Capitolul 45🔥🔞❤️‍🔥❤️‍🔥

562 18 10
                                    

🔥🔥🔥🔥

În timp ce aștepta ca Román să călătorească în Thailanda, nu a ieșit, a rămas acasă și a discutat despre munca lui Román cu Astro și l-a contactat periodic pe Obi.

Când Keith află că petrecerea lui Melano îi trimite pe oameni să se încurce des cu munca lui Roman, Keith ia ceva înapoi.

Dar răzbunarea lui Keith nu este să trimită oamenii să joace la fel, ci alege să folosească departamentul IT, care se pricepe la piratarea diferitelor informații, permițându-i lui Obi să investigheze o instituție financiară a cărei familia Melano este client, nu face nimic puțin și îl distribuie în conturi de caritate din întreaga lume.

-De ce nu l-a lăsat domnul Keith pe Obi să ia toţi banii? Întrebă Astro după ce Keith a citit raportul lui Obi. Că banii au fost transferați unde și nimeni nu putea urmări acești bani.

-Cât de distractiv ar fi? Lăsați-l să se învârtă așa și pur și simplu continuă să se îmbunătățească. Ca să nu-l deranjeze pe dl.Roman, spuse Keith zâmbind.

-Apropo, la ce oră vine domnul Roman? A întrebat Keith pentru că astăzi este ziua în care Roman sosește în Thailanda. Román va sosi astăzi la 7:00 și acum este ora 5:00

-Probabil în jurul orei 7:00, chiar nu ai de gând să il iei pe șeful, Keith? Chiar poți aștepta acasă, a spus Astro, pentru că știe că aseară a fost foarte târziu când Keith s-a culcat pentru că privea fotbalul si tot trebuia sa se trezeasca devreme. Când Keith a coborât în sufragerie, Astro nici măcar nu s-a trezit pentru că nu era timpul să-și schimbe tura. Când a fost sunat de un alt bodyguard, s-a ridicat repede să facă duș și să-și schimbe hainele imediat.

-O să-l caut, va fi surprins, a spus Keith zâmbind. Apoi mă uit la sutele de coli de hârtie de dimensiune A1 împăturite de pe masă.

-Ce s-a întâmplat? întrebă Astro curios. Știa că Keith trimisese pe cineva să-i cumpere hârtie, dar habar nu avea ce face. Keith s-a îndepărtat pentru ca Astro să vadă. Astro încremeni o clipă înainte de a zâmbi.

-Ești sigur, Keith? Întrebă Astro doar pentru această certitudine.

-Sigur, nu l-am văzut pe șeful tău de peste o lună. Am vrut să fac ceva să-l impresionez, a spus Keith, Astro s-a întors să se uite la Palan și toți au zâmbit. Deși nu sunt pe deplin de acord, dar oricum nu au îndrăznit să-l jignească pe Keith, Keith a stat puțin și apoi l-a invitat pe Astro să meargă la aeroport cu alți 2 bodyguarzi care conduceau 2 mașini pe care Roman le cumpărase și le-a lăsat în caz de nevoie. Pentru a-i încărca cât erau în Thailanda, s-au dus direct să-l ia pe Roman și pe ceilalți care au zburat împreună.

-Palan, oprește-te mai întâi pe Seven, Keith spuse, iar Palan a tras mașină pe marginea drumului în fața magazinului, iar celelalte mașini s-au oprit și ele.

Kieth s-a dus unde era friptură de porc cu orez lipicios și a cumparat, pentru a mânca în mașina de lux.

-Ai mâncat, Astro? Întrebă Keith.

-Nu contează, bine ai venit kieth, a fost de acord Astro, Keith s-a așezat și a terminat de mâncat carne de porc la grătar și orez lipicios. După un timp, au ajuns la aeroport.

Keith l-a invitat să bea o ceașcă de cafea. În timp ce așteptau, oamenii din aeroport se uitau la kieth și la gărzi de corp cu atenție, pentru că aura fiecărui bodyguard pare atrăgătoare și puțin temătoare.

-Avionul a aterizat, au spus ei în timp ce s-au așezat și au băut cafea cu Keith. Pentru că Noris a trimis un mesaj de informare.

-Ei bine, atunci hai să aşteptăm. Keith a răspuns zâmbind înainte de a se ridica și a merge spre ușa de unde aveau să iasă Roman și bodyguarzii. Pasagerii din apropierea lui Keith țineau o bucată de hârtie în mână. După un timp, a ieșit grupul lui Roman.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum