Capitolul 24

394 24 4
                                    


Dar petrecerea ta de naștere? a întrebat Roman.

-Toți bătrânii au făcut deja pregătirile, foarte enervant, a răspuns Akira.

-Huh, este o demonstrație de putere, a spus Ivan.

Akira s-a încruntat înainte de a se uita la Keith, care acum se uită cu interes la katana lui Akira.

-Keith, poți practica scrima? întrebă Akira. Keith clătină din cap.

-Obișnuia să mă lovesc cu săbii de lemn. Nu prea am studiat. Keith a răspuns, ochii lui Akira s-au mărit când la auzit.

-Interesat să studiezi? O să te învăț, mă plictisesc acum, îl convinge Akira, și Keith destul de interesat. Așa că s-a întors să se uite la iubitul lui.

-Domnule, pot să studiez cu prietenul dumneavoastră? A întrebat Keith primul.

Pentru că Roman l-a dus să se întâlnească cu toată lumea. Roman află că Keith iubește artele marțiale. Nu vrea să îi refuze nimic înainte să se întoarcă să-l privească cu ochi nemișcați.

- Dacă Keith are chiar și cea mai mică cicatrice de la sabia ta, spuse Roman.

-Ești adevăratul Roman? Scuipă-l pe prietenul meu acum. Akira se ridică și arătă spre Roman. Făcându-l pe Roman sa scoase un oftat slab.

- Ai mâncat un glonț sau două? Întrebă Roman înainte ca Akira să zâmbească.

-Oh, asta e ceva mai potrivit. Cine ar fi crezut că vei înnebuni de dragoste? Și ești atât de gelos pe oameni ca mine, a spus Akira.

-Dar nu trebuie să-ți faci griji. Folosesc o sabie de lemn pentru a preda. Cu siguranță iubitul tău nu va avea cicatrici, a spus Akira, înainte de a-l invita pe Keith să învețe să  împreună pentru că există o sală de antrenament de scrimă, așa că Roman l-a adus pe Keith în camera lui pentru a-și schimba hainele.

- Prietenul tău este foarte bun? Keith Întrebă curios.

-Dintre noi e cel mai bun cu săbiile, a răspuns Roman.

- Hmm, ciudat, dar bun, mormăi Keith.

-Uite cât de ciudat este. Dar este puțin brutal, deoarece noi alegem să împușcam inamicii și să lăsăm povestea până la sfârșit. În schimb, el își torturează inamicii înainte de a-i ucide, i-a spus Roman lui Keith, știind obiceiul.

Keith a dat din cap pentru că poate ghici. Keith și-a schimbat hainele cu haine sport, așa că Roman l-a dus cu Akira în sala de antrenament de scrimă.

-Oriunde ai merge, du-te, stai și vorbește cu Ivan în timp ce îl aștepți pe Ares. Am grijă de iubitul tău. Îți garantez că nu voi lăsa nici măcar o zgârietură pe el, a spus Akira în timp ce împinge mâna lui Roman.

-Poți trăi singur? l-a întrebat Roman pe Keith și Keith a dat din cap cu un zâmbet.

-Dacă sosește Ares, ne vedem mai târziu, a răspuns Roman înainte de a ieși din sala de antrenament, lăsându-l pe Akira singur cu Keith.

Akira a scos o sabie de lemn și i-a dat-o lui Keith. Înainte de a începe să-l învețe pe Keith cum să folosească imediat sabia.

-I-ai lasat pe cei doi singuri împreună. Nu ti-e teama ca vor sparge sala de antrenament? îl întrebă Ivan pe Roman zâmbind. Când Roman s-a așezat și a vorbit cu el în sala de așteptare

-Dacă o strica, lasă-l pe Akira să-o repare, a răspuns Roman nonşalant. Știa că prietenul lui nu i-ar face rău lui Keith.

- O să se distreze bine cu Keith, spuse Ivan.

Iubesc un tigru 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum