Final

4.5K 161 39
                                    

BÖLÜM  ŞARKISI  KAZIM KOYUNCU  İŞTE  GİDİYORUM.

UMAY'IN  AĞZINDAN

Arabanın  SOĞUK  kaputuna yaslandım. O  gideli  çok  olmuştu. Tam  tamın  yedi  yıl,  ben   onu  kaybedeli yedi yıl olmuştu. Bu yedi yılda  ona  olan  sevgim  biraz  bile  azalmamıştı  hala  aynı sadaket  ve  aynı  aşkla  seviyordum. Karşımda  ki  kocaman dağa  baktım

  -Hey  gidi  Nemrut dedim. Gözyaşlarım  akmaya  başlamıştı. Sıcak  nefesimin  havada  bıraktığı  beyaz  izi görebiliyordum. Mart  ayındaydık bu  gün  benim  doğum  günümdü.

-Söylesene  neden  Umay  olamadım,  neden karımı en  değerlimi o  doğumda  koruyamadım diye  bağırdım. Nemrutun eteklerinde  ki  kar  tanelerine   baktım
-Sizde yaz  gelince  eriyip  yok  olacaksınız öyle mi?  diye  bağırdım  gözyaşlarım  istemsizce  akıyordu.

Hala  kokusunu hissetmek  ne  demek  bilir  misiniz? O  gitse  bile  sevmek? Dokunuşunu, gülüşünü, yanaklarında  ki  gamzelerini bile  özlemek  nedir  bilir  misiniz? Allah'ın  belası  7  yılın  her  gecesi  ağlamak unutmaktan  korkmak  nedir  bilir  misiniz?  Ben 7  yıl  boyunca  her  gece  onun  fotograflarına  baktım, BEN  BERFU'YU  KALBİMDE  YAŞATTIM. 

-Hey  gidi  Nemrut  ne  kadar  da  asil  duruyorsun öyle. Zirven  bulutları  deliyor , eteklerinde  kar  taneleri sıcaktan  korunuyor. Ama  sen  bir  hiçsin, asilliğin  sadece  aptallara anladın  mı?  Diye  tekrar  bağırdım.

-7  yıl,  koskoca  yedi  yıl  neler çektim  biliyor  musun? Her  gün  ölmek  nedir  biliyor  musun? Hıçkırmaya başladım göz  yaşlarım  akmaya  devam  ediyordu  ancak  durmadım.
Her  gözyaşı  kalbimi  yakıyordu. Bu  tuzlu  su  içime  akıyordu.
-Onsuzluğun  çaresizliğin  ne  demek  olduğunu  bilir  misin  Nemrut  dedim. Sokakta benden başka  kimse  yoktu. Kaput  çok  soğukta  ancak  ne  kalktım ne  de  konuşmaktan  vaz  geçtim.

-Liderlikten  kurtuldum ama  Berfu  geri  mi  geldi söylesene. İlk  yıl  Aber  bana  ne  dedi  biliyor  musun? ÖLEN BİRİNİ  SEVEMEZMİŞİM. ONLAR  AŞKTAN NE  ANLAR. BEN  BERFU'YU  ÖYLESİNE  SEVİYORDUM  Kİ  ÖLÜM  BİLE ONU  BENDEN KOPARAMADI. BEN ONU  ÖYLE  SEVİYORDUM  Kİ  7  YILDIR  BERFU BENDE  YAŞADI.  Unutmamı  söylediler  başkaları  ile  evlenmemi  başka  bir  kadını  sevmemi. Onlar  özlemekten  ne  anlar. Başka  bir  kadın  bana  Berfu'yu  unutturabilir  mi  kalbimde ki  derin  yarayı  sarabilir  mi? Yapamaz, üzgünüm  ama  Berfu'yu, anılarımı  kalbimden, beynimden,  benliğimden silemez. Ben  Umay  Arat  Berfu'suz  bir  hiçim anladınız  mı?

Üşüyordum. BEN  SOĞUĞU  İLİKLERİMDE  YAŞIYORDUM  AMA  DURMADIM.

-Berfu  duyuyor  musun dedim? Yedi  yıldır  dinmeyen  gözyaşları  bu  günde  beni  yalnız bırakmamıştı
-Mutluyum Berfu ben  sözümü  tuttum. O  gün  sen gittin  Berfu. O  gün  bende  öldüm  ama  uğraştım. Allah  şahit  ki  uğraştım  Berfu. Yedi yılın her  gecesi  battım ama  her  sabah  tekrar   yüzeye  çıktım. Beni  duyuyorsun  biliyorum. Seni  hala  aynı  aşkla  seviyorum. Sözümü tuttum  ben sonsuza  kadar  seninim ve  sonsuza  kadar  seni  seveceğim. Sana  asla  ihanet  etmedim  Berfu. Seni çok  sevdim  Allah  şahit  ki  seni  ölesiye  sevdim Berfu. Senden  tek  bir  ricam  var  sende  orda  mutlu  ol  olur  mu? Üzülme  dayanamam  eğer  sen üzülürsen hissederim Berfu. Sakın  ağlama göz  yaşlarına  asla  kıyamam.

Göz  yaşlarımı  yavaşca  sildim  o  an  arabanın  kapısı  açıldı.

-Hadi  baba  sıkıldım  gitmiyor  muyuz? Örülmüş  bal  rengi  saçları  ve  su  yeşili  gözleri  olan  minik  kızıma  baktım. Yedi  yıl  boyunca  sadece  onun  için  savaşmıştım. Sadece  onun  için  tekrar  yüzeye  çıkmıştım. BEN  YEDİ  YILDIR  SADECE  ONA GÜLMÜŞTÜM.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin