**Azrail**

3.2K 162 27
                                    

WATTPAD’E  TEŞEKKÜR  BORÇLUYUM  ÇÜNKÜ  BENİM  BİRÇOK  İYİ  KİŞİ  İLE  TANIŞMAMI  SAĞLADI.  VE  BU  GÜN  YANİ  2  HAZİRANDA  DOĞAN  BEYZA,  SEN  O  İYİ  KALPLİ  İNSANLARDAN  BİRİSİN.  İYİ  Kİ  DOĞDUN  VE  İYİ  Kİ  TANIŞTIK.  DOĞUM  GÜNÜN  KUTLU  OLSUN.  BU  BÖLÜM  @beyza_002’ye   İTHFEN  YAZILMIŞTIR.  İYİ  OKUMALAR. BÖLÜM ŞARKI SI İNDİLA MİNİ WORLD MEDYADA  VAR.

BERFU’NUN  AĞZINDAN
Umay  peri  masalının  en  acı  yerini  anlatmaya  başlıyordu.  Gözleri  sadece  ileriye  bakıyordu.  Umay,  konuşmaya  başladı  sanki  ben  yokmuşum  gibi   anlatıyordu  arada  bana  seslenmese  bana  değilde   kendine  anlatıyor  sanacaktım,  ancak  bildiğim  bir  şey  vardı  UMAY  BUNLARI  İLK  KEZ  BİR   BAŞKASINA  ANLATIYORDU  VE   O  ŞU  AN  BENİMLE  DEĞİL  KENDİSİ  İLE  YÜZLEŞİYORDU.
Onun  bu  ses  tonunu  ilk  kez  duyuyordum.  Onu  ilk  defa    bu  kadar  yıkılmış,  bu  kadar  yenilmiş  görüyordum.

-İlk  hatamı  daha  doğarken  yaptım.  Annemden  bana  davranışlarından  ve  huylarından   başka  bir  şeyde  geçmişti.  Hastalığı.  Annem  hemofili  hastasıydı.  Babamla  evlendiklerinde  20  yaşında  genç  bir   kadındı.  Annem  22  yaşındayken  babamın  itirazlarına  rağmen  bir  çocuk  istemişti.  O,  ANNNEM  23  YAŞLARINDA  İKEN  İLK  HATAMI DOĞARAK  YAPTIM  BEN.  Annem  o  doğumhanede,  ilk  kez  beni doğururken  canı  ile  imtihan  edilmişti.   Kanı  durmamıştı  Berfu,  ben  annemin  elinden az  daha  hayatı  alıyordum.  BEN  UMAY  DEĞİLDİM,  O  DOĞUM  ANINDA  KORUYAN  MELEK  DEĞİLDİM,  BEN  AZRAİLDİM   VE  ANNEMİN  CANINI  ALMAK  İSTEMİŞTİM.  Ancak  o  dayandı  Berfu  imkansızı  başardı  o  doğumhaneden  hem  ben  hem de  o  canlı  çıktık.

UMAY’IN  DÖKÜLMEYE  BAŞLAYAN  GÖZYAŞLARINA  BAKTIM.  ARABANIN  FARLARI  GÖZYAŞLARINDA  PARLIYORDU.  SESİNE  DAYANILAMAYACAK  BİR  HÜZÜN  ÇÖKMÜŞTÜ.  UMAY ÖYLESİNE  AĞLIYORDU  Kİ  HAYATIMDA  HİÇ  BU  KADAR  PARÇALANDIĞIM,  HİÇ  BÖYLESİNE  ACIDIĞIMI  HİSSETMEMİŞTİM. 

Hüzün  çökmüş   sesi  ile  tekrar  konuştu
-Aslında,  çok  güzel  bir  çocukluk  geçirmiştim.  Her  şeyim  vardı,  beni  seven  bir  ailem  vardı.  Tam  on  beş  yaşımdaydım  ve  hayatımın  en  büyük  hatasını  yaptım. 

ANNEMLE  MUTFAKTAYDIK,  O  GÜN BERABER   AKŞAM  YEMEĞİ  HAZIRLAMAYA  KARAR  VERMİŞTİK.  ANNEM  YEMEK  YAPMAK  İÇİN   TEZGAHIN  ÖNÜNDEYDİ,  BENDE  MASADA    SALATA  YAPIYORDUM.  ŞİMDİ  HATIRLAYAMADIĞIM  KADARIYLA  ÇOK  SAÇMA  BİR  SEBEPTEN  DOLAYI  KAVGA  ÇIKMIŞTI.  ANNEM  BANA  HİÇ   KIZMIYORDU  O   SAKİN  KALDIKÇA  BEN  DAHA   ÇOK  SİNİRLENİYORDUM.  ONA  DOĞRU   DÖNDÜM,  ELİMDE  BÜYÜK  BİR  BIÇAK  VARDI  NASIL  OLMUŞTU  ANLAMDIM  ANCAK,  BIÇAK  ELİMDEN ÇIKTI  VE  ANNEMİN  BELİNİN  KENARINA  KESİP  TEZGAHIN  ÜZERİNE  DÜŞTÜ.  ASLINDA  O  KADAR  DERİN  BİR  KESİK  DEĞİLDİ  NORMAL  BİR  İNSAN  İÇİN  SORUN  OLUŞTURMAZDI  ANCAK,  BEN  VE  ANNNEM  GİBİLER  İÇİN  BÖYLE  BİR  KESİK  ÖLÜMCÜLDÜ  BERFU.   ANNEMİN  TEZGAHA  YASLANIŞINI  HATIRLIYORUM,  GÖZLERİNDEKİ  ACIYI  DAHA   DÜN  GİBİ  HATIRLIYORUM  BERFU.  HIZLA  YANINA  GİTTİM  ELLERİMDE  Kİ  ISAKLIK  ONUN  KANIYDI,  HER  YERDE  KAN  VARDI.  HIZLA  MUTFAK  HAVLUSUNU  ALDIM  VE  YARAYA  BASTIRDIM  ANCAK  DURMUYORDU   LANET   OLASICA  KAN  DURMUYORDU.  ANNEM  AVUÇLARIMIN  ARASINDA  ÖLÜYORDU.  ANCAK,  BİR  EL  BENİ  ANNEMDEN  AYIRMIŞTI BABAMIN  ANNEMİ  KUCAĞINA  ALIŞINI  HATIRLIYORUM.   HIZLICA   HASTANEYE  GİTMİŞTİK  ANNEMİ  AMELİYATA  ALMIŞLARDI.  BABAMA  DÖNDÜM,  KIZSIN  BAĞIRSIN  İSTİYORDUM  ANCAK  YAPMADI  GÜÇLÜ  KOLLARI  İLE  BEDENİMİ  SARDI  SADECE.  ANNEM  O  AMELİYATHANEDEN  DE  ÇIKTI  BERFU,  AZRAİLİNİN  ELİNDEN  BİR  KEZ  DAHA  KURTULDU.  BEN  ANNEMİN  HİÇ  UMAYI  OLAMADIM  BEN  ASLA  BİR  KORUYUCU  OLAMADIM. 

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin