📍 Hoş Geldiniiiizzzzzz
Merhabayııııın
Yeni bir bölümle geldim, fazla tutmayayım buyrunuz. Yıldızları parıldatmayı unutmayıııın ✨
Bana bir gül bırakınız :') 🥀
Keyifli okumalaaarrr 💞
*******
38.Bölüm*******
Büyük bir kuşanmışlık ve sıcaklık hissiyle güne gözlerini açtı Dilrûba.
Önceki gecenin hatıraları bir bir aklına düşünce açtığı gözlerini küçük bir telaşla yeni ışımış odanın içinde dolaştırdı, olduğu hali anlamlandırmaya çalıştı. Ki çok da sürmedi.
Giray'ın huzurlu ve sıcak nefesleri boynuna vuruyordu. Kendisi pencereye dönük yatarken o hemen arkasından sarılmış, bir eli karnını diğeri çıplak göğüslerini çekincesizce kavramıştı.
Üzerlerindeki büyük örtü omuzlarına kadar çekilmiş ve ikisini de örtüyor olmasına rağmen altında birer parça küçük kumaşın sardığı bedenleri gerçek manada sarmaş dolaştı. Sanki birbirlerine değmeyen tek bir zerreleri yoktu, öyle hissettiriyordu.
Dudağını yaladı telaşlı bir nefes alarak, bir göğsü tamamen Giray'ın avucunda, diğeri de bileğinin altında kalıyordu, sırtı da tamamen ona yaslıydı.
Buradan kalkıp üzerine geceliğini giyebilse başka da bir şey istemiyordu.
Çünkü Giray'ın uykusu birazdan son bulacaktı ve onun karşısında bu kadar çıplak olmaya, bu kadar samimi bir şekilde birbirlerine dokunuyor halde olmaya utanıyordu. Esasında o da kendisi kadar çıplak olacaktı, ama bu konuda hiç de denk değillerdi.
Giray bu konuda kendisinden biraz daha utanmazdı.
Biraz bekledi, Giray'ın derin soluklarını dinledi. Dinlerken de dün gecenin hatıraları düştü aklına. Yanaklarının kızarmaması mümkün dahi değildi. Çok müstehcen, ayıp ve tuhaf şekilde dokunmuşlardı birbirlerine.
Eşlerin hep böyle bir münasebet içinde olduklarını biliyordu tabii, ama kendisi eş olunca iş değişiyordu.
Çıplak tenine değen çarşaflar dahi yabancıydı, üzerine bir şeyler giymeden asla rahat edemezdi Dilrûba. Şimdi de edemiyordu.
Ama bundan sonra alışması gerekebilirdi.
Öte yandan güzeldi her şey. Giray'ın dokunuşları, aşık bakışları, sözleri, öpüşleri. Kendini bir kadın olarak, bir eş olarak değerli hissediyordu. Giray'ın yanında aksi zaten mümkün değildi.
Bir yandan da onun apayrı bir yüzünü görmüştü dün gece. Giray merhametli, şefkatli bir adamdı kendisi için. Onu şahsiyet olarak iyi tanıyordu fakat bir erkek olarak ilk kez bu kadar açık seçik görmüştü.
Etkileyiciydi.
Her hareketi, her bakışı içinde bir yerlere dokunuyor, tıpkı onun yaptığı gibi yakınlaşma isteği uyandırıyordu. Giray'ın bile isteye bu halini, isteklerini kendisine gösterdiğini, kendisini tanıması için fırsat verdiğini de anlamıştı.
Nazlı'nın anlattığı şeyler çokça işine yaramıştı, bundan sonra da yarayacak gibi durduğundan onu bir kez daha ziyaret edebilirdi bu mevzu için. Utana sıkıla da olsa bazı şeyleri kadın kısmı tarafından dinleyip öğrenmek istiyordu.
Giray'ın derin bir nefesini daha hissedince gülümsedi, bir anlığına kıyafetsizliğini boş vererek sırtını daha da yasladı geniş göğsüne. Onun uzun zamandır bu kadar derin uyuduğunu görmemişti. Üzeri bu denli çıplak olmasa eğer onunla uyumaya devam etmek de isterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRAY
General Fiction***** "Saçların uzunmuş.." dedi ama tereddütü epey açıktı adamın. Ama bugün denilenden sonra yanlış anladı kız, adamın bundan rahatsız olduğunu düşündü nedense, daha yeni görüyordu Giray saçının hepsini. Tam olarak olmasa da düğünleri bile olmuşken...