Yazar Mektubu

3.5K 136 80
                                    

Sevgili kar tanesi. Öncelikle sana teşekkür ederek başlamak istedim. Kitabımı okuduğun için teşekkür ederim. Kitabımı oylayan ve yorum yapan kar taneleri beni çok mutlu ettiniz.

Bu güne kadar ne oy ne de yorum sınırı koydum sebebini merak etmiyor musunuz? Aslında bu kitabı tek okuyan kişi sen kalsan bile senin için devam ederdim ben. Oy ve vote sınırı ile sana haksızlık yapamazdım.

Neden Berfu öldü merak ediyor olmalısın. Böyle bir final istemediğini biliyorum ancak kararıma saygı duymanı istiyorum. Berfu öldü çünkü ne zaman bir şeyi çok sevsek avuçlarımızdan kayıp gitmez mi?

SOĞUK'un mükemmel bir kitap olmadığını çok fazla eksiği olduğunu bende senin kadar iyi biliyorum kar tanesi. SOĞUK'u ne kadar sevdin bilmem ama eğer dışarda kar yağarken aklına Berfu geliyorsa, turkuaz denilince Umay'ın gözlerini hatırlıyorsan, cehhennem denildiğinde Asel geliyorsa aklına, SOĞUK DA BENİ HİSSEDİDORSAN eğer bir şeyler başarmışım demekdir.

Ben SOĞUK'un her bölümünü birisini ithaf ettim ancak benim değerli okuyucum, SOĞUK'un kar tanesi, ben bu hikayeyi sana ithaf ediyorum.

Bazı bölümlerde bana çok kızmış olmalısın peki bölümlerde kendinden bir parça bulabildin mi? Berfu ile Umay'ı sevdin mi?

Değerli okuyucum biz asıl maçı oynadık ve ben uzatmalardan hoşlanmam. Ancak maçın hakemi sizsiniz bunu unutmayın olur mu?

Sevgili kar tanesi sana bazı itraflarım var

*her bölümü sizinle birlikte annem de okudu
*Final bölümü hariç her bölüm doğaçlama yazıldı. Karakterler ve olaylar o gün ben nasıl yazmak istersem onu yaptı ve olaylar o güne göre değişti. Kurgu yoktu kitap tamamen doğaçlamadır.
*Hikayenin çok fazla eksiği olduğunu biliyorum ancak SOĞUK benim için çok özel senin içinde öyle mi merak ediyorum
*aradan birkaç yıl geçmiş olsa bile bana özelden mesaj atın, oy verin ve hikayeye yorum yapın olur mu? Ben yorumlarınızı okuyup cevap vermeye çalışırım.
*SOĞUK'un her bölümünü tek tek kaç okuyucu bakmış diye kontrol ediyorum.
*sizi tanımak isterdim ancak ben hayalet okuyucuları da çok seviyorum.
*yeni kapak bana ait medyada SOĞUK'un bu güne kadar ki bazı kapakları var.
*SOĞUK'un her bir satırı bana aittir. Sadece ilk bölümde 'başkalarının zavallılığına bakıp kendi haline şükredenlerden tiksiniyorum' Suç ve Ceza'ya ait bir kesittir.
*Yeni bir kitaba başladım ismi ASOSYALİN GÜNLÜĞÜ belki bakmak istersin. Eğer okursan bilki sen benim için her zaman özel olacaksın.

SEVGİLİ OKURUM, SOĞUK'UN KAR TANESİ, BİR ÇOK ŞEY İÇİN ÜZGÜNÜM ANCAK KARARLARIMDAN PİŞMANLIK DUYMUYORUM. HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. EVRENDE SONSUZ NOKTA VARDIR BENDE O NOKTALARDAM BİRİYİM SADECE SIRADANIM ANCAK ÖZEL HİSSETTİRDİĞİN İÇİN TEŞEKLÜR EDERİM. MATEMATİKTE PARALEL GİDEN İKİ DOĞRU ASLA KESİŞMEZ. SENİN DOĞRULARININ KESİŞMESİ DİLEKLERİMLE.

ŞERİFE ÜLGER

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin