Asel & Melek

2.5K 110 18
                                    

BU BÖLÜM @mavicesetler'e İTHAFEN YAZILMIŞTIR.KİTAP KAPAĞI KONUSUNDA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

BERFU'NUN AĞZINDAN
Umay baba olacağım diye bağırıyordu. Asel ve Melek ne olduğunu anlamak için dışarı çıkmışlardı. Asel, Umay'ın yanına geldi ve elini omzuna koydu
-tebrik ederim Umay, babalık sana çok yakışacak dedi Umay Asel'in elini tutup aşağı indirdi ve Asel'e sıkıca sarıldı. Her şey çok güzeldi. İçeri geçtiğimizde Umay doktordan randevu almıştı bile. Sabah, Melek ile doktordan çıktıktan sonra buluşup dertleşecektik. Düğüne son bir gün kalmıştı. Ben ve Melek yatmak için yukarı çıktığımızda Asel ile Umay hala çalışıyordu.

Sabah uyandığımda Umay hala uyuyordu, üzerimi değiştirdim ve alt kata indim. Asel uyanmıştı ancak Meleğin kapısı hala kapalıydı. Biraz çekinsem de Asel'in karşısında ki koltuğa geçip oturdum
-Günaydın dedi bende gülümseyerek günaydın diye cevap verdim. Üzgünüm dedi şaşkınca ona baktım.
-Sen Meleğin en yakın arkadaşısın geçmişte yaşadıklarımızı unutamaz mıyız Berfu. Ben Meleği çok seviyorum. Dışardan ne kadar umursamaz gözüksem de Melek şu dünyada ki en değerli varlığım. Asel'e şaşkınca baktım. Ciddiydi, mutlu olmuştum. Meleği böyle seven birinin olması iyi hissettiriyordu.
-yaşanmamış gibi davranabiliriz çünkü ben de Meleği çok seviyorum dedim.
-Burada mıydın seni arıyordum diyen Umay'a döndüm ve gülümsedim. Yanıma geldi ve gidelim mi dedi. Heyecanı gözlerinden okunuyordu ben de çok heyecanlıydım. Tamam deyince arabaya bindik. Umay emniyet kemerimi bağlamamı bekledi ve arabayı çalıştırdı. Hastaneye geldiğimizde yanıma geldi ve koluma girdi. Doktorun kapısının önüne gelince bizi hemen içeri aldılar.
-Berfu ve Umay Arat çifti diyen doktoru kafamızı sallayarak onayladık. Önce kan testi aldılar sonuçlar çıkınca doktor teste baktıktan ve kesin hamile olduğumu söyledi. Bebeğimiz bir aylıkmış, doktor bir ay sonra gelmemizi ultrason çekeceğini söyledi. Cidden çok mutlu olmuştuk. Umay'ın gözlerinde ki bu parlamayı seviyordum. Onu mutlu edebildiğimi bilmek ayrı bir güzeldi. O UMAY ARAT BENİM MELEĞİM BENİM UMAY'IM OLACAKTI.

Bir restoranda gidince kahvaltı söyledi bende Meleğe mesaj atmıştım. Yaklaşık yarım saat sonra Melek ile Asel gelmişti. Asel'in gözleri de Umay'ınkiler gibi ışıl ışıldı Asel cidden Meleği çok seviyordu. Melek gelince ayağa kalktım Umay bana baktı ve dikkatli olun deyip arabasının anahtarını verdi. Şaşırsam da bir şey demeden anahtarı aldım.

Umay'ın arabasının anahtarını verdiği tek kişiydim. Melek ile otoparka inince arabanın yanına gittik ve sürücü koltuğuna geçtim. Umay'ın en sevdiğim Ferrari'si olan bu siyah araba şu an benimde. Arabayı çalıştırdım ve otoparktan çıktım Meleğe dönüp nereye diye sordum. Melek gülümsedi ve sahile dedi. Arabayı sahil yoluna çevirdim ve trafikten sıyrıldım. Boş bir otopark bulunca arabadan indik. Birçok kişi bize bakıyordu ancak önemsemeden sahile doğru yürüdük. Dalgaların sesi ve denizin kokusu. TURKUAZ RENKTE Kİ SU UMAY'IN GÖZLERİNİ HATIRLATIYORDU. UMAY'IN GÖZLERİDE BU DENİZ GİBİ SICAK BİR GÜNDE SERİNLETİYORDU. Melek ile geçmişten ve düğünden bol bol konuştuk. Kıyafetlerimi Amerika'dan almıştım bu yüzden rahattım Melekle akşama kadar orda oturup sohbet ettik. Melek hava kararmaya başlayınca kalkalım mı demişti. Heyecanlıydı ve bu tatlı heyecan hoşuma gidiyordu.
Eve gelince Umay yanıma geldi ve bak Berfu dedi. Televizyon da plates yapan kadına baktım ve kaşlarımı çattım.
-Hamileyken iyi geliyormuş aşkım ayrıca yüzmenin de iyi geldiğini duydum dedi ahhh cidden Umay sağlıklı olmam için elinden geleni yapacaktı. Üst kata çıktım. İnsan hamile olunca çok uykusu geliyordu. Bende banyo yapıp odaya geçtim Umay yine elinde bir proje ile yatakta oturuyordu. Gözlükleri ve çatılmış kaşları ile çok tatlıydı. Saçlarım belime kadar uzamıştı ve taramak zor oluyordu Umay'a baktım ve konuştum

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin