43

23.1K 2.2K 141
                                    

Hepinize iyi bayramlar şimdiden. Haftanın 4. bölümüyle - ya da 3 hatırlamıyorum- karşınızdayım. Bol yorum, bol oy ve bol sevgi <3

 Bol yorum, bol oy ve bol sevgi <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


.

.

.

Lale on sekiz yaşında*

Genç kız, kızaran yanaklarını saklamaya çalışarak eve girdi ve odasına koşup kapıyı kapadı.

Sırtını kapıya yaslayıp aşağı çöktü, dizlerini kendine çekti ve ağlamaya başladı. Bitmişti. Mahvolmuştu.

Sevgilisi onu terk etmişti. 

Onu terk edişini öğrendiği gün, rahminde ikisine ait bir parçanın olduğunu öğrendiği gündü.

Hıçkırıklarını tutamıyordu. Babası uyarmıştı, kardeşleri de. Ondan uzak dur demişlerdi. Duramamıştı.

Ne yapacaktı şimdi?

Onu sevmiyordu, onu istemiyordu adam. 

Kendi bebeğini istemiyordu.

Hıçkırıkları çoğaldı, zar zor yatağa ulaştı ve cenin pozisyonuna geçip ağlamaya devam etti. Kapısının açıldığını, babasının içeri girdiğini duymadı. Üvey annesinin kapının ardından endişeyle onlara baktığını, kardeşlerinin ablalarına ne olduğunu annelerine sormasını duymadı.

Deli gibi ağlıyordu. Bir eli karnındaydı. 

''Kızım.'' babası yatağa oturup saçlarını okşamaya başladı. Ancak o an fark etti olanları. Daha çok ağlamaya başladı. ''Babam, ne oldu? Bir şey mi yaptı biri, bir yerin mi ağrıyor?'' sakin kalmay açalışıyordu ancak mümkün değildi. 

Eşi de yanına gelip kızı konuşturmaya çalışırken, küçük kızları ablasının kapı arkasına çökerken cebinden düşürdüğü çubuğu buldu . Annesine gösterdi.

''Anne, bu ne?''

Gebelik testi.

Gök'ün varlığının ilk işareti.

Kadın elini ağzına bastırdı, babası ise kıpırdamadan teste bakıyordu. Bir eli yumruk olmuştu. 

Hamileydi.

''Ne yapacağım?'' dedi ağlaya ağlaya. ''Ne yapacağım?''

İçi yana yana devam etti ağlamaya.

.

.

.

Keşke hatalarımızı ve geçmişimizi değiştirebilsek. Şu an bundan daha çok istediğim bir şey yoktu. Deniyordum. Gerçekten, gerçekten yük gibi hissetmemek için çok çabalıyordum ancak her hareketim başka bir felaketi getiriyordu.

''Ne demek kullanmak istiyor?'' Dedem asabiyetini gösterdi. O adam söz konusu olunca hep çok asabiydi zaten. 

''Gök'ün velayetini almak için her yolu deneyecek gibi, amacını anlamadım.'' dedi annem dürüstçe. 

GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin