Ben Geceyim

2.3K 124 18
                                    

BU  BÖLÜM   TÜM  MÜSLÜMAN  AĞLEMİNE  İTHFEN  YAZILMIŞTIR.  RAMAZANINIZ  BEREKETLİ  ORUÇUNUZ  KABUL  OLUR  İNŞALLAH.   İYİ  OKUMALAR.BÖLÜM ŞARKISI İNDİLA LOVE  STORY.

BERFU’NUN  AĞZINDAN
Meleğin  yaşadıkları,  Umay’ın  yaşadıkları  gerçekten  HAYAT  BU  KADAR  ACIMASIZ  MISIN?  Karşımda  kızına  gülümseyerek  bakan  Şizen  Teyze  bunları  hak  etti  mi  gerçekten  neden  bunları  yaşıyoruz  NEDEN  UMAY  ŞU  APTAL  GEÇMİŞİNDEN  KURTULAMIYOR  NEDEN  BİZ  ÇIRPINDIKCA  DİBE  BATIYORUZ  Kİ. 

Umay  onun  bu  gün  anlattıkları  beni  çok  sarsmıştı  ancak  ona  belli  etmek  istemedim.  Umay’ın  gözlerinde  korkuyu    görmüştüm.  O  korktukça  ben  daha  çok  korkuyordum.  Umay  ve  ben  çok  iyi  biliyorduk  ki  ne  kadar  kaçsak  da  bu  işin  sonu  iyi  değildi. 
Bunun  yanında  hayat  devam  ediyordu,  zaman  durmaksızın  akıyordu  son  iki  gün,  sınava  son  iki  gün  kalmıştı.  Melek  ve  ben   Şizen  Teyze’yi  bizim  eve  götürdük.  Babaannemin  ona  kendi  kızı  gibi  bakacağını  biliyordum.  Melek  ile  benim  odama  çıktım.  Neden  her  şeyde  Umay’ı  görüyordum  NEDEN  ONU  HER  ŞEYDEN  DAHA  ÇOK  SEVİYORDUM.  Gitmezdim  sonumu  bilsem  de   gitmeyecektim.  Onu  böyle  severken  olmazdı.  Umay’ın  geçmişi  boğuyordu.  Ne  kadar  çabalarsam  çabalayım  olmuyordu. 

KURTULUŞUMUZ  YOKTU  BEN  VİRAJI  ALAMAYACAK  BİR  ARABAYDIM  VE  TAKLALAR  ATARAK  UÇURUMDAN  DÜŞTÜĞÜMDE  PARÇALARIMI  BEN  BİLE  BULAMAYACAKTIM.

Önümde  ki  test  kitapları  kararmış  olan  dünya  mı  daha  da  karartmıştı  başarmalıydım  bu  sınavı  kazanmalıydım  kazanamamam gibi  bir  seçenek  yoktu.   Hızla  soruları  çözmeye  başladık.  Melek  onun  da  benden  bir  farkı  yoktu.  O  da  benim kadar  kötüydü.  Annesi  ölümle  pençeleşmişti  ve  Umay’ın  başına  gelenlerden  kendini  sorumlu  tutuyordu. Ona  baktım  uzun  bir  süre  sessizce  izledim.  DÜNYA BU  KADAR  YALANMIYDI,  NEDEN  SADECE  MUTLU  OLAMIYORDU  Kİ.  Bana  döndü  güzel  yüzünde  keder  vardı.
-Neden  ağlıyorsun  Berfu  dedi  gülümsedim  ağladığımı    fark  etmemiştim.  Bir  şey  yok  dedim  üstelemedi  ancak  üzgün  görünüyordu.  Soruları  çözmeye  devam  ettim.  Melek  ile  geç  bir  saatte  yattık.  Yarın  sadece  kafamızı  dinleyecektik.  Ne  sınavı  ne  yaşadıklarımızı  kafamıza  takacaktık.

Uyandığım  da  saate  baktım.  Yedi  buçuktu.  Melek  kalk  dedim  gözlerini  ovuşturup  yatakta  doğruldu.  Çift  kişilik  yatakta  beraber  yatmaya  karar  vermiştik.  Melek  saate  bakınca  bu  saatte  ne  yapacağız  ki  dedi.  Giyin  gezeceğiz  hadi  deyince  kalkıp  dolabıma  gitti.  Kendine  bir  kıyafet  seçip  banyoya  girdi.  Bende  kalkıp  pembe  bir  elbise  giydim.  Melek  çıkınca  banyoya  girip  makyajımı  yaptım.  Melekle  alt  kata  inip  Şizen  Teyze’nin  yanına   gittik.  Karşımda  ki  genç  kadına  baktım  ve  yanına  oturdum
-Nasılsın  Şizen  Teyze  dedim  gülümsedi  ve  senin  sayende  iyiyim  diye  cevap  verdi. Duydum  diye  devam  etti.  Neyi  diye  sordum.  Nişanlının  yaptığı  her  şey  için  teşekkürler   güzel  kızım   dedi  bende  gülümseyip  önemli  değil  dedim.  Kahvaltı  sessiz  geçmişti.  Meleği  kolundan  tutup  dışarı  çektim.  Arabaya  binince  ilk  sinemaya  gittik.  İki  saatlik  bir  dizi  seçmiştik.  Umay’a  mesaj  attım  Asel  ile  Melek  biraz  yakınlaşsa  fena  olmazdı.  Filme  15  dakika  kala  Umay  ve  Asel’i  gördüm.  Asel  bizi  görünce  şaşırmıştı.  Melek  ise  henüz  onları  görmemişti.  Umay’a  baktım.  Siyah  tişört  siyah  pantolon  ve  siyah  ayakkabılar  ile  tamamen  siyahlara  bürünmüştü.  Asel  ise  tam  tersi  beyaz  bir  tişört  ve  kot  pantolon  giymişti.  Yakışıklılardı  hem  de  çok  yakışıklılardı.  Melek  Asel’i  görünce  ağzı  bir  O  şeklini  aldı.  Kahkamı  zor  bastırmıştım.  Berfu  dedi  kısık  bir sesle  sakin  ol  geliyorlar  dedim.  Kendimi  flört  aşamasında  gibi  hissetmiştim. 

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin