Hayırlı akşamlar arkadaşlar 🧡
Nasıl başlarım bilmiyorum ama içimi dökmek istiyorum biraz.
Biliyorsunuz ki ülkemizde deprem oldu ve bende deprem bölgesinde yani Kahramanmaraş'ta yaşıyorum.
6 Şubat'tan beridir sizin tanıdığınız Esra ile şu anki ben arasında çok fark var. İki yabancı kişi taşıyorum zihnimde.
Eskiden belki çoğunuzda vardır belki ama kendim için ölümü bu kadar yakınımda hissetmedim. 23 yaşındayım, 23 yıldır hayatımda kayıplarım oldu fakat ben ceset görmedim canlı canlı. Ama bu deprem beni korkuyla yüzleştirdi. Dokundum baktım, canlı canlı şahit oldum. 5 dakika önce yardım çığlığını duyarken 2 gün sonra 2. Gün bulundu üzerinde şu elbise ayağında terlik yoktu diye bir notla ceset torbasına yapıştırılmış yazılar gördüm. Size nasıl doğru şekilde anlatabilirim bilmiyorum ama gördüğüm yaşadıklarımın etkisinden hâlâ çıkmış değilim. Şehrim yok oldu, anılarım yok oldu 5 Şubat'ta söz verdiğim insanlarla buluşacakken o insan gitti, o belirlenen yer yıkıldı. Kıyamet gibiydi her yer. Herkes ölümü bekliyordu...
Bu süreci nasıl anlatırım bilmiyorum ama deniyorum güçlü durmaya çalışıyorum. Burasıyla eski Esraya ulaşmaya çalışıyorum. Elimden geldiğince tutunmaya burada durmaya çalışacağım ama sizlerden ricam bu süreç geçene kadar bana yaralarıma destek olmanız.
Kitapla ilgili eleştirileriniz varsa kırmadan üzmeden yorum yapmanız.
Eleştiri yapmayın demiyorum ama ben kırmak istemiyorum kimseyi artık ölümlü dünya kırgın gitmek küs bırakmak isteyeceğim şeyler arasında değil bile.
Birkaç gündür bazı kitaplar geçiyor yorumlarda bununla ilgili açıklama yaptım her yerde burada da yapayım: Benim ne Yalancılar ve yalanları kurgusundan haberim var ne de Gökçen kitabını okumuşluğum.
Gökçeni editlerden biliyorum o da çat pat. Ortak olunan konu tüm wattpad mahalle kurgularında geçen: çocukluk arkadaşı konusu. Her kitapta bu var, ısrarla başka kşyapla zan altında bırakmak hoş değil.Yalancılar ve yalanları içinse; başrol isimler yani Yekta ve Peri karakterinin ismi aynı diye tacize varana kadar mesajlar atıyor bazı kişiler.
Ben bu kitabı 3 ay önce öğrendim. Kurguda benzerlik olan Yekta ismi 2019 yılında Mecburiyetim adlı kurgumda geçiyordu. Bu kitapta mecburiyetim adlı kitabın rezirve edilmiş hâlidir. İnanmayan olursa elimde kanıtlarım ile atabilirim. Diğer isim Peri ismiyse; kızın asıl adı Perihan. Sizlerde biliyorsunuz ki babaannesi zorla koydurttu. Aslıhan Peri'nin annesi Rüya diye hitap ederken arkadaşlar arasında Peri deniliyor.
Allah aşkına sizlerden rica ediyorum bana hırsız muamelesi yapmayın lütfen. Ben kendi hâlinde biriyim. Ne çok okunmaya ne kaosa düşkünlüğü var. Az olsun öz olsun kafasındayım ben.
Buraya gelip birkaç bölümde bırakan kişilere bile ben saygımı bozmazken beni zorlamayın.
Ben depremle hayatımda yeni kararlar aldım. Kimsenin kalbini kırmayacağım. Son raddeye gelirsem suç duyurusunda bulunup yoluma bakacağım sadece. Lütfen ölümlü dünya buradan ibaret değil dünya. İnsanların kalbini kırmak yerine kendinize zaman ayırın.
Aa aklıma 'x' kitabı geldi, aaa 'x' kitabının isimleri demek yerine kurguya bir bakın sonrasında eleştirinizi saygı çerçevesinde yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATRAN
General FictionEn kötü anında ona birkaç kelime ile destek olan o peri dedesinin gittiği yerden son hediyesi olmalıydı. Burnuna bir kere daha götürdüğü mendilin kokusunu ciğerlerine çekerken üzerinde ki minik peri kanadı işlemesi dikkatini çekti. O kız gerçekten b...