FİNAL
10 Eylül 2022. Korkularımın, yarım kalan hayallerimin tekrar tekrar önüme çıkışı.
Katran’ın hikayesini hep sormuş merak etmiştiniz. Bende üstten geçiştirme ile cevap vermiştim. Çünkü finalde yani bu bölümde vedalaşırken diyecektim neden yazdığımı. Ve o gün geldi.
Katran’ın önceki kurgusu rezerve edilmeden önceki Mecburiyetim kurgusuydu. Sadece Yekta’nın ismi aynı şu anki kurguyla. 2019 yılında kapıldığım o serüveni 2020 yılında öğrendiğim bir kayıpla sonlandırmış ve kapatmıştım o defteri. İki sene yas sürecim olmuştu. Yas mıydı bilmiyordum ama kendime göre koruma kalkanımdı o iki sene. İki sene kendimden etti beni. Yapmam dediğim şeyleri yaptım sağa sola savruldum. Çokça hatalarım oldu ve bedelini ağır şekilde ödedim.
O günlerde neden üzgün olduğumu bilmeme rağmen sadece yardıma ihtiyacım olduğunu ve kimsenin fark etmediğini biliyorum.
Seneler geçtikçe mi yoksa gözden ırak olan gönülden de ırak olur dediklerinden mi bilmem hislerimi kaybettim. Kaybettiğim hislerimle 2 senenin ardından Katran kitabına başladım.
Katran’ın yer aldığı tüm mekanlarda onun ve benim yarım hayallerimiz vardı. 9 senelik, belki saçma bir anımızda, belki en eğlendiğimiz bir anda hayalini kurduğumuz yerler vardı.
Kitabın köyde başlaması hayalimizdi çünkü birlikte köye gitmek istiyorduk, kitabın İstanbul’a taşınması üniversiteyi orada okumak isteyişimizdendi. Galata kulesi, ve ona yakın olan o ev, ardından balayında gittikleri Antalya koyları, bunların hepsi benim ve onun kurduğumuz hayallerimizdi.
Sözlerimi sıralamakta zorluk çekiyorum.
Neyse çocukluk aşkımın yasıyla yazılmış bir kitaptır bu.
Kitapta kimsenin dikkatini çekmedi belki de önemsenmedi. Kitapta doğum günü kutlanmadı. Ne Perihan’ın ne Yekta’nın. Çünkü onunla kutlamamıştık. Belki bu saçma gelebilir ama hayallerimin sözüyle başladığım bu kurguda doğum günü kutlamak ne aklıma geldi ne kalemime. Yarımdı zaten hikaye ve ben Perihan Yekta ile tamamladım o kurguyu. Ne tamamen ben, ne tamamen o kitapta yer alan karakterler. Hak ettiği şekilde bitti kurgu.
Eğer ben söz vermeseydim gerçekten bu kitaba gelen eleştiriler ve dahasına çok farklı cevaplar verebilirdim ama sözüm vardı.
Sözümü ezip geçemezdim.
Benden bu kadar. Katran’ın peri masalı bitti çünkü masalına kavuştu sarı gelinini buldu Yekta.
Bu hikayede başından sonuna kadar benimle olan destekleyen edit fotoğraf/video yapan tüm okurlarıma teşekkür ediyorum dilerim hayatları çiçek bahçeleri ile dolar. Hakkınızı helal edin benimki helal olsun 🙏🏻🧡
39 bölümü devirdik birlikte umarım diğer kurgularımda da yanımda olur desteklerinizi esirgemezsiniz. Ağlamayacağım dedim ama inanın çok zormuş ağlamamak.
Başaramayacağıma inanan o kadar çok kişi oldu ki. Ve şimdi şu anda kitabımı bitirmiş tamamlamış olmak çok başka.
Tüm dünya beni dinleyecek olsa galiba diyeceğim tek şey ‘Ben başardım' olurdu.
Başarmaktan kastım yazarlık için değildir yanlış anlaşılmasın, çünkü hâlâ eksiklerim var fakat öğrenmeye açım. Her insan benim için bilgi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATRAN
Ficción GeneralEn kötü anında ona birkaç kelime ile destek olan o peri dedesinin gittiği yerden son hediyesi olmalıydı. Burnuna bir kere daha götürdüğü mendilin kokusunu ciğerlerine çekerken üzerinde ki minik peri kanadı işlemesi dikkatini çekti. O kız gerçekten b...