**YENİLMEZ**

5K 221 23
                                    

BU  BÖLÜM  TÜM  ÖĞRENCİLERE  İTHAFEN   YAZILMIŞTIR.İYİ  OKUMALAR.MEDYA  ARSANIN NEW YORK MANZARASI.

BERFU’NUN   AĞZINDAN
İki   erkeği,  birbirine  düşman  edecek   en  önemli   şey    nedir   biliyor  musunuz?  BİR  KADIN.   

Dünyanın   en  büyük    savaşlarına   neden   olabilecek   en   önemli    düşmanlıklara    yol    açabilecek   iki   şeyden  biri  paradır   biri  de  iki  erkeğin  sevdiği  tek bir  kadındır. 

Şu  an,  Asel’in   öfkesinin  nefretinin  sebebi  de  bir   kadındı  ve  o   kadın   bendim.  Asel   cehennemin de   kavruluyor   içinde   kor  alevler   yanıyordu.    Gözleri   daha da   soğuk   bakıyordu,   dudakları  kilitli   bir  kutuyu  andırıyordu.  Alnı  kaşlarını   alayla   çattığında   dolayı  kırışmış,   biçimli   kaşları   alayla  havaya  kalkmıştı. 
Asel’in   dudakları  alayla  kıvrılmıştı,   karşısında  ki    Umay’a   delici   gözlerle   bakıyordu.  Umay   mı   o   tam   şu  an  Asel’in   gözlerine   öyle   bir   alayla,   öyle   bir   aşağılama   ile  bakıyordu   ki   benim   bile   kanım   donmuştu.  Asel’in   koyu   kahverengi   gözleri  Umay’ın   turkuaz   gözlerinin   içine   bakıyor   surlarında   her hangi   bir   delik   arıyordu.   

Asel   Umay  için   hafif   bir   fırtınaydı   bunu   şu  an  hem  ben  hem   de  Asel   fark etmiştik.   Umay   soğuk   bakışlarını   onun  üzerinden   çekmemiş   ayrıca  yüzünde  ki   vücudunda  ki   tek   bir  kası  bile   oynatmamıştı.  Asel,   hafif  bir   fırtına,   koskocaman   bir   dağa,   Nemrut’a  meydan   okuyordu. 

Asel,   bakışlarını   bana   çevirince   Umay’ın   kasıldığını  hissetmiştim.  Bunu   benimle   birlikte   fark eden  bir  kişi   daha   vardı   ve   o   şu  an   alayla  kıvrılmış  dudaklarını   daha da   genişletmişti.  
BU   HAFİF   FIRTINA   KOSKOCA   NEMRUT’U   YERLE  BİR   EDEBİLCEĞİ   YERİ   BULMUŞTU.  CEHENNNEM,   OKYANUSU   BİR  KAR  TANESİ   İLE  TEHDİT   EDİYORDU   VE  OKYANUS   BU  KAR  TANESİ   İÇİN  KENDİNİ   TEHLİKEYE  ATIYORDU.

Umay  beni  belimde   tuttu  ve   kendisine   çekti.  Umay,  kendisi  ailesi   için   korkmuyordu  O  SADECE   BENİM  İÇİN   KORKUYORDU.  Fark ettiğim   şey   ile   kanımın   damarlarımdan  çekildiğini   hissettim.

UMAY’IN  EN  DEĞERLİSİ,  EN  SEVDİĞİ;  NE   AİLESİ,   NE   DE   BAŞKA   BİRİYDİ   ONUN   EN  DEĞERLİSİ, EN  SEVDİĞİ   SADECE   BENDİM.  O,  KOSKOCA   NEMRUT  KAR   TANESİNİ  ERİTMEMEK   İÇİN   YAVAŞ   YAVAŞ   YIKILIYORDU,  O  BÜYÜK   OKYANUS   BİR   KADINI   KORUMAK   İÇİN;  MUSANIN   ÖNÜNDE  ONUN   GEÇMESİ   İÇİN    İKİYE   AYRILAN  OKYANUS   GİBİ   YARILYORDU,   O  DİPSİZ  BATAKLIK   KURUYOR    KENDİSİ   YÜZEYE   ÇIKAMIYORDU.   O ,  UMAY  ARAT  BENİM   İÇİN  YAVAŞ  YAVAŞ    ÖLÜYORDU.  O   KURT   KUZUYU   ÖLDÜRMEMEK   İÇİN  KENDİ   ÖLÜYORDU.  O,  UMAY   KAR  TANESİ   ERİMESİN  DİYE    SOĞUĞU  EN  DİPLERİNDE,   KALBİNDE  YAŞIYORDU.

Umay   şu  an  sadece   beni   koruyordu.  ONUN   ŞU  AN  KİMSE   UMRUNDA   DEĞİLDİ, O   BENİ  KORUMAK   İÇİN  DÜNYAYI   SATIYORDU.

Umay   bana  beni  boğmamak  için  boğulmaya   razı   olduğunu   söylemişti  ve   boğuluyordu.  Umay   korkuyordu  neden  ilk  zamanlar   bana  öyle   davrandığını  anlamıştım.  Umay’ın  zaafı  bendim  ve   onu  zaafı   ile   tehdit   ediyorlardı. Yaklaşık   bir   ay  öncesine   yani   Umay’la   nişanlandığımız   güne   kadar  benim   de  en  değerlim   babaannemdi  ancak   hayat  tekrar   tokatını   suratıma   yapıştırmıştı.  Şimdi  anlıyorum  da   ben  en   değerlim  şu  an  elini  belime   dolamış   beni   korumak   için  zırhını   kuşanmış     adamdı.
Umay’ın  yıkılmaz   duvarları   Asel  bana  bakınca,  beni  yaralamaya   çalışınca   yıkılıyordu  işte.  Umay  beni  iyice   kendine   yaklaştırdı   ve   manzaranın   karşısına   konmuş   büyük  masaya  doğru   ilerlemeye  başladı.  Umay’ı   sakinleştirmek  için  kulağına   eğildim

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin