Helooo ...Astazi vă dam un capitol bonus 😘😘😘😘 Pupici și Weekend minunat ❤️ ❤️ 🏳️🌈 ♥️
Au petrecut aproape 8 ore călătorind până la aeroportul din Zurich și când au ajuns. Noris și-a numit propriul popor.
-Cum mergem acum? Întrebă Keith.
-Noi doi vom lua o mașină privată. Subordonații mei vor merge cu acea mașină, a spus Roman, arătând din cap spre o rulotă de dimensiunea unui camion mare.
-Cref că casa ta probabil că nu va fi suficientă pentru a-mi găzdui oamenii. Așa că lasă-l pe Noris să-i pună pe cineva să aducă un RV care să-l aștepte acolo, a spus Roman, despre care Keith se gândea în secret unde ar trebui să se odihnească oamenii lui Roman? Pentru că casa părinților lui nu era foarte mare, vremea este rece.
-Este încântător de văzut, răspunde Keith, înainte ca el și Roman să urce în mașina privată, condusă de Astro.. Și cu Noris așezat, ceilalți oameni au urcat în mașină.
Ambele mașini s-au îndreptat imediat spre orașul în care locuiesc părinții lui Keith. Keith ia trimis un mesaj mamei sale pentru a-i spune că va ajunge acasă în două ore.
-Câte zile ai de gând să stai la casa părinților mei? Întrebă Keith.
-Câte zile vrei să stai? Întrebă Roman, răsfățându-l pe Keith.
-Două nopți sunt în regulă. Știu că ai de lucru, poți să mă duci la magazinul meu de tatuaje? Atunci mergi să vizitezi familia Accardo, a spus Keith, știind că Roman și-a părăsit slujba pentru el.
-Da, răspunse Roman în timp ce conducea. Roman a discutat și despre muncă până când a fost lângă orașul în care locuiau părinții lui Keith.
Roman a pus problema pe primul loc.
-Aici pare liniște, spuse Roman, uitându-se în jurul orașului din vale, acum iarnă face munții acoperiți de zăpadă.
-Dacă vii în toamnă frunzele își schimbă culoarea, va fi și mai frumos, îi sugerează imediat Keith lui Roman. Roman a zâmbit.
- Urcă dealul. Astro, casa din stânga. Keith i-a arătat lui Astro casa părinților săi.
În partea laterală a casei este o peluză suficient de largă pentru a parca o autocaravană. Sătenii care au ieșit din casă priveau caravana mare cu suspiciune și interes, apoi se uitau acolo cu expresii surprinse.
-Tata, mamă, Keith a coborât din mașină și s-a dus imediat la părinții săi.
-Ce-i asta? arătă Michael cu degetul Caravana.
-Oh, mașina lui Roman, îi va pune pe subalternii săi să rămână acolo, nu va trebui să găsim un loc unde să stea, a spus Keith.
-Bine, răspunse Michael încet, înainte de a se uita la Roman care a ieşit din maşină şi l-a urmat pe Keith. Michael își simți mustața tresărind la expresia calmă a lui Roman.
Dar am putut simți atmosfera din jurul lui Roman, cât de stresant arată.
-Mamă, acesta este domnul Roman. Probabil că tata îl cunoaște bine până acum, domnule Roman, mama și tatăl meu, a prezentat Keith, dar tot nu a spus cine era Roman pentru el însuși. Roman sub presiune. Pentru a nu o face pe mama lui Keith să se simtă inconfortabil înainte de a zâmbi încet și de a comunica mai întâi cu mama lui Keith
-Bună, salută Roman, apropiindu-se mai întâi de mama lui Keith. Mama lui Keith și-a întins mâna pentru a-l saluta.
Cât despre Michael, el a oftat usor inaintesa de-a da mana cu Român.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romance⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...