Capitolul 5

394 18 0
                                    

-Așteptaţi un minut. Ai spus că vom călători o săptămână? a întrebat Keith, rugându-se să nu fie adevărat ce credea el. Membrul personalului a părut puțin surprins când a auzit întrebarea lui Keith.

-Ei bine, nava asta se va întoarce la țărm într-o săptămână și ceva, a răspuns muncitorul. L-a făcut pe Keith să se miște imediat.

(-M-ai păcălit să mă îmbarc pe navă?)

Keith își spuse că se simte puțin trist. Dar nu vrei să te plângi. La urma urmei, el este pe această navă acum. Va trebui să aștepte până îl va vedea din nou pe Roman. A cerut chiar să știe despre asta.

-O, mulțumesc, a răspuns Keith înainte de a-și scoate paharul de băutură pe balcon. Pentru a putea privi oceanul vast să se liniștească să se liniștească după un timp, și-a luat telefonul mobil și s-a uitat la designul navei. Inclusiv mai multe săli de activitate

-Hmm, există și un cazinou? Și-a spus Keith înainte de a înmâna paharul personalului și de a se îndrepta către sala de cazinou, care este deschisă pentru oameni, deoarece nava nu a părăsit încă portul, Keith a intrat și a văzut că erau destul de mulți oameni.

Unul dintre ei era la nivelul unui miliardar Pentru că există câțiva oameni cu care Keith este familiarizat. Mergând să lucreze ca gărzi de corp pentru celebrități și întâlnind acești oameni la serviciu, Keith a aruncat mai întâi o privire rapidă. Ce se joacă. Înainte de a merge spre punctul de schimb de jetoane pentru a vă alătura pariurilor din acest cazinou.

-Hmm, cheltuiesc 10.000 de dolari pe card? Roman a întrebat când Nathan i-a spus că cei 10.000 de dolari de pe cardul lui Roman au fost folosiți pe barcă. Sincer, nu sunt mulți bani pentru Roman, e chiar o chestiune mică.

-Da, o rundă de băuturi a fost plătită mai devreme, a răspuns Nathan, pentru că a primit un bilet că cardul lui Roman este folosit pentru a plăti pe navă. La ce a fost folosit și cât de mult?

-Și la ce îl folosesc? Întrebă Roman, pentru că știa că persoana care folosea cardul era Keith.

-Schimb de numerar la cazinou acum 20 de minute, a răspuns Nathan, așa că Roman și-a luat iPad-ul și a apăsat pe sistemul de supraveghere video al navei, apoi a intrat în camera cazinoului, atingând camera până când a găsit o siluetă aerisită în cameră. Masa de ruleta.

În acest moment erau mulți oameni adunați și părea că se distrează. Roman mărește camera și o pornește pentru a-l vedea pe Keith. El crede că Keith ar fi trebuit să joace mult, din cauza stivei din fața lui. Și indiferent de ce pariază Keith, sunt mulți oameni care pariază și ei.

-Huh, a chicotit ușor Roman când a auzit aplauzele multor oameni care au pariat pe Keith, părea că Keith a avut noroc să câștige.

-Omul nostru mi-a spus că a câștigat 10.000 de dolari în 20 de minute de joc, a spus Travis pentru că a fost anunțat de subalternii săi în acea cameră.

-Oamenii noștri cred că înșală, așa că mă voi întâlni mai întâi și il voi întreba, a spus Travis din nou. Făcu imediat chipul lui Roman să rămână nemișcat.

-Spune-le oamenilor noștri că Keith este oaspetele meu. I se interzice să-i facă ceva, a spus Roman cu o voce severă.

- Și îți va permite șeful să obții bani așa? Întrebă Nathan.

-Este normal pentru un cazinou, nu? Oamenii care pot juca trebuie să obțină bani, a spus Roman privind ușor la Nathan, apoi Nathan a rămas tăcut.

-Șefule, prințul Casey este gata să vorbească acum, a spus Travis la primirea unui mesaj. Roman dă din cap.Se uita la Keith prin ecran pentru o clipă înainte de a se ridica de la birou.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum