35. Bölüm

13.4K 656 120
                                    
















Helüüü

Nasılsınız?

Bildiğiniz gibi az önce 35-36. Bölümler yüklendi.

Ve iki hafta önce Instagram’da ve burada duyuru yapmıştım ve en çok hangi karakter çiftlerine bölüm isteniyor diye anket yapmıştım.

Anket sonucunu yüzde 48 oy ile ilk çift bölümümüzü Agâh ve Beril kazandı. İkinci sırada Deniz Adnan, üçüncü sırada Vera ve Uğur var. Sırasıyla onlara da gelecek bölümler.

35. Bölüm Agâh Beril bölümü olmakla beraber 36. Bölüm normal akışımızda ilerliyor bilginize )

Ve final... Tahmini olarak değil artık tamamen 37 ve 38. Bölümlerimiz kaldı. Onlarda zannediyorum ki; 37. Bölüm bu Pazar gününe değin yetişirse gelecektir inşallah... Sonrasındaki haftada 38 yani final bölümü gelir. Tabii ki bir bölüm daha uzama gibi olursa sizleri haberdar ederim düz sayılarla ilgili çok sevdiğim bir arkadaşım sayesinde takıntım oldu eğer o takıntıya düşmezsem ve finali yazamazsam duygusal olarak bilin ki takıntı ve tamamen duygusal olaraktır. Hikaye için daha yaşanılacak çok şey var diyenlere; her şeyi yaşadık bence. Hallettik ne varsa. Şimdi sıra masallarını doya doya yaşama zamanı onlar için )

Bu bölümde geçen zaman Perihan’ın en son ki kaçırılmasından sonraki zaman dilimini anlatmaktadır. Hastane ve sonrası diyeyim açıkçası. Birde Agah’ı ilk bölümde başrol zannetmişsiniz galbimi gırisiz ha (hemen kaydı ağzım sjsjwj) şunu unutmayın ben esmer severim kumral severim efenim çikolata güzeldir acıdır ama ğoştur diyem bilesiiiiğizzzz sjsjwjjw

Neyse benden bu kadar diğer bölüm ve bu bölümde yalnız bırakmayın beni olur mu, yorumlarda sohbet edelim hep birlikte ^⁠_⁠^

Bölüm şarkısı; Sezen Aksu karşıyım, Raviş güzel kadın, Kenan doğulu tencere kapak.

Beril’i ve tutumunu elimden geldiğince hatta kendimi dışarı atarak tamamen Beril olup yazdığım bir bölüm oldu. Ben onu anladım o da sizleri kendi doğrultuları sonucunda sizi anlamıştır. Yargılamadan empati yaparak okumanız ve keyif almanız dileğiyle 🧡








BERİL & AGAH










İnsanın yaşayıp görebileceği dört evre olurmuş; doğumu, mesleği, evliliği ve ölümü. Benim için bu dört evrenin üçü gerçekleşmişti.

Hayır evlenmemiştim. Evlenmek üzere olan nikah masasında terk edilen sözde gelindim. Mesleğini eline alan ama enayi gibi görülen Beril Yıldız.

Evet evet aldatılmıştım. Şimdi diyeceksiniz ki bu dünya üzerinde milyonlarca insan aldatılıyor. Doğru fakat, yaşamayan, başına gelmeyene göre doğruydu bu söz.

Ben olsam beni dinleyen ya da hikayemi duyanlar gibi aynısını derdim fakat söylemden ileri giden laflar olunca kendi duvarımı örmek zorunda kalıyordum.

Çünkü; aldatıldıysa bir kadın eğer, mutlaka ve mutlaka suç kadındaydı.

Deli divane olan benim ne suçum vardı ki? Onu ezberleyen gak demeden guk dedirtmeyen benim ne suçum olabilirdi? Sevmekse suç; aldattığı için yargılanmayan fakat, eski eşini, sevgilisini yaralayan adamların yerine ben kendimi feda edebilirdim.

KATRAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin