Când a intrat în bucătărie, nu i-a auzit decât pe Keith și Kenta vorbind. Dar nu era vizibil subordonatul lui care stătea acolo arăta direct în spatele blatului din bucătărie.
Roman se plimba prin bucătărie inainte sa îl vada pe Keith stând pe podea cu o grămadă de ciuperci deasupra hârtiei, Kenta stătea în direcția opusă. Cei doi fac curățenie. Pentru că Keith a luat multe, Kenta nu a terminat să o facă singură. Kenta se ridică repede și se înclină lui Roman.
-De ce nu te așezi și o faci la ghișeu? Întrebă Roman curios.
-Sunt bine asa. Ai ceva despre care ai vrea să vorbesti și despre cum să faci ciuperci, a răspuns Keith, Kenta se uită ușor la Roman.
Roman dădu din cap și îi spuse Kentei să se așeze din nou. Kenta s-a așezat și a continuat să-l ajute pe Keith. Subordonatul lui Roman a luat imediat un scaun pentru el pentru a sta jos.
-Ai mâncat vreodată aceste ciuperci ? a întrebat Keith.
-Nu sunt sigur, răspunse Roman.
-O să-ți fac ceva de mâncat. Sunt sigur că o să-ți placă. Nu cred că sunt multe ciuperci aici, sau poate pentru că nu le culeg, a spus Keith în timp ce curăța ciuperci cu mâinile.
-L-am sunat pe tatăl tău, spuse Roman și Keith se întoarse să privească ușor.
&Tata, ce mai face? întrebă Keith.-Era îngrijorat pentru tine. Dar i-am spus că voi avea grijă de tine, a răspuns Roman și Keith a dat din cap.
-Pot să vorbesc cu tatăl meu? întrebă Keith.
- Da, este un telefon prin satelit aici. Pot să te pun să-l suni pe tatăl tău. Dar să nu-i spunem un lucru, adică să nu-i spunem unde este locul ăsta. Pentru că acesta este locul meu secret.Îi spuse Roman direct.
-Da, răspunse Keith înțelegător. Faptul că cealaltă parte era dispusă să-l aducă aici pentru a-l ascunde era deja recunoscător.
Román îi permite lui Noris să-i dea telefonul mobil cu semnal prin satelit. Noris a sunat singur. Keith a fost de acord și nu are de gând să se ridice și să vorbească în altă parte. Pentru că știa că bodyguarzii lui Roman îl vor urma cu siguranță. Mai bine stai și vorbește acolo în prezența lui Roman. Keith auzi curând vocea tatălui său.
-Tata, eu sunt, Keith, i-a spus Keith celuilalt părinte. Pentru că știa că tatăl lui este probabil confuz de numărul pe care îl sun.
De fapt, Keith a trecut sau a văzut numărul. Există doar litere care spun că este un număr privat.
(-Keith, ești tu? Ce faci? Ce s-a întâmplat?)a întrebat Michael nerăbdător.
-Calmează-te, nu e mare lucru, nu-ți face griji, a răspuns Keith, aruncându-i lui Roman o ușoară privire.
(-Cum pot să mă calmez? Din moment ce ești implicat cu Vasillo chiar acum) a răspuns Michael cu o voce încordată.
,-Nu e nimic, tată, sunt bine acum. Dacă este un apel video aici, îl voi lăsa pe tata să vadă ciupercile pe care le-am cules. Acum stau si, curăț ciupercile.
(-Ciuperci, unde ești?)Întrebă Michael curios.
-Nu stiu tată, nu-ți face griji pentru mine, a vrut să spună serios, sunt bine, a spus Keith serios.
(-Te-a făcut Roman?)a întrebat Michael pentru a fi sigur.
-Ei bine, fără putere, a fost amabil cu mine, a avut grijă de mine, spuse Keith privindu-l în fața pe Roman.
(-Dar oricum. Vreau să vii inapoi la mine. Îi voi lăsa pe oamenii mei să aibă grijă de tine.) Michael încă își dorește fiul înapoi în propria casă.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romansa⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...