Okyanus & Kar Tanesi

2.6K 111 12
                                    

BU BÖLÜM @aysegul_1961'e İTHFEN YAZILMIŞTIR. YORUMLARIN VE FİKİRLERİN İLE BENİ ÇOK MUTLU EDİYORSUN CANIM. İYİ OKUMALAR. MEDYA BERFUNUN GELİNLİKLERİ.

BERFU'NUN AĞZINDAN
Sahilde ki evlenme teklifi, mükemmel bir yemek Umay her şeyi düşünmüştü ve her şey çok güzel olmuştu. Eve geldiğimde Melek ve evdekiler kabul ettin mi diye sorduklarında Umay'ın onları da işe karıştırdığını anlamıştım. Benden habersiz iş çevirirlerdi öyle mi bende onlara bir ceza verdim ve kabul etmediğimi söyledim. Melek üzerime atladı babaannem ve Şizen teyze de öyle bağırdı ki ne yapacağımı bile anlamamıştım. Hızla kabul ettiğimi söyleyince tekrar azarladılar niye yalan söylüyosun diye.

Umay evlenince Amerika'ya gitmemizi söylemişti. Yurt dışı sınavlarına katılacaktım. Sonuçta çok iyi bir İngilizcem vardı ve dil bizim için sorun olmazdı.
Düğün hazırlıkları bugün başlayacaktı. Annemler Amerika'dan dönmüşlerdi ve biz gelinlik tartışması yapıyorduk. Ben kendi annemin gelinliği ile evlenmek istiyordum. Umay tam karşımda oturuyordu ve Lamia annem ile babaannem ise ikili koltuğa yan yana oturmuşlardı.
-Ben annemin gelinliği ile evlenmek istiyorum dedim. Umay tek kaşını kaldırınca ona baktım Lamia annemin ise yüzü düşüştü. Onlar çok zengindi o zaman ahh tabi yaa annemin de gelinliği duruyor olmalıydı. Kırdığım pot cidden çok büyüktü.

-ama benim iki annem var bu yüzden ben hem Lamia annemin hem annemin gelinliğini giyeceğim dedim. Umay gülümsedi ve göz kırptı iyi toplamıştım cidden. Her şey çok hızlı ilerliyordu. Davetiyeler bile hazırdı. Mavi davetiyelerde minik kar taneleri vardı yazılar için altın sarısı rengi tercih edilmişti gayet zarif ve güzellerdi. Gelinlik, gece kıyafeti, damatlık, kuaför ve kalan her şey tamamdı. Düğün Umayların evinde yapılacaktı. Şu son bir haftadır sürekli Umay'ın evindeydik. Ev o kadar büyüktü ki. Umay'ın bize aldığı evin tamamı kadar bir bahçesi ve koskocaman bir havuzu vardı. Ev bize alınan evin iki katı kadardı. O kadar çok oda vardı ki odaları sayamamıştım bile.Umay'ın odası siyah ağırlıklı olsa da çok güzeldi siyah eşyalar ve grimsi duvarlar ile oda bir bütün oluşturmuştu. Evde çalışanların haddi hesabı yoktu. Onlarca koruma tutulmuştu, çalışanlar özenle seçiliyorlardı. Her ayrıntı özenle düşünülüyordu. Gece ve gündüz organizasyonlarını tasarlayan kişiler, pasta ve yiyecekleri ayarlayan onlarca aşcı vardı. O kadar özenli bir işti ki Arat ismine çok yakışacak bir düğün olacaktı.

Sosyeteden gelecek onlarca kişi ve magazin her şey mükemmel olmalıydı. Peri masallarını aratmayacak bir düğün olacaktı biliyordum böyle düşünmemi sağlayan tek şey ise düğünü tasarlayan ana kişinin Umay olmasıydı.

Bu akşam kına gecesi yapacaktık. O kadar çok kişi gelmişti ki. Yaşımın küçük olması önemli değildi. BAZI KİŞİLER ERKEN OLGUNLAŞIRDI. HAYAT BAZILARINA ASLA ACIMAZDI VE SİZ ERKEN BÜYÜRDÜNÜZ. UMAY VE BEN O KİŞİLERDENDİK VE YAŞIMIZ HİÇ SORUN DEĞİLDİ. Kına gecesinde çok ağladım geleneklere uymuştuk tek fark annemin koskocaman bir altını elime koyma çabasıydı. Bindallım ve Meleğin giydiği kırmızı elbise her şey o kadar uyumluydu ki.

Cidden içimde ki ağlama isteği evleniyor olmamdan değildi. ANNEM DE Mİ BÖYLE EVLENMİŞTİ ACABA O DA BÖYLE SEVMİŞMİYİ BABAMI. ANNEMİ HATIRLAMIYORDUM, BABAMI HATIRLAMIYORDUM. ONLARIN SAÇIMI OKŞADIĞI, BENİ KOKLAĞI, GÜZEL KIZIM DEDİKLERİ ANILAR YOKTU HATIRALARIMDA. ANNEM YOKTU BABAM YOKTU ANILARIMDA. HEM ÖKSÜZ HEM YETİMDİM BEN ANCAK UMAY VARDI HERŞEYİMDİ O HEM ANNEM HEM BABAM HEM AĞBEYİM HEM AŞKIMDI O BENİM. BABAANEM VARDI BİR TANEMDİ O BENİM, MELEK VARDI, ŞİZEN TEYZE VARDI. ANNEM VE BABAM YOKTU ANCAK BEN HER ŞEYE SAHİPTİM.

SOĞUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin