umay  beni  seviyordu.  Benim  imkansızım   beni  sevdiğini  söylüyordu.  Gözlerine   baktım,  Umay  da  benim   gözlerime  bakıyordu. 
-Ölürsen  bende  ölürüm  Umay, başkasını  sevemem  ki  ben.  Kalbim  avuçlarında  ve  sen  onu  bırakana   kadarda  hep  orada  kalacak.  Umay  gözlerime   baktı  ve  beni  bir  kez   daha  alnımdan  öptü. 
-Immmm,   dedi  ona  baktım  dudaklarını  büzmüş   gözlerini  tavana   dikmişti.  Bu  hali  ile  çok  tatlıydı.  Ben  gülümseyince  devam  etti
-New  York’a  geldik  gezmeden  mi  gidelim  yani  deyince   ona  baktım beraber  gezmeye   çıkmayı  teklif  ediyordu  güldüm
-Bana  çıkmamı  teklif  ediyorsun  Umay  dedim  güldü  ve  sanırım  evet  dedi. 

Üzerime  baktım  Asel  ile  gittiğim  depoda  oluşan  kirli  elbiselerim   ile  dışarı  çıkamazdım  biraz   bekle  deyip  çantama  yürüdüm  o  da   kalktığı   koltuğa   geri   oturdu  kıyafetlerimi   alıp  banyoya  yürüdüm, üzerime  coffee,  tea,  pancakes and  you  yazan  bir  tişört ,  ten  rengi  hırka,  kot  pantolon  ve  beyaz  spor  ayakkabılarımı  giydim  başka  kıyafetim  kalmadığı   için  alışverişe  çıkmamız  iyi  olmuştu.  Parlatıcımı  tekrar  sürüp,  parfüm  sıktım  ve  banyodan  çıktım.  

Umay  gülümsedi  ve  ayağa  kalktı  tişörtüme  baktı  ve  konuştu
-Immmm,   güzel  bir  dörtlü  oluşturmuşuz  deyince  güldüm.  Otelden  çıktık  ve  arabaya  yöneldik.   Ferrari’si   gelince  kapımı  açtı   gülümsedim  ve  arabaya  bindim  o  da  binmişi.   Arabayı  kıvrak  bir  manevra  ile  yerinden  çıkardı  ve   ışıklı  New  York  sokaklarında   ilerlemeye   başladı.  Büyük  bir  mağazanın   önünde  durunca    geldiğimizi  anladım  önce  o  sonra  ben  arabadan  indim.  Yanıma  yaklaştı  ve  kolunu  bana  uzattı  gülümsedim  ve   koluna  girdim.  İlerlerken  mağazanın  adını  gördüm  şu  an  dünyanın  en  büyük  markalarının   olduğu  bir  alış  veriş  merkezindeydik  durdum  ben  durunca  o  da   durmak  zorunda  kalmıştı.

-Ama  burası  çok  pahalı  dedim.  Gülümsedi  ve  biliyorum  dedi.
-Buradan  alış  veriş   yapmak  istemiyorum  bence  bu  israf  deyince  saçmalama  dercesine  bana  baktı.  Bende  ona  bakıp  açıklama  yaptım.
-Bence  buradan  alacağımız  tek  kıyafete  normal  bir  mağazadan  yirmi  kıyafet  alabiliriz
-eee,  dedi  Umay  sanırım  bu  onun  için  önemli  değildi  ona  sinirle  baktım
-Eğer  buradan  bir  kıyafet  alırsak  kendimi  rahat  hissetmem,  normal  mağazaları  gezemez miyiz?  deyince  öffledi  ve  tekrar  arabaya  bindi  o  binince  gülümseyerek  bende  bindim.  Umay  arabayı  çalıştırıp  yine  marka  olan  kıyafetlerin  satıldığı  ancak  daha  ucuz  bir  alış  veriş  merkezinin  önünde  durdu
-Oldu  mu  kar  tanesi  dedi  bende  oldu  dedim  ve  gülümseyerek  arabadan  indim.  Yine  kolunu  uzattı  bende  koluna  girdim.  İlerleyince  bende  ilerledim. 
Mağaza  vitrinlerine  bakıyordum  Umay  durunca  durdum,  bir  yere  bakıyordu  baktığı  yere  bakınca     bir  kombin  gördüm  ancak  Umay  bana  onları  göstermiyordu,  o  son  derece  kapalı  bir  abiyeyi  göstermeye çalışıyordu.  Onu  çektim,  o  abiyeyi  alacağımızı  zannederken  ben  öteki  mağazaya  girince    şaşırdı.  Hızlıca  kasiyere  kombini  denemek  istediğimi  söyledim,  Umay  kombine  baktı  kollarını  göğüsün de  kavuşturdu   sanırım  izin  vermiyorum  demek  istiyordu.  Ben  onu  dinlemeyip  kıyafeti  elime  aldım  ve  kabine   girdim  turkuaz,   çiçek  basmalı  mini  etek,   beyaz  atlet  ve  turkuaz  cekete  uygun   beyaz  bilekten  bağlaması   olan  beyaz   platform  topuklu  ayakkabılardan  oluşmuş  kombin   ile  gerçekten  güzel  olmuştum. 
Aynada  kendime  baktım  kombinin   turkuaz  rengi   göz  rengimi  açığa  çıkarmış  bal  rengi  saçlarımla  ahengi  yakalamıştı.  Turkuaz  çiçek  basmalı  etek  ince  bacaklarımda  güzel  durmuştu.  Zayıf  bir  kızdım,  güzel  bir  fiziğe   sahiptim  bacaklarım  da  ince  uzun  ve  düzdü  bu  yüzden  yalnızken  kısa  şeyler   giymemeye  dikkat  ederdim.  Kabinden  çıktım  Umay’ın  arkası  bana  dönüktü  mağazada  çalışanlardan  başka  kimse  yoktu,  iki  kadın  çalışan  bana  döndü  önce  büyülenmiş  gibi  baktılar  sonra  çok  güzel  olmuşsunuz  dediler.  Umay  onların  lafı  ile  bana   döndü  önce  büyülenmiş  gibi  baktı  beni  baştan  aşağı  süzdü  ve    bakışları  bacaklarımda  durdu  gözleri  kocaman  oldu  ve  gözlerine  kıskançlık  doldu,  hızlıca  yanıma  gelip  beni  kabinlerin  olduğu  kısma  itekledi   şaşırdım  bu  kadar  hızlı  olması  çok  şaşırtıcıydı
-Bu  ne  dedi  bağırmıyordu  sesi  oldukça   soğuk  ve  nefret  ettiğim  o  haline  dönüşmüştü sinirlenmiştim  bende  buz  gibi  sesle  konuştum
-Etek  dedim  Umay  güldü  ancak  soğuk  ve  tatsız  bir  gülümsemeydi 
-Etek  mi?  Dedi  bende  evet  deyince  biraz  yaklaşıp  buz  gibi  sesiyle  konuştu
-Ben  göremiyorum  ama  Berfu.  Şimdi  bunu  hemen  çıkarıyorsun  tamam  mı  birtanem  dedi  bende  buz  gibi  bir  sesle  çıkarmazsam  dedim 
-O  zaman  sana  askıntılık  eden  herkesi  döverim,  gözünü  bacaklarına  diken  herkesin  gözünü  çıkarırım  anladın  mı  dedi. O,   Umay  Arat  yine  kaybetmemiş  yavaşça  kabine  girdim  normal  kıyafetlerimi  giydim  ve  kabinden  çıkıp  mağazanın   önüne  gidip    beklemeye  başladım ama  o  gelmemişti  biraz  daha  bekleyince  onu  gördüm  elinde  bir  poşet  vardı  yanıma  gelince  poşeti  bana  uzattı. 

Poşeti  alıp  içine  baktım  ve  gülümsedim.  O  daha  demin  sinir  olduğu  kombini  almıştı.  Mutlu  değildi  ama  sırf  ben  istediğim  için  bunu  yapmıştı. Bana  baktı  ve  ciddiyetle  konuştu
-Eğer  onu  benden  başka  birinin  yanında  giyersen  Berfu,  vallahide  billahi de  o  eteği  yakarım  anladın  mı  deyince  kafamı  salladım  ve  gülümsedim  o  da  gülümsedi  ve  barıştık  mı  dedi
-Küsmedik ki  zaten  deyince  o  zaman  o  trip  niyeydi  acaba  dedi  güldüm  ve  koluna  girdim  beni  yeni  bir  mağazaya  soktu bu  sefer   birçok   pantolon  almaya  başladı  renk  renk  ve  şekil  şekil  pantolonlar  elinde  birikince  ne  yapıyorsun  dedim bana  döndü  ve  ciddiyetle  konuştu
-Etek, şort  veya  bacağını  gösteren her  şeyden  nefret  ediyorum,  bu  yüzden   sana  birçok  pantolon  alıyorum  ki  onları  giyme  dedi şaşırdım  ama  şu  an  Umay  beni  asla  dinlemeyeceği  için  almaya  devam  etmesini  izledim  sonunda  kasaya  yaklaştı  ve   pantolonları  aldı  elinde  bir sürü  poşet  birikmişti  ancak  o  hiç  şikâyetçi  değildi.  Başka  bir   mağazaya  girdi  ve  nerede    kapalı  ve  sade  bir  tişört  ve  kazak  gördüyse  onları da  aldı.  Bu  kadar  gerek  yok  dediğimde  gözlerime  öyle  bir  bakmıştı ki  bu  bakıştan  sonra  ne  alıyorsa  almasına  izin  vermiştim. 

Umay  sonunda  bu  mağazadan  da  çıkınca  artık  elindeki  poşetleri  taşıyamıyordu.  Ayakkabı  deyince  ona  baktım  ciddi miydi  herhangi  bir  erkek  şimdiye  kadar  sıkılmıştı  bile.  Ancak  Umay  elinde  ki  poşetlerle  bir  ayakkabıcıya  girdi  ve  kendini  koltuğa  attı    beğendiğini  al  dedi  ve  gözlerini  kapattı.  Bende  dediğini  yapıp  beğendiğim  her  çifti  aldım  ayakkabıları da  alınca  poşetleri  taşıyamayacağını  anlamış  bir  yardımcı  çağırmıştı.  Otele  dönünce   Umay  çok  yorulduğundan  olsa  gerek  hemen  uyumuştu. Anlaşma  günü  geldiğinde  Umay  yine  bu  kadar  mutlu  olacak  mı  acaba   diye  merak  ederek  bende  uyumuştum.

1 HAFTA  SONRA
Bir  hafta  koskocaman  bir  hafta  olmuştu.  Umay  anlaşma  için  sürekli  buradaki  şubeye  gidiyor  bende  New  York’u  geziyordum  sonunda anlaşma  günü  gelip  çatmıştı.  Umay  yine  soğuk  duvarlarına  bürünmüş,  buzdan  prensi  oynuyordu. 

Onu  tanımaya  başlamıştım azar  azar,  mesela  şu  an  saçını  geriye  atıyor  olması  bir  stres  belirtisiydi.  Umay  belli  etmek  istemiyordu  ama  çok  stresli  olduğunu  hissediyordum.   Umay  anlaşma için  Amerika’nın  en  büyük  iş  adamları  ile  buluşacak Asel’e  karşı  savaşacaktı,  o  şu an  oldukça  sakin  ve  soğuk  gözükse de  aslında  öyle  değildi
-Seninle  gelmemi  ister misin?  deyince  bana  baktı  gülümsedi  ve  zaten  geliyorsun  dedi  üzerimi  değiştirmek  için  banyoya  gittim  ve  Umay’ın  aldığı  siyah  pantolon,  beyaz  gömlek  ve  turkuaz  ceketle  siyah  platform  ayakkabıları   giyinip    banyodan  çıktım  o  da  siyah  ceket  beyaz  gömlek  siyah pantolon  ve  siyah  kravatıyla  siyahlara  bürünmüştü.  Yine  çok  yakışıklıydı  siyah  kıyafetleri  turkuaz  gözlerini  açığa  çıkarıyor    onun  sarı  saçları  ile  uyumu  yakalıyordu.  Gülümsedi  ve  hadi  gidelim  dedi.  Otelden  çıkınca  arabasına  bindik  fazla  uzun  olmayan  yolda  Umay  daha  da  soğumuş  sanki  bir  buz  kütlesine  dönüşmüştü. 

Ona  bakınca  bana  baktı  stresle  gülümsemeye   çalıştı   ve  önüne  döndü  arabayı  yavaşlattı  ve  durdurdu.  Şu  an  koskocaman  bir  arazide  New  York’a  tepeden  bakıyorduk.  O an,  onu   gördüm  tıpkı  Umay  gibi  onunda  yaraları  iyileşmişti  ama  onun  yaralarının  Umay’ın  ki  kadar  kolay  kapanmayacağını  biliyordum,  Asel  şu  an   eski Asel  gibi  değildi,  sanki  cehennemim  şu  an  kor  alevlerle  kavruluyordu.

BÖLÜM  NASIL  OLMUŞ.  BEĞENİYOR  MUSUNUZ ?

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin