**Test Kitabı**

3.3K 151 15
                                    

BU  BÖLÜM  TEST  ÇÖZMEKTEN  VE YAZILILARDAN  BIKAN  TÜM  ÖĞRENCİLERE  İTHFEN  YAZILMIŞTIR.  İYİ OKUMALAR. 

BERFU’NUN  AĞZINDAN
Sabah  gözlerimi  açtığımda  saat  daha  altı  idi.  Umay’ın   anlattıkları  gece  boyu  en  korkunç  rüyam   olmuştu.  Umay’ı  o  depoda  bir  sandalyede  bağlı  düşündükçe  kafayı  yiyecek  gibi  oluyordum.  Güzel  gözlerinden  dökülen  gözyaşları  kabusum  olmuştu.  Umay’ın  geçmişi,   Umay’ı  nasıl  yaralamıştı  da  o  yara  bana  da  sıçramış,  beni  de  böylesine  acıtıyordu. 
Düşüncelerden  kurtulmak  için  banyoya  girdim.  Ellerimin  derisi  buruşana  kadar  banyo  da  kalmıştım  ancak;  ne  yaranın  acısı  geçmiş  ne  de  kanaması  durmuştu.  Banyodan  çıkıp  okul  için  hazırlandım.  Siyah  gömlek ve  siyah  pantolon  tam    da  ruh  halimi  yansıtıyordu.  Okula  gitme  vaktimin  yaklaştığını  görünce  bu   gün  de  bir  değişiklik  olsun  diye  düşündüm  ve  babaannemin  odasına  gittim.  Uyanmıştı,  gel  kar  tanem  deyince  içeri  geçtim  ve  yatağa  anına  yattım  ona  tüm  olayı  taa  en  başından  anlattım.  Sadece  dinledi  ne  yargıladı  ne kızdı. 

Lafım  bitince  sadece  gülümsedi   ve  bir  kaç cümle  sarf  etti
-Geçmiş  geçmişte  kaldı  Berfu,  şu  an  ben  senin  ve  Umay’ın  bakışlarında  ki  o  kutsal  aşkı  görüyorken  nasıl  olurda  ayrıl  Umay’dan  deyim  güzel  kızım.  Umay’la  mutlu  isen  eğer   onun  geçmişi  önemli  değil  şimdi  mutlu  iseniz  demek  ki  yaşananlar  acıtsa da  geçmiş.
Babaanneme  sıkıca  sarıldım  ve  beraber  alt  kata  indik.  Güzel  bir  kahvaltı  yaptığım  söylenemezdi,  ancak  Umay’ın  arabasının  sesini  duyunca  yerimden  kalktım.

AŞK  İNSANI  DEĞİŞTİRİYORDU  MESELA  BEN  ESKİDEN  İNSANLARIN  SESİNİ  BİLE  AYIRT  EDEMEZKEN,  ŞİMDİ  SEVDİĞİM  ADAMIN  ARABASININ  SESİNİ  BİLE   AYIRT  EDEBİLİYORDUM.

Babaanneme  veda  edip  kapıya  yöneldim.  Umay  yine  çok   yakışıklıydı.  Koyu  sarı  saçları  geriye  taranmıştı,  açık  alnının  altında;  uzun  kirpikli  güzel  gözleri  göze  hemen  çarpıyordu ,  güzel  dudakları  düz  bir  çizgi  halini  almıştı.  Tişörtünün  altından  belli  olan  kaslarını  seçebiliyordum. 

HER  GÜN  Kİ  UMAY  GİBİYDİ,  ANCAK  BAŞKA  BİR  GÖZÜN  YAKALAYAMAYACAĞI   AYRINTIYI  BENİM  KALBİM  YAKALAMIŞTI. UMAY’IN  GÖZLERİ,  HER  ZAMANKİNDEN  DAHA  YOĞUN  BAKIYORDU.  UMAY  BU  GÜN  DAHA  BİR  YENİLMEZ ,  DAHA  BİR  GÜÇLÜYDÜ.  UMAY ,  BU  GÜN  YİNE  KAZANMIŞTI.  ANCAK  BU  SEFER  KAZANDIĞI  KİŞİ  NE  ASELDİ,  NE   DE  BİR  BAŞKASIYDI,  BU  SEFER  YENDİĞİ  KİŞİ  KENDİSİYDİ,  ONU  ŞU  AN  DAHA  GÜÇLÜ  KILAN  ŞEY  GEÇMİŞİYDİ.

Gülümsedim  güzel  gözleri  gözlerime  baktı.  Orada  ki  minneti  görebiliyordum.  Gidip  sıkıca  sarıldım  ve  eşsiz  kokusunu  içime  çektim  o  da  sıkıca  sarılmıştı.  Araba  ile  okula  gidince  yine  dikkatli  ol  demişti  ve beni  alnımdan  öpüp  gitmişti.  Okula  girince  Meleği  gördüm,  bu  kız  da  bu  aralar  bir  şeyler  vardı  ancak  sormaya  çekiniyordum.  Gözleri  gözlerimi  bulunca  gülümsedi. 

Yanına gidip,  boş  sandalyelerden  birini  çekip  oturdum.  Gözleri     ağlamaklıydı.  Onun  konuşmasını  beklemek  aptallık  olacağı  için  ben  konuştum. 
-Anlatmak  istersen  tam  buradayım,  yanındayım  dedim  gülümsedi  ancak  gözyaşlarını  saklamaya  çalışıyor  gibiydi
-En  olanaksız  kişiyi  seviyorum  Berfu,  sen  beni  anlarsın;  sen  de  Umay’ı  seviyorsun  ben   ilk  defa  aşık  oldum;  aşık  olmayı  bile  bilmiyorum  Berfu  dedi  gülümsedim  gözyaşları  dökülmek  üzereydi. 

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin