Capitolul 16

380 21 6
                                    

După ziua în care Keith s-a întors la casa mamei sale, au trecut 2 săptămâni.

Roman îl sună pe Keith aproape în fiecare zi. Dacă Roman este liber, de cele mai multe ori, Roman îl cheamă pe Keith însuși. Dar Keith nu a sunat niciodată cealaltă parte. De ce nu știi ora exactă a lui Roman dacă e liber. Deși Román spune să sunați oricând.
Keith își conduce din nou propriul studio de tatuaje.

Clienții care știu că sa întors din călătorie , multi și au făcut programare pentru a se tatua.

Rogen a sunat și el pentru că era îngrijorat în timpul șederii pe insula lui Roman, Keith nu ia spus direct lui Rogen unde se afla ia spus doar că a plecat într-o croazieră și nu a pornit telefonul,acesta nu a bănuit nimic.

-Keith nu ne-am văzut de multa vreme,ai vrea sa mergi la un pahar in seara asta? A întrebat zâmbind femeia care a fost partener sexual al lui Keith.

După ce a vizitat un magazin de tatuaje, l-a făcut pe Keith, care stătea la proiectarea unui tatuaj pentru client, să-i dea un mic zâmbet în colțul gurii.

-Îmi pare rău, femeie frumoasă. Am o întâlnire, a răspuns Keith zâmbind.

De fapt, nu a avut o întâlnire nicăieri. Căutam doar o scuză. Keith nu știa dacă Roman va respecta ceea ce i-a spus, dar pentru el a spus că nu va face ceva greșit. În plus, Keith simțea că în ultima vreme nu fusese prea emoționat.

Am întrebat odată un prieten care era și defensiv și ofensiv. Dacă va fi posibil dacă capătul ofensiv a fost schimbat în defensiv, atunci nu poți să te întorci și să fii din nou ofensiv. Prietenii lui spun că nu toată lumea o face tot timpul.

Așa cum prietenilor lui Keith le place să schimbe locul. Dar unii oameni, dacă află că a fi un fundaș defensiv nu este rău și te simți mai bine decât atunci când ataci, s-ar putea să nu mai vrei să ataci pe nimme. Aceasta depinde mai mult de gustul fiecaruia. Asta l-a făcut pe Keith să se regăsească, dacă acum este dependent de postul pe care i-la oferit-o Roman sau nu.

În cele din urmă a încetat să se mai gândească pentru că încă nu își poate răspunde singur. Motivul pentru care îl provoacă pe Roman prin telefonul său mobil este doar pentru că îi place să-l enerveze pe celălalt.

-Coada e prea strânsă, a glumit femeia, nu s-a simțit supărată dar cum? Keith a ridicat un zâmbet ușor din colțul gurii.

Roman nu a sunat astăzi, dar Keith nu s-a gândit prea mult la asta. Pentru că știe cât de ocupati sunt oamenii ca Román.

De asemenea, telefonul mobil al lui Keith a sunat. Privirea i s-a întors imediat să se uite. A descoperit că cel care a sunat nu era Roman, ci Billy.

Proprietarul unei companii de gardă de corp unde Keith participă de obicei. Când a văzut că Keith a primit un telefon, femeia a mers să vorbească cu un alt artist tatuator
Keith ridică telefonul și apasă să răspundă la apel și intră în propriul birou.

-Bună Billy, a spus Keith..

(-Keith, ești liber poimâine?) a întrebat Billy, Keith uitându-se la propriul său calendar de tatuaje.

-Este ceva de făcut? întrebă Keith, ridicând ambele picioare pe masă.

(-Da, va fi o petrecere de caritate în Italia. Iar ministrul Andrei a vrut ca cineva să aibă grijă de fiul său. Așa că vreau ca tu și Rogen să luați această slujbă.)a răspuns Billy.

-Hm, într-o noapte, nu? A întrebat Keith și Billy a răspuns.

-Ok, o să accept jobul, a răspuns Keith înainte de a seta data, ora și locația, apoi a închis.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum