-Răbdare pentru ce? Întrebă Keith surprins. Roman îşi miji uşor ochii şi privi în jur, Keith urmărindu-i privirea lui Roman.
- Nu exista nici un pacient, care sa te duc acasă, spuse Roman, făcându-l pe Keith să zâmbească înainte ca Keith să se aplece să-i atingă ușor buzele lui Roman și să se îndepărteze, făcându-i pe mulți dintre cei care se uitaseră la Kyth la început să facă ochii mari și Roman a ridicat imediat un zâmbet.
-Esti satisfăcut? îl tachina Keith, gata să bea din nou din bere.
-Hă, e păcat, spuse Roman. A recunoscut că a fost foarte mulțumit, dar asta nu i-a împiedicat pe toți să se uite la Keith, dar oamenii i-au acordat totuși atenție.
-Hei, strigă o voce, împreună cu un tânăr frumos care se apropie de masa lui Keith, Astro se mișcă să stea în fața lui, făcând cealaltă parte să pară confuză.
-Am vrut doar să trec și să vorbesc cu tine, a răspuns tânărul, care era persoana care se uita la Keith mai devreme.
-Lasa-l sa vina, a spus Keith, dorind să știe ce vrea cealaltă parte, Astro s-a mișcat, asta l-a făcut pe tânăr să fie suspicios în secret, este același motiv pentru care Atro a trebuit să intervină.
-Ce s-a întâmplat? întrebă Keith, iar Roman stătea acolo privindu-l rece pentru că știa că oamenii erau interesați de iubitul lui.
-Pot să mă așez? Tânărul a întrebat ce simte fără să-i ceară părerea lui Roman dar Roman nu a spus nimic, a rămas tăcută și a băut doar privind cu ochii nemișcați la cealaltă persoană.
-Numele meu este Nut, cum vă numiți voi doi? întrebă Nut.
-Sunt Keith, s-a prezentat Keith, dar nu l-a prezentat pe Roman, iar Roman nu a vrut să se prezinte lui Nut. Nut a privit nedumerit în cealaltă parte, dar avea un scop pe care a venit să il spună celor doi, așa că a încercat să-l ignore crezând că Roman este o persoană care vorbește rar.
-Ce e în neregulă cu tine? întrebă Keith din nou, schimbându-se ușor.
-Voi sunteți iubiți? întrebă Nut răspicat, Keith ridică ușor o sprânceană înainte de a fi de acord, ceea ce îl făcu pe celălalt să zâmbească instantaneu.
-Și eu sunt gay, a răspuns Nut.
-Si ce? întrebă Keith înapoi.
-Nu știu dacă voi doi sunteți interesați sau nu, dar dacă da, putem merge împreună, a spus Nut zâmbind, Keith stătea liniștit privindu-l pe celălalt,Nu mai spuse nimic în timp ce aștepta ca cealaltă parte să vorbească despre scopul abordării lui și a lui Roman.
-Eu și grupul meu de prieteni formăm adesea cluburi de swinger împreună, sunteți interesați? spuse Nut cu ochii strălucitori, nevăzând că acum ochii lui Roman străluceau de dezgust la aerul rece emis, Keith se uită la Roman știind că cealaltă parte era supărat, așa că și-a pus ușor mâna pe piciorul lui Roman, practic îi spunea să de calmeze.
-Îmi pare rău, iubitul meu și cu mine nu avem genul ăsta de gusturi, a răspuns Keith pe un ton normal.Făcându-l pe Nut sa faca o expresie tristă pe chip.
-Dacă o încercați o dată, s-ar putea să vă placă la amândoi.
A continuat Nut, pentru că se uita la Keith de ceva vreme, dar a văzut că el vine cu un grup de bărbați toți la un loc și nu putea să își dea seama daca lui Kieth îi plac femeile sau bărbații? Prin urmare, nu a salutat, dar când l-a văzut sărutându-i gura lui Roman, a știut că trebuie să aibă același gust ca și el, așa că s-a grăbit să-l salute.
CITEȘTI
Iubesc un tigru 💜
Romansa⚠️🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...