**Lider Benim**

2.3K 117 9
                                    

BU BÖLÜM @arzuu404' e İTHFEN YAZILMIŞTIR. YORUMLARINLA BENİ MUTLU ETTİĞİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER. İYİ OKUMALAR.

UMAY'IN AĞZINDAN
Lider olmak istemiyordum. Ben mafyaların lideri olacak kadar cesur değildim; üç yıl önce ki Umay kadar cesur değildim. Kaybedecek çok şeyim vardı benim. Berfu vardı, ailem vardı, arkadaşlarım vardı, yeni başladığım bembeyaz sayfa vardı. Konuştum sesimin telaşlı çıkmasını beklerken tam tersi oldu sesim buz kadar soğuk ve keskin çıkmıştı.

-Lider olmak istemiyorum dedim Aber ve Noyan bana baktı. Noyan gülümsedi ancak sinirlendiğini görebiliyordum
-İstesen de istemesen de Umay Arat, bu konu kesin senin fikrin sadece bu konu için önemli değil lider sensin dedi. Biliyordum istesem de istemesem de kurtuluşum yoktu. En az zararla nasıl kurtulurum onu düşünmeliydim. Liderliğimi birisine verebilirdim ancak buna izin vermiyorlardı. Burada ki birçok kişi bana borçluydu. 16 yaşımda iken kaybedecek hiçbir şeyim olmadığına inanıyordum ancak şimdi kaybedecek çok şeyim vardı. İŞİN UCU BENİM KALBİME VE NEFESİME DEĞİYORDU.

-Bu işi halledelim liderliği başkası alsın lider olmak istemiyorum dedim Noyan'ın gözleri öfke ile büyüdü Aber' in ise çenesi kasılmıştı. Tam itiraz edeceklerken tekrar konuştum
-Lider benim şimdi bana karşı mı geliyorsunuz dedim sesim hükmedici çıkmıştı. Noyan'ın elleri yumruk haline gelse de susmayı tercih etti. Depolardan en uçta ve en geniş olanına doğru yürüdüm. Deponun içi de dışı gibi eskiydi.
Burası yer altı dünyasıydı ve zehirli yılanlarla doluydu. KÖSTEBEKLER YÜZEYDE YAŞAMAZLARDI ONLARIN MEKANI KARANLIKTI. Hızlı adımlarla alt kata inen merdivenlere ilerledim arkamdan Noyan ve Aber' in geldiğini hissedebiliyordum.

Merdivenler bitince kaslı adam başını eğdi ve demir kapıyı açtı. KÖSTEBEKLERİN YUVASINA TEKRARDAN HOŞ GELDİN UMAY ARAT AFERİN SANA BÜYÜK BAŞARI dedim içimden ve ilerlemeye başladım. Yüzeyde sadece depolar olsa da yerin altı bir şehir gibi düzenlenmişti. İçerisinde barlar ve birçok küçük odadan oluşan bu yerde eroin ticaretinden, kadın ticaretine kadar her şey yapılırdı. Ben liderken kadın ticareti yapmayı yasaklamıştım ve etrafta hiç kadın olmamasından sözlerimin hala emir yerine geçtiğini anladım. Noyan ve Aber haklıydı lider hala bendim ve efendisine karşı gelen kölenin kafasına sıkılmıştı.

Hızlı adımlarla merkeze ilerledim. Ortada bir daire vardı ve bu dairenin etrafında uzun koridorlar bulunurdu. Bu koridorların her biri farklı bir yere açılıyordu. Eğer polis baskını yersek bu koridorlardan bir kaçı bu arazinin dışına kadar açılıyordu ve yakalanmak nerede ise imkansızdı. Ortada ki geniş daire ise büyük deponun tamamen tabanını kaplıyordu. Yaklaşık üç yüz kişiyi aynı anda alabilecek olan bu alan diğer alanlardan daha aydınlık olmasına rağmen loştu. Alana birikmiş insanları gördüm. Hepsi çıplak sırtımı işaret edip fısıldaşıyordu. Çoğu siyah olsa da aralarında renkli giyinenlerde vardı. Dairenin tam ortasında bulunan küçük bir yuvarlak alan vardı bu yuvarlağın tam merkezinde ise bir sandalye ve masa bulunurdu. Tozlanmış sandalye ve masaya baktım.

NOYAN'IN DA DEDİĞİ GİBİ BAŞKA BİR LİDER YOKTU VE BUNU TEKLİF EDENLER ÖLÜMLE CEZALANDIRILMIŞTI. KURAL 1: KİMSE LİDERE KARŞI ÇIKAMAZ VE ONUN MASASI ONDAN İZİNSİZ ELLENEMEZ. LİDERİN MASASINA BAKTIM SANKİ HER ŞEY BANA LİDER OLDUĞUMU KANITLAMAK İSTERCESİNE GÖZÜMÜN ÖNÜNDE DURUYORDU. NE KADAR UĞRAŞSAM DA BEN ASLA LİDERLİĞİ KOLAYCA BIRAKAMAYACAKTIM.

Masa ben izin vermeden ellenemez bu piste ben olmadan kimse çıkamazdı. Yeraltı dünyası da olsa buranın kesin kuralları vardı. Eskiden lider olduğumu Berfu 'ya bile söylememiştim bu beni gerçekten üzüyordu açıklayacağım çok şey vardı ve en önemlisi ona şu an yaşadıklarımı nasıl açıklayacaktım.
-Masayı silin dedim sesim oldukça otoriterdi ancak içimde bir yerlerde kendimi hiç lider gibi hissetmiyordum. Birkaç adam gelip uzun bir süre, yaklaşık iki buçuk yıl hiç ellenmemiş masayı temizlemeye çalıştı. Aslında neden hala lider olmamı istediklerini anlamıyordum. Yanlıştı doğru olmayan çok şey vardı onlar iki ay gittiği için benden önce ki lideri tahtından indirip yerine beni koymuşlardı. Sandalyeye oturdum ve önümde ki masaya konan dört valize baktım Noyan açıklama yapma görevini üstlendi.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin