**Amerika**

2.5K 114 4
                                    

BU   BÖLÜM   @Tubacoskun 123’e  İTFEN  YAZILMIŞTIR.  İYİ  OKUMALAR.

BERFU’NUN  AĞZINDAN
Amerika,  Umay  ile  Amerika’ya  yerleşecektik.  Oradan   bir   ev     almışlardı.  Umay  beni  Amerika  da  çok  ünlü  bir  okula  kayıt  ettirmişti  ve    okul  eve  yakında.  Las  Vegas   da  ki  bir  şubeye  de  beni  müdür  yapmıştı.  Evleneli  yaklaşık  bir  ay  olmuştu.  Okullar  tatil  olmuştu,  tüm  gazete  ve  birçok  magazin  programında  düğünümüz  anlatılmıştı.Yeni  soyadıma  alışmıştım. 

Her  şey  rüya  gibiydi.  Ancak  sorunlar  hala  duruyordu.  Umay  hala  oranın  lideriydi  ve  geçenlerde  polis  baskını  yemişlerdi.  Umay  olaya  el atmıştı  ve  sorunu  çözmüştü   ancak   yaşanan  olaylar  onu  ve  beni  daha  çok  korkutuyordu. 

Amerika  uçağına  binince   Umay’ın  omzuna  yattım.  Güldü  ve  elimi  tuttu.  Yolculuk  boyunca  elimi  bırakmamıştı.  Babaannem  dün  Amerikaya  Lamia  annemlerle  gitmişti.

Her  şey  rayına  oturamay  başlamıştı  ve  zaman  akıp  gidiyodu.  Melek  Hacettepe  Üniversitesinde  tıp  okuyacaktı.  Ankara’ya  gideceğini  duyduğunda  Asel’in  gözlerinde  ki  hayal  kırıklığı  hala  aklımdaydı  ancak  Asel  Ankara’ya    gidemezdi  babası  ile  araları  daha  fazla  bozulmuştu  ve  Asel  şu  aralar   çok  zor  durumdaydı.  Asel  İstanbul  da  kalıp  işletme  okuyacaktı.  Ben  ve  Umay  Melek  ile  Ankara’ya  gitmiştik  ve  annesi  ile  Meleğe  bir   ev  tutmuştuk.  Kabul  etmek  istememişti  ancak  başka  çaresi  de  yoktu.  Melek  doktor  olacaktı  onu  beyaz   önlükle   düşününce  gülümsedim.  Melek  ile  Asel’in  konuşmasını  hatırlayınca  ağlamamak  için  kendimi  sıktım.  Asel  birkaç  damla  göz  yaşı  ile 
-Gitme  Melek  herkes  gibi  sende    gitme  demişti  Meleğin  gözyaşları  yanaklarından  süzülürken  sadece  elveda  dedi  ve  ona arkasını  döndü.  Melek  o  gün  öylesine  ağlamıştı  ki   cidden  hayatın  ne  kadar  acımasız   olduğunu  bir  kez  daha  anladım.  Ancak  Asel  Ankara’ya  gideceğimiz  sırada  gelip
-Beni  unutma  sakın  çünkü   ben  asla  unutmayacağım   okul  bitince   her  şey  düzelecek   Melek sakın  benden  vazgeçme  olur  mu  demişti    sıkıca  sarılıp  gitmişti. HER  ZAMAN  BİR  UMUT  OLDUĞUNU  BİLMEK  GÜZELDİ.  

Yanımda   ki  camdan  gözüken  beyaz  bulutlar  ve  geride  bıraktıklarım.  BİZ  İNSANLAR  SEÇİMLER  YAPARDI  BU  SEÇİMLERDEN  BAZILARI  HAYATIMIZI  ETKİLERDİ  ANCAK;  BAZEN  DE  HAYATIMIZ  SEÇİMLERİMİZİ  ETKİLEMEZ  MİYDİ? BEN  SEÇİMİMİ  UMAY’DAN  YANA  YAPMIŞTIM  VE  HAYATIM  TAMAMEN  DEĞİŞMİŞTİ.  BAZI  ŞEYLERDEN   DOLAYI  GERÇEKTEN ÇOK  ÜZGÜNDÜM  ANCAK  YAPTIĞIM  SEÇİMLERDEN HİÇ  PİŞMAN  DEĞİLDİM. 

İniş  için  kemerimizi  bağladık  ve  uçak  piste  indikten  sonra  da  havaalanına  geçtik.   Umay   bizim  için  gelen  arabanın  kapısını  açtı.  Ben  binince  o   da  yanıma  oturdu. Camdan  gözüken  Amerika,   sokakta  ki  insanlar  ve   ışıklı  vitrinler. Yaklaşık  yarım  saat  sonra  araba  durunca  önümde  ki  eve  baktım. Küçük  bahçesi   ile   bu  şirin  ev  bana  villalardan  daha  sıcak  ve   güzel  gelmişti.

-Umay  burası  çok  güzel  dedim  güldü  ve  beğeneceğini  düşündüm  dedi.  Evin  iç  dekorasyonunu  ben  ve   Umay  Türkiye'deyken yapmıştık.  Turkuaz,  siyah  gri   ve  beyaz  tonlarını  ağırlıklı  olarak  kullanmıştık.   Evin  mutfağı  ve  salonu  birleşikti  fazla  geniş  olmasa  da    odalar  ferahtı  ve  ev  iyi  güneş  alıyordu.  Arka  ve  ön  bahçesi  vardı    ve   mutfaktan  arka  bahçeye  geçiş  kapısı  bulunuyordu.  İki  katlı  evin  üst  katında  yatak  odaları;  alt  katta  ise  misafir  odası  ve   mutfak  bulunuyordu.  Dışarıda  güzel  bir   kömürlük  vardı.  Tamamen  ağaçtan  yapılmış  kömürlük  evin  bitişiğindeydi.  En  alt  katta   ise  arabayı  park  etmek  için  küçük  bir  alan  vardı.  Dışarıya  açılsa  da   içeriden  de  giriş  ve  çıkışı  vardı. Banyolar  orta   boydaydı  ve    evde  üç  tane   banyo   vardı.  Bu  evi  çok  sevmiştim  sıcak  bir  aile  evi  gibime  gelmişti. 

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin