Se auzi zgomotul deschiderii ușii de la camera de recuperare a lui Keith, intră Palan.
-Ce mai faci, Keith? Întrebă imediat Palan.
-Am o ușoară durere în rana de glonț. Ce e în neregulă cu Astro? Keith a răspuns și a întrebat din nou.
-Condiție fizică e bună, tocmai a adormit, așa că am venit să te văd Keith, a răspuns Palan. Făcându-l pe Kieth să ridice ușor sprâncenele.
-Îmi pare rău că nu te-am putut proteja bine Keith. Poți să mă pedepsești cum vrei, așa că voi lua vina lui Astro, spuse Palan în serios.
-Prostii, ce pedeapsă absurdă, nu o lua prea în serios. Nu e vina ta, mormăi Keith și Palan se ridică din nou drept ca înainte.
-Și să nu-ți fie teamă că domnul Roman te va pedepsi, o voi lua pentru tine, a spus din nou Keith, pentru că a insistat să iasă pentru că credea că poate avea grijă de el însuși.
- Dar, a obiectat Palan.
-Fără dacă și dar, nu știu cum funcționează sistemul domnului Román, dar pentru mine nu este nimic în neregulă cu tine. Ați făcut o treabă bună, dar din cauza multor factori externi, am făcut niște greșeli. Și din fericire am supraviețuit.
Spuse Keith pe un ton serios, ceea ce i-a determinat pe el și pe Palan să se uite puțin unul la altul, pentru că tocmai aflase ce credea Keith. Nu este că Román este un șef rău, dar Román este hotărâtor, nu foarte flexibil cu regulile de lucru, doar puțin mai blând când îl întâlnește pe Keith.
-Când va sosi domnul Román în Thailanda? a întrebat Keith.
-Probabil pe la miezul nopții sau la 1 dimineața, a răspuns Palan, Keith a oftat ușor, crezând că mai este suficient timp să-și pregătească mintea.
-Au trecut multe ore, șeful tău trebuie să se fi calmat puțin, murmură Keith, Palan și Jadus nu au comentat pentru că nu erau încă siguri în ce dispoziție era șeful lor?
-Și care este progresul celor care au venit să ne împuște? Keith a continuat să discute despre ce s-a întâmplat pentru că știa că oamenii lui Roman vor avea mai multe informații decât prietenul său.
-Acum Obi l-a capturat pe unul dintre adversari, domnul Robos a venit din nou să ne spună ce să facem, a răspuns Jadus și Keith a ghicit cine a trimis oamenii care au venit după el să-l omoare.
-Dacă cer să-i atac și pe ei, șeful tău va fi de acord? Keith s-a plâns ușor, dar Palan și Jadus au răspuns imediat în inimile lor că Roman cu siguranță nu va permite acest lucru.
-Cred că, domnul Keith, acum își revine mai bine, a spus Palan și Keith a oftat încet dorind să vorbească cu Roman, dar trebuie să așteptăm ca Roman să ajungă mai întâi în Thailanda, acum nu putea decât să aștepte.
Avionul privat al lui Roman a aterizat pe aeroportul din Thailanda la miezul nopții.
-Te duci direct la spital? a întrebat Noris, știind că probabil Roman nu va veni primul acasă.
-Să mergem mai întâi la temniță, spuse Roman.
Deși inima ei dorea să-și găsească repede iubitul, ea a avut de rezolvat câteva lucruri. Noris ia contactat apoi pe River și pe Obi pentru a-l aduce pe Roman în depozitul unde a închis grupul de oameni care au venit să-l ucidă pe Keith pe stradă.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
عاطفية⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...