**Yalnız Beni Sev**

3.2K 161 9
                                    

BU  BÖLÜM     KENDİNİ  YALNIZ  HİSSEDEN  KİŞİLERE  İTHFEN  YAZILMIŞTIR.  BÖLÜM  ŞARKISI  İNDİLA  EGO. MEDYA  UMAY.

BERFU’NUN  AĞZINDAN
Ağaçların  tepesindeki  kuşlara  ve  yeni  açan  çiçeklere baktım.  Yaz  geliyordu.  Umay  ile  nişanlanalı  nerede  ise  beş  aya  yaklaşmıştı.  Bu  sürede  ne  mi  yaptık?  Umay,  sürekli  Amerika’ya  gitmek  zorunda  kalmıştı  ancak  proje  çok  başarılı  bir  şekilde  sona  yaklaşıyordu.  Ben  mi  ben  ise  iyi  bir  üniversite  kazanmak  için  deliler  gibi  çalışıyordum.  Asel,  ile  bu  süre  boyunca  nerede  ise  hiç   konuşmamıştık  çünkü  Asel’in  ne  benden  ne  de  Melek’ten  kalır  yanı  yoktu  o  da    ders  çalışmaktan  bir  hal  olmuştu.  İlkbahar;  en  sevdiğim  mevsimdi.  İsmimin  anlamı  kar  tanesi  olsa da  ben  kıştan  nefret  ederdim,  SOĞUKTAN  NEFRET  EDERDİM

Kış  hüzünler  mevsimiydi,  mesela  ölü  sayısı  artardı  çünkü  insanlar  donarak  ölürlerdi  ya  da  açlıktan  ölen  insan  sayısı  artardı.  Kışın  insanların  işi  durulur  masraf  artardı.  Evsizler   ve  yalnızlar  için  en  berbat  mevsimdi   kış,  çünkü sokaklarda  kimse  olmazdı  ve  yalnızlık  bir  kat  daha  binerdi   omuzlarına. 
Ben  ilkbaharı   severdim  kuşlar  tekrar  gelirlerdi, çiçekler  açardı  ve  insanlar  sokaklara  dökülürdü.  Yavaş  adımlarla  eve  ilerliyordum  etrafımda  ki  korumaları  saymazsak  sokakta  yalnızdım.

Eve  gelince  direk  odama  geçip  ders  çalışmaya  başladım  aklıma  o  gelince  kalemi  testin üzerine  bırakmıştım.  Sınava  iki  haftam  kalmıştı  ve  Umay  Amerika’ya  gideli  yaklaşık   üç  hafta  olmuştu.  Yarın  Amerika’dan  dönüyordu   ve  sanırım  ailesinin  yanına  uğradıktan  sonra  yanıma  gelecekti.  Onun  yanında  fazla gözükemiyordum  çünkü  Umay’ın  Amerika’da  ki  başarılı  projesinden  sonra  düşmanları  ikiye  katlanmıştı.  Umay  sürekli  benim  hakkımda  tehditler  alıyordu.  Benden  uzaklaşmaya  başlamıştı  ancak  bu  sadece  öteki  insanların  gördükleriydi.  Umay ile  birbirimizi  daha  iyi  anlamaya  başlamıştık  ve  daha  iyi  tanıyorduk. 

Eğer  gerçekten  seviyorsanız  sevgi  zamanla azalmaz  aksine  artardı  Umay  ve  bende   de  böyle  olmuştu  zaten.  Saate  bakınca  geç  olduğunu  anladım  ve  yarın  onu  görmenin  heyecanı  ile  uykuya  daldım.  Sabah  gözlerimi  babaannemin  sesi  ile  açtım,  benim  için  her  gün  gerçekleşen  bu  rutin  ile  alt  kata  indim. Üzerime  sarı   diz  kapaklarımda  biten  bir  elbise  giymiştim  ve  saçlarımı  örmüştüm.  Bu gün  onun  geleceğini  bildiğim  için  okula  gitmeyecektim.   

Hafif  bir    kahvaltı  yapıp  masanın  toplanması  için  Lale  ablaya  yardım  ettim.   Umay  ile  ilk  buraya geldiğimde,   o  sarışın  güzel  çalışan  şimdi  benim  için  vazgeçilemez  biri  olmuştu.  Orta  yaşlı  bir  bayandı  bir  kez  evlenmiş  ancak  işler  yolunda  gitmeyince  burada  işe  girmişti.  Üniversite  mezunuydu  ve  zeki  bir  kadındı.  Umay  onu  sırf  üniversite  mezunu  diye işe  almıştı  ancak  ben   bu  kadını   üniversite  mezunu  olduğu  için  değil  en  iyi  sırdaşlarımdan  biri  olduğu  ve  için  arkadaşım  olduğu  için  seviyordum.

Saate  baktığımda  on  bire  geliyordu.  Uçağı   inmiş  olmalıydı.  Umay’ı  şu  üç   hafta  da  ne  kadar  özlediğimi  soracak  olursanız  BOĞULMAK  ÜZERE  OLAN  BİRİNİN  NEFES  ALMAYI  ÖZLEDİĞİ  KADAR   ÖZLEMİŞTİM  ONU. 

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin