BU BÖLÜM BİRİCİK ANNEME İTFEN YAZILMIŞTIR. İYİ OKUMALAR.
UMAY’IN AĞZINDAN
Berfu gelip bana sarıldığında sadece şaşırdım. Ellerimin arasındaki beden titrerken sanki dünya durmuştu. Onu sakinleştirmek için sadece sarıldım. Hiçbir şey sormadım kendisi zamanı gelince anlatırdı nasıl olsa. Berfu’yu, kar tanemi ne bu kadar korkutmuştu acaba, geri çekildi güzel gözleri gözlerimin içine bakıyordu. Konuşunca dünyalar benim olmuştu sanki-ŞUNU BİLMENİ İSTİYORUM UMAY. SENİ BU DÜNYADA Kİ HER ŞEYDEN, HERKESTEN DAHA ÇOK SEVİYORUM. SENİ ÖYLESİNE SEVİYORUM Kİ SEVGİM ÖYLESİNE BÜYÜK Kİ; UMAY, KORUYUCUM, NEMRUTUM, SEN BENİM EN DEĞERLİMSİN SEN BENİM SADECE KALBİMİN DEĞİL RUHUMUN DA FATİHİSİN.
Berfu şu an bana kalbini açmıştı. Güzel gözlerinin içine en derin duygularına baktım.
BERFU, KAR TANEM, EN DEĞERLİM NE ARA BU KADAR BAĞLANDIK, NE ARA BU KADAR SEVDİK BİZ.
Güzel gözlerine bakarak konuştum.
-BERFUM, EN DEĞERLİM BEN SENİN HERŞEYİNİM EVET DOĞRU dedim şaşırdı ancak ben devam ettim.NEDEN BİLİYOR MUSUN ÇÜNKÜ SENİ HER ŞEYİNMİŞİM GİBİ SEVİYORUM. SENİ BİR BABANIN KIZINA DUYDUĞU ŞEVKATLE SEVİYORUM, SENİ BİR ABİNİN KARDEŞİNİ KORUMA İÇ GÜDÜSÜ İLE SEVİYORUM, VE BİRTANEM SENİ BİR ADAMIN BİR KADINA DUYABİLECEĞİ BÜYÜK BİR AŞKLA SEVİYORUM. SENİ ÖYLESİNE SEVİYORUM Kİ SEN BENİM İÇİN SİYAHIN İÇİNDEKİ BEYAZSIN, NEMRUTUN ETEKLERİNDE Kİ SAVUNMASIZ BİR KAR TANESİSİN, OYANUSTAKİ MİNİK BİR MERCANSIN. SEN BERFU, EN DEĞERLİM, HERŞEYİMSİN.
Dedim güldü ancak gülümsemesi şaşkınlıkla karışmıştı, konuşunca güldüm
-Ama Umay anneni, babanı, kızları da seviyorsun dedi bu güzel kadın gerçekten çok şaşırmıştı ancak onu tatmin edecek bir cevap bulunca konuştum-ELBETTE ONLARI DA SEVİYORUM BERFU HEM DE ÇOK SEVİYORUM ANCAK BU FARKLI BERFU, SENİ BAŞKA TÜRLÜ SEVİYORUM, SENİNLE TAMAMLANMIŞIM, YENİDEN DOĞMUŞUM GİBİ HİSSEDİYORUM. SEN BENİM YALNIZ KALBİMİ DEĞİL BENİ DE ALDIN BERFU. BİLMİYORUM SENSİZ YAPAMAZMIŞIM, SEN YANIMDAYKEN NE OLURSA OLSUN TOPARLARMIŞIM, NE KADAR BATARSAM BATAYIM TEKRAR YÜZEYE ÇIKARMIŞIM GİBİ HİSSEDİYORUM.
Deyince güldü ancak gülerken dökülen gözyaşları kalbimi parçaladı. Ağlamasına dayanamıyordum onun bir tek gözyaşlarını sevmiyordum. Güldüm ve parlak gözyaşlarını güzel yanaklarından silerken konuştum
-NE OLURSA OLSUN BENİ BIRAKMAYACAĞINA SÖZ VER BERFU, BELKİ ÇOK BENCİLCE ANCAK NE OLURSA OLSUN YANIM DA KAL NE OLURSA OLSUN BENİ SEV OLUR MU? dedim evet bencilceydi ancak o hiç gitmesin istiyordum, yalnız beni sevsin istiyordum. Gözyaşları ile parlayan güzel gözlerini bana çevirdi. Berfu her zaman güçlüydü ancak ben yanınayken sanki daha güçlü daha yenilmez oluyordu. Güzel gözlerinden dökülen gözyaşlarını elinin tersi ile sildi ve gülümseyerek konuştu
-SENİ ÖYLE SEVİYORUM Kİ UMAY KOVSAN BİLE GİTMEM Kİ BEN; NASIL GİDEBİLECEĞİMİ DÜŞÜNÜRSÜN. BİR İNSAN KALBİ OLMADAN , BİR İNSAN BEYNİ OLMADAN, NEFESİ OLMADAN YAŞAYAMAZ Kİ UMAY. KALBİM, BEYNİM, NEFESİM SENİNKEN NASIL GİDEYİM Kİ ZATEN. SANA SÖZ; İSTEDİĞİN KADAR BAT YANINDAYIM, İSTEDİĞİN KADAR DÜŞ HEP ARKANDAYIM. İSTEDİĞİN KADAR KIZ BANA; İSTEDİĞİN KADAR KOV BENİ ANCAK BEN HEP KALBİNDEYİM UMAY ARAT; BEN BERFU ECMEL HEP SENİNİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOĞUK
ChickLitKim olduğumu bilmiyorum, kim olduğunu bilmiyorum. Nerdeyiz, ne yapıyoruz bilmiyorum. Artık bunun ne kadar oyun ne kadar gerçek olduğunu bilmiyorum. "Bu oyunu oynayacağız ikimizde kârlı çıkacağız" demişti. Sahte bir nişan gerçek...