BU BÖLÜM @Seheeeerr’e İTHAFEN YAZILMIŞTIR. WATTPED DE TANIŞTĞIM GÜZEL İNSAN HEM SENİ HEM KİTABINI ÇOK SEVİYORUM. YORUMLARINLA BENİ MUTLU ETMEYE DEVAM ET. İYİ OKUMALAR.
UMAY’IN AĞZINDAN
Güldü beni alaya alırcasına sadece güldü. Bize bakıyorlardı, gözleri bağlı bir adam liderlerine meydan okuyordu.
-öyle mi dersin dedi gözlerini açtım ve ellerin çözdüm evet öyle diyorum diye cevap verdim ve sağ şakağına bir yumruk attım.
Sersemledi gözleri bir süre odaklanma yetisini kaybetti. Bu süre de onu inceledim. Mirza Baran fazla yakışıklı değildi. Siyah gözleri ve siyah saçları ile ortalama bir adamdı. Uzun boyu ve yamuk bir burnu vardı. Sağ gözünün altından başlayıp çenesine kadar inen yara izi onu tehlikeli gösteriyordu, ince dudakları ve sol yanağında gamzesi vardı. Fazla kilolu değildi ancak fit bir vücuda sahipti. Ayağa kalktı ve ifadesiz gözlerime baktı. Sağ kaşı havaya kalktı ona meydan okuduğumu anlamıştı. Hızla sağ yumruğunu yüzüme savurdu.Deneyimliydim bazı insanlar beni hiç dövüşmemiş uslu bir çocuk zannederdi, Mirza da görünüşüme bakıp beni deneyimsiz zannetmişti. Ancak onlar yanılıyordu. Ben kafes dövüşlerinden çete dövüşlerine kadar her türlü dövüşe katılmıştım. Liderliği bıraktığım zamanlarda da kick boks ve boks yapmaya devam etmiştim. 6 yaşımdan 15 yaşıma kadar karate kursuna gitmiştim şu an siyah kuşak sahibiydim. Spor hayatımın her zaman bir parçası olmuştu. Yüzüm ve vücudum sayesinde hep bir adım öndeydim. DIŞARIDAN GÖZÜKEN MASUM KEDİYE RAĞMEN, İÇİMDE KATİL BİR ASLAN VARDI. İNSANLAR DIŞARIDA Kİ KEDİYİ GÖRÜYORLARDI ANCAK ONLARI YENEN HEP ASLAN OLUYORDU.
Mirza hızla üzerime gelirken geriye doğru eğildim yumruk beni es geçmişti. Mirza yumruğunun boşluğa gelmesinden dolayı kolunu ağrıtmış olmalıydı. Sağ dirseğimi midesine geçirince iki büklüm oldu. Arkasına geçip diz kapaklarının arkasına tekme atınca da önümde çökmüş oldu benim aksime Mirza deneyimsizdi. Karşısına geçip alayla gülümsedim
-Cehennemine hoş geldin Mirza Baran dedim. İki adam Mirzayı bir sandalyeye bağladı. İkna etmek biraz zor olsa da Mirza beş saatin sonunda pes etmişti. Mirza anlamak istemesem de bu beş saatte burada şaka yapmadığımızı anlamak zorunda bırakılmıştı. YAPMAK İSTEMEDİĞİM ŞEYLERİ YAPIYORDUM.
Mirza ilk iki saate de sağ elmacık kemiği, burnu ve üç kaburgası kırılmıştı. İki saatin sonunda Meleği rahat bırakmasını söyledim asla dedi bu lafından sonra da sol kaval kemiğini kırılmış iki dişini yere tükürdüğünü görmüştüm. Sonunda kabul ettiğinde Mirza vücudunda birçok kırık ve morlukla hastanelik olmuştu. Aber yanıma geldi
-İyi işti deyince zaten gergin olan sinirlerim iyice gerildi. Eskiden de adam döverdim ancak ilk defa birisini öldüresiye dövmüştüm. İLK DEFA ÖFKEM BENLİĞİMİ ELE GEÇİRMİŞTİ. Korku beni değiştiriyordu.Hızla eskiden bana ait olan odaya girdim. Yatağa kendimi bırakınca yaptıklarımı düşündüm. YANLIŞTI BU BEN DEĞİLDİM. Berfu’nun bu yaptıklarımdan sonra gitmesinden korkuyordum. Telefon melodimi duyunca doğruldum ve telefonu açtım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
ChickLitKim olduğumu bilmiyorum, kim olduğunu bilmiyorum. Nerdeyiz, ne yapıyoruz bilmiyorum. Artık bunun ne kadar oyun ne kadar gerçek olduğunu bilmiyorum. "Bu oyunu oynayacağız ikimizde kârlı çıkacağız" demişti. Sahte bir nişan gerçek...