Oylasanız miii? :")
-Eve gelir gelmez çantamı odamın bir köşesine bırakmış ve Toygar'ın elime tutuşturmuş olduğu küçük anahtara doğru bakmaya başlamıştım. Neydi ki bu? Ne için vermişti ki bunu bana?
Bunu bir özür olarak gör, demişti. Kabul etmemi istemişti. Neyi kabul edecektim ve en önemlisi, neyin özürüydü ki bu?
Daha fazla dayanamayıp telefonumu çıkardım ve yazmaya başladım. Bu durumda bana yardımcı olabilecek tek bir kişi vardı ve ondan başka da kimseye yazamazdım zaten. Bu konuda gerçekten de birine danışmam gerekiyordu çünkü bu merakla tek başıma başa çıkamıyordum artık.
Masal: merhaba Ayşegül.
Bu mesajımı, onun bana verdiği yeni numarasına yazmıştım.
Masal: sana bir şey söylemem lazım.
Masal: daha doğrusu danışmak istiyorum.
Saniyeler sonra çevrim içi olup yazmaya başladığında heyecanla beklemeye koyuldum. Sonuçta Ayşegül, benim arkadaşımdı ve bu konuda ona danışabilirdim değil mi? Üstelik bugün yüz yüze bile konuşmuştuk ve ona her şeyi anlatabileceğimi söylemişti.
Ayşegül: merhaba.
Ayşegül: tabii ki de danışabilirsin.
Masal: Toygar'ı tanıyor musun?
Ayşegül: Toygar mı?
Masal: evet bizim bölümden Toygar.
Ayşegül: ee... neden?
Masal: hani seninle ilk konuşmamızda demiştim ya Toygar denince aklıma bizim bölümdeki geri zekâlı geliyor diye.
Masal: sadece soruyorum, o Toygar'ı tanıyor musun?
Ayşegül: aa şey.
Ayşegül: o mu?
Masal: ismi Toygar soyadı da Gül.
Ayşegül: şey... birkaç kere uzaktan gördüm sanırım.
Ayşegül: ama hiç muhabbetimiz olmadı.
Ayşegül: neden ki?
Masal: seninle kafeteryadan ayrıldıktan sonra metroya doğru ilerledim ve... ve orada Toygar'ı gördüm.
Masal: bana bir şey verdi.
Masal: anahtar gibi bir şey.
Masal: ama ne olduğunu anlayamadım.
Ayşegül: cidden mi? bundan benim de haberim yok.
Masal: benim de haberim yok, derken?
Ayşegül: pot mu kırdım ben? hayır, olamaz! (Gönderilmedi)
Ayşegül: yani... biri birine neden anahtar verir ki? Bundan benim de haberim yok, onu söylemek istemiştim kznskajksnxkxnsla
Masal: hayret, o utanmış emojilerin nerede?
Ayşegül: nasıl yani?
Masal: genelde garip emojiler atıp duruyordun ya.
Ayşegül: ay unutmuşum (Gönderilmedi)
Ayşegül: Toygar beni gebertecek. (Gönderilmedi)
Masal: aman boşver zaten atma o emojileri.
Ayşegül: neyse Masal sen devam etsene olayı anlatmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANSIZ YILDIZLAR | Texting
Genç KurguOnu elde etmesinin tek yolu artık kız kılığında ona yazmaya başlamasıydı. 🌟 TAMAMLANDI✔️ 02.05.2023🎼 by CHERRYBERRYMANGO.