**Geçmişim Karanlık**

3.5K 159 9
                                    

BU  BÖLÜM    HAYATTAN   YORULAN   İNSANLARA  İTHFEN  YAZILMIŞTIR.  SANIRIM  HİÇ  BİRİNİZ UMAY’IN   KARANLIK  GEÇMİŞİNİ  MERAK  ETMİYORSUNUZ.  BEN DE  BU  BÖLÜMDE  BİRAZ   UMAY’IN  KARANLIK GEÇMİŞİNDEN  BAHSEDEYİM  DEDİM  İNŞALLAH  BEĞENİRSİNİZ.  İYİ  OKUMALAR. 

BERFU’NUN  AĞZINDAN
Eve  girince  babaannemin  yanına  uğrayıp  odama  geçtim.  Duş  almak  için   banyoya  girdim,  akan  suyla  beraber  düşüncelerimi  de  göndermeye  çalışıyordum  ancak  olmuyordu.  Umay   geçmişinden  neden  bu  kadar  korkuyordu   anlamıyordum.  Onun  geçmişi    neden  bu  kadar  karanlıktı   neler  yapmıştı  acaba.  Suyu  kapattım  ve  banyodan  çıktım,  pembe  pijamalarımı  giyinip  yatağa  oturdum.  Belki  bu  yaptığım  büyük  bir   hataydı  ancak  elime  laptopu  aldım  ve  arama  motoruna  Umay  Arat  yazdım  ara  tuşuna  basıp  basmamak  arasında  kalmıştım  ancak  merakıma  yenik   düştüm  ve  tuşa  bastım.  Birkaç  saniye  sonra  gelen  haberler   zaten  bildiğim  şeyler  olduğu  için  aşağı    doğru   inmeye  başladım  yaklaşık  üç  yıl  öncesinde  bir  zamana ait  olan   haber  donup  kalmama  sebep  olmuştu,  ancak  yine  merakım  sayesinde  linke  tıkladım  ve  gelen  sayfaya  bakmaya  başladım.  Haber   kanımı   dondurmuştu.  Üç  yıl  öncesine  ait  haberde  Umay  yaklaşık  17  yaşlarında  lise  öğrencisi  olmalıydı,  ancak  o  bir  lise  öğrencisinden  çok  karanlık  birini  andırıyordu.  Giydiği  tamamen  siyah  kıyafetler  ve  vücudunun   birkaç  yerindeki  piercingkler  dikkat  çekiyordu,  gözlerine  çektiği  siyah  sürme  ile  oldukça  korkutucu  ve  tehlikeli   gözüküyordu  evet  bu  kişi  Umay’dı  ancak  benim  tanıdığım  Umay’a  fazla  benzemiyordu.  Alttaki haberi   okumaya  başladım.

‘ARAT   ŞİRKETLER  ZİNCİRİNİN  VELİAHTI,  ANNNESİNİN  BİRİCİK  OĞLU  UMAY  ARAT  AİLESİNİ  BİRAZ  ZORLUYOR.   UMAY  ARAT  YAPTIĞI  HATALARLA  GÜNDEMDEN  DÜŞMÜYOR.’

Kısa  olan  haberde  Umay’ın  hataları  kelimesi  kafama  takılmıştı.  Hızlıca  arama  motoruna’  Umay  Arat’ın  hataları’   yazdım  gelen  linkler  ve  haberler  ile  ellerimin  titremeye  başladığını  hissettim  ama  ilk  linke  dokundum.

‘Arat  Şirketler  Zincirinin  Veliahtı  gözden  düşmeye  devam  ediyor. Yaptığı  çete  kavgaları  ile  tanıdığımız  Arat  tekrar  bir  çete  kavgasına  girdi  ve  bu  kavgada  iki  taraftan  da  birçok  kişi  yaralandı. ‘ 

Umay   o   zamanlar  neler  yapıyordu  anlamıyordum,   geçmişi  beni  korkutuyordu.  Geri  geldim  ve  fotoğrafa  baktım  Umay  bir  kişiye  yumruk  atarken  çekilmişti  bu  fotoğraf.  Ellerinde  biraz  kan  vardı  ve  karşısında  ki  adamın  yüzü  kandan  gözükmüyordu.  Umay’ın  fit  vücudunun  sebebini  daha  iyi  anlamaya  başlamıştım.  Geri  geldim  ve  başka  bir  linke  tıkladım  gelen  haber  ile   kanımın  damarlarımdan  çekildiğini  hissetmiştim.

Arat  Şirketler  Zincirinin  Veliahtı  Umay  Arat  çete  kavgalarından  sonra   başladığı  kaçak  araba  yarışları  ile  adını  lekelemeye  devam  ediyor.  Arat  yaptığı   yasa  dışı  araba  yarışlarında  son  model  arabaları  kullanması  ile  adını  duyuruyor.’

Umay’ın  neden    son  model  araba  merakı  olduğunu  ise  şimdi  anlamıştım.  Umay’ın  geçmişi    gerçekten  karanlıktı,  anlamlandıramadığım  şey  neden  böyle  olduğu  ve  nasıl  tekrar  düzeldiği  idi.  Gelen  linklerde  gezerken,  haberlere  bakarak  ilerliyordum.  Umay  nerede  ise  tüm  yasa  dışı  şeyleri  yapmıştı.  Kaçak  araba  yarışları,  parayla  adam  dövdürmek,  çete  kavgalarından  tutunda  kafes   dövüşlerine  kadar  her  şeye  elini  atmıştı.  

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin